Omdat die bekende iPhone-namaak gewoon zó brak werkt en bijna altijd een resistive touchscreen heeft, maar ze toch verkocht worden puur omdat ze eruit zien zoals een iPhonequote:Op donderdag 2 september 2010 16:21 schreef MagischMannetje het volgende:
Waarom is alles verkeerd als het niet zo goed werkt als de echte?
Je haalt me woorden uit mijn mond.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:52 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Omdat die bekende iPhone-namaak gewoon zó brak werkt en bijna altijd een resistive touchscreen heeft, maar ze toch verkocht worden puur omdat ze eruit zien zoals een iPhone.
http://www.mymemory.co.uk(...)2%29-USB-Flash-Drivequote:Op donderdag 2 september 2010 22:58 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Iemand ervaring met snelle USB sticks en/of USB harddisks van een aardige kwaliteit via één van deze sites?
En als je dat nou niks boeit heb je een mooie telefoon met wifi voor een niet al te hoge prijsquote:Op donderdag 2 september 2010 23:52 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Omdat die bekende iPhone-namaak gewoon zó brak werkt en bijna altijd een resistive touchscreen heeft, maar ze toch verkocht worden puur omdat ze eruit zien zoals een iPhone.
Dan koop je toch gewoon een Nokia met wifi ofzo. Nu heb je een klote touchscreen, lelijk scherm, etc. Maar ik snap Joene wel dat die het voor de grap even heeft ofzo. Maar jou snap ik niet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:24 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
En als je dat nou niks boeit heb je een mooie telefoon met wifi voor een niet al te hoge prijs
Goede vraag.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:11 schreef Mula het volgende:
Mijn taobao-bestelling verlaat vandaag Hongkong!![]()
Iemand een idee hoelang Hongkong-Nl duurt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kyle is offlinequote:Op vrijdag 3 september 2010 16:17 schreef Sdm007 het volgende:
Net een mail gehad van Kyle.![]()
Hoeveel vraagt hij voor zo'n tracking number?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:14 schreef Skiet het volgende:
[..]
Goede vraag.Oh, dat is nog best lang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je extra betalen voor een tracking number?quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:17 schreef Sdm007 het volgende:
Net een mail gehad van Kyle.![]()
Hoeveel vraagt hij voor zo'n tracking number?
Ik dacht dat het gewoon standaard hoorde bij de manier van verzenden.
Volgens mijn betaal je daar wat extra dollars voorquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:57 schreef Mula het volgende:
[..]
Oh, dat is nog best lang.![]()
[..]
Moet je extra betalen voor een tracking number?Ik dacht dat het gewoon standaard hoorde bij de manier van verzenden.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:06 schreef neo2000 het volgende:
Met uitlopers tot 4 weken. Dat het nu ff wat sneller gaat als normaal wil niets zeggen, voor je het weet hebben die wazige Chinezen opeens weer een of ander feestdag en is de post vanuit China direct weer een half jaar ontregeld.![]()
![]()
Dan ga ik bij mijn volgende bestelling proberen om daar onderuit te komen. leuk om te weten dat het uit Hongkong vertrekt, maar zolang je het daarna niet kan tracken heb je er weinig aan.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:59 schreef Sdm007 het volgende:
[..]
Volgens mijn betaal je daar wat extra dollars voor![]()
En taobao bestellingen krijg je meestal in 1/2 weken binnen.
wanneer heb je het besteld?quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:40 schreef bularax het volgende:
Wat is dit nou weer...
Bestelling bij BiC werd in 2 delen verzonden ivm voorraad. Het ene pakketje dat 5 dagen later is verzonden, komt vandaag binnen. Die andere is nooit binnen gekomen.
Weet iemand of dit gewoon nog goedkomt?
Breedte meestal. In de beschrijving van het product meestal maattabellen met breedte en lengte te zien.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:14 schreef Skiet het volgende:
32(2.46尺)
34(2.62尺)
33(2.54尺)
30(2.31尺)
31(2.39尺)
28(2.16尺)
29(2.23尺)
Maten van een broek op taobao. Zijn dit nou de maten in de lengte? Ik heb lengte maat 38, ik ga niet slagen op taoabo gok ik?
Dat zocht ik, Thx.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:57 schreef dj-mike het volgende:
Voor dat trackingnumber betaal je idd $2 extraIk doe het ook altijd zonder trackingnumber
19e besteld.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:44 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
wanneer heb je het besteld?
Komt wel goed denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |