Maar wel via een site gekocht? Ik weet namelijk dat ebay ze niet heeft.quote:
Ik moest een custom rail laten maken. Kostte me 50¤quote:Op donderdag 2 september 2010 08:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb dat ding ook, maar er is nu een rail onderweg omdat hij niet paste. Heb m'n vizier ook binnen en die werk geweldig goed!
70dollar/euro voor zo'n klote ding..quote:Op donderdag 2 september 2010 15:05 schreef Joene94 het volgende:
Voor de liefhebber hierbij wat foto's van m'n telefoon:
http://www.pandawill.com/(...)es-black_p35174.html
menu
slide to unlock
achterkant
model nummer enz.
radio
Is ook niet voor niets een telefoon voor tijdelijk hè. Over een tijdje ga ik nieuwe abonnementperiode in en ga ik voor een normale telefoon. Dit was gewoon leuk voor tussendoor.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:11 schreef Berend. het volgende:
[..]
70dollar/euro voor zo'n klote ding..Koop dan gewoon een echte iPhone of een android telefoon.
Simpele mensen
Ah oke, prima dan ^^quote:Op donderdag 2 september 2010 15:15 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Is ook niet voor niets een telefoon voor tijdelijk hè. Over een tijdje ga ik nieuwe abonnementperiode in en ga ik voor een normale telefoon. Dit was gewoon leuk voor tussendoor.
Goede prijs, jammer dat het zo ver is vanuit hier, zit er geen in de buurt van venlo of nijmegen?quote:Op donderdag 2 september 2010 17:53 schreef Berend. het volgende:
Over de Nudie's. Ik ben naar scheveningen geweest en ze hadden ze! Ze zijn nu 20euro, maar ze hebben er niet meer echt veel. Als je een beetje rond de maat 29/34 hebt moet je maar eens gaan!
Morgen upload ik de foto'squote:Op donderdag 2 september 2010 14:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik moest een custom rail laten maken. Kostte me 50¤
En idd, doe eens een linkje waar je die dingen koopt
http://lightake.com/detai(...)ar_Alarm_Clock-29870quote:Op donderdag 2 september 2010 19:37 schreef Stickvis het volgende:
weet iemand misschien een leuke wake up light voor een zacht prijsje?
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:46 schreef Yi-Long het volgende:
Jammer dat MyMemory geen gratis bezorging meer heeft...
Haha told ya! Broeken hoeven niet duur te zijnquote:Op donderdag 2 september 2010 17:53 schreef Berend. het volgende:
Over de Nudie's. Ik ben naar scheveningen geweest en ze hadden ze! Ze zijn nu 20euro, maar ze hebben er niet meer echt veel. Als je een beetje rond de maat 29/34 hebt moet je maar eens gaan!
Die verkopers op eBay uit China zijn idd snel, ik had de 24ste wat besteld, gister binnen (A)quote:Op donderdag 2 september 2010 21:38 schreef bularax het volgende:
Ipod touch mirrors van ebay binnen, binnen een week!
quote:Op donderdag 2 september 2010 17:00 schreef bularax het volgende:
Weet iemand wat ongeveer de levertijd is van BiC. Heb ondertussen al 3 pakketjes gehad uit china die later verstuurd waren.
Klopt, alleen heb ik een Tripod besteld op ebay de 16de verzonden en nog niks helaasquote:Op donderdag 2 september 2010 21:45 schreef dj-mike het volgende:
[..]
Die verkopers op eBay uit China zijn idd snel, ik had de 24ste wat besteld, gister binnen (A)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |