abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86216762
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 23:00 schreef toetsenbordridder het volgende:

[..]

Ik heb een vriend van me bij de douane werken, dus dat weet ik toevallig.
Bij illegale wapens volgt gelijk een huiszoeking en boete.
Bij nepkleding alleen een boete (naheffing zegmaar, wat meerdere mensen hier al gehad hebben).
En bij de kleinere spullen (zoals een Apad/Nephorloge) geven ze een kleine boete, controleren ze wat meer op de pakketjes, en na 6 keer komt er een huiszoeking.
Bij 6x een huiszoeking? Krijg je dan niet eerst een paar keer een waarschuwing ? En hoe zien ze of iets nep of echt is het kan toch ook zijn dat ze denken dat het een duur europees merk is maar dat het gewoon chinese productie is zonder een dure naam.
  woensdag 8 september 2010 @ 20:12:42 #277
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_86216851
quote:
Ik heb er geen ervaringen mee, maar ik vond ze een paar keer met google toen ik zocht of het goedkoper kon ergens :') en ik zag ze niet in de OP staan hier.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_86216867

http://www.dragonext.com/new-h-x8-tft-e-book.html

Heb er eentje besteld.. is geen geld voor zo'n ding.
  Moderator woensdag 8 september 2010 @ 20:14:03 #279
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_86216919
Helaas wel TFT, maar als 'ie goed video's speelt wel leuk.
En ook erg klein trouwens.
480x480px is ook niks, geen touchscreen. Ook voor die paar tientjes laat ik hem lekker liggen.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  woensdag 8 september 2010 @ 20:49:52 #280
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_86218841
quote:
Wie ga je in elkaar knuppelen? :P
Ik zelf heb liever met school de houten versie.
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.
  woensdag 8 september 2010 @ 21:00:08 #282
314094 kickert
kwak kwok kwik
  woensdag 8 september 2010 @ 21:01:56 #283
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_86219196
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:54 schreef bularax het volgende:

[..]

Wie ga je in elkaar knuppelen? :P
Ik zelf heb liever met school de houten versie.
Dat heet investeren, 12 dollar voor een knuppel en vervolgens ongelimiteerde krediet op straat voor Chinese webshop zaken *O*

Maar dit zijn wel leuke dingen voor de beveiliging van het huis omdat ze 50 cm zijn.

Het voordeel van de houten is dat je eventueel de bovenkant eraf kan slaan en vervolgens ongewenste vampieren kan spiesen :Y
  woensdag 8 september 2010 @ 21:06:57 #284
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_86219433
quote:
Zo te zien allemaal legaal.
Sommige zijn wel heel lelijk hoor ghehe :P

Deze zijn handig, mes en stekels voor ruw touw. Met zo'n soort mes maak ik mijn post altijd open 8-)
  woensdag 8 september 2010 @ 21:09:22 #285
314094 kickert
kwak kwok kwik
pi_86219546
Morgen bel ik even de politie en de douane om het daar na te vragen. :)
Misschien werkt er iemand bij de douane die nu al het antwoord heeft?
pi_86219646
Jullie gaan samen iemand in elkaar rossen, niet? :P
pi_86220118
Ik heb weer zin om iets te kopen.. Misschien zoeen W Sneijder bandje? Is dat in Chine te verkrijgen
GGGG
pi_86220274
Mag je die knuppels zomaar bestellen? :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_86220419
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:21 schreef einszweiachtung het volgende:
Ik heb weer zin om iets te kopen.. Misschien zoeen W Sneijder bandje? Is dat in Chine te verkrijgen
Vast wel, maar als het zou werken(de echte) zullen die chinese versies het wel niet doen.
pi_86220497
quote:
Bij nepkleding alleen een boete (naheffing zegmaar, wat meerdere mensen hier al gehad hebben).
En bij de kleinere spullen (zoals een Apad/Nephorloge) geven ze een kleine boete, controleren ze wat meer op de pakketjes, en na 6 keer komt er een huiszoeking.
Een boete op basis van wat? Het ontvangen van neppe zooi op je adres?
Dan zou ik iemand flink kunnen naaien door allemaal illegale (en goedkope) troep te verzenden. Zover ik weet kan je altijd afstand doen van je spullen en hoef je geen cent te betalen.
..
  woensdag 8 september 2010 @ 21:35:12 #291
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_86220887
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:09 schreef kickert het volgende:
Morgen bel ik even de politie en de douane om het daar na te vragen. :)
Misschien werkt er iemand bij de douane die nu al het antwoord heeft?
Vooral de politie opbellen :D
Krijg je zo'n MAVO agent die zegt dat alles verboden is :P

http://www.adola.nl/adola/wapenwet.htm

Enkele snijvlak, geen automatische opening en niet aso groot. Allemaal legaal ook al zien ze er gevaarlijk uit. Als je even doorleest zie je zo'n typische Sovjet Unie wet :r

quote:
7°. Voorwerpen waarvan, gelet op hun aard of de omstandigheden waaronder zij worden aangetroffen, redelijkerwijs kan worden aangenomen dat zij voor geen ander doel zijn bestemd dan om letsel aan personen toe te brengen of te dreigen, en die niet onder een van de andere categorieën vallen.
De staat kan je dus voor alles veroordelen indien ze dit nodig achten. We vertellen wat illegaal is maar als je voldoet aan de wet kunnen we je in bepaalde gevallen alsnog aanpakken. Een holle wet, best wel ernstig :X
pi_86221569
Let ff niet op kleur:
http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_34408_1.jpg
100 WATT!
Kijk je naar de specificaties; input 12 volt, 6A ofwel er komt nooit meer dan 72 watt uit...
Wat overigens vaak meer dan genoeg is though, en dit is toch zo'n 20-30 euri goedkoper dan Ebay.
pi_86223238
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:48 schreef Iemand91 het volgende:
Let ff niet op kleur:
http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_34408_1.jpg
100 WATT!
Kijk je naar de specificaties; input 12 volt, 6A ofwel er komt nooit meer dan 72 watt uit...
Wat overigens vaak meer dan genoeg is though, en dit is toch zo'n 20-30 euri goedkoper dan Ebay.
Kijk even bij sku 34406
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  woensdag 8 september 2010 @ 22:33:35 #294
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_86223610
quote:
meen pandawil 1,5$

hierzo 35 euro 8)7
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_86223643
Staat leuk spul op die site zeg, zoals zo'n laser:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11315
allemaal alleen wel wat nutteloos....
pi_86224046
quote:
http://www.pandawill.com/(...)istbands_p37491.html
pi_86224416
quote:

[..]

1. Nog niemand hier heeft een boete gekregen voor nep kleding, dikke onzin dus. Volgens mij is dat alleen als je het op groote schaal doet.
2. Een aPad is niet illegaal, en een horloge? Nah ze gaan echt niet alle merken controleren voor een horloge.

Volgens mij zit je gewoon onzin te vertellen. :')
  woensdag 8 september 2010 @ 23:36:08 #298
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_86225993
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:52 schreef Berend. het volgende:

[..]

1. Nog niemand hier heeft een boete gekregen voor nep kleding, dikke onzin dus. Volgens mij is dat alleen als je het op groote schaal doet.
2. Een aPad is niet illegaal, en een horloge? Nah ze gaan echt niet alle merken controleren voor een horloge.

Volgens mij zit je gewoon onzin te vertellen. :')
correctie!
ik heb een boete gekregen voor nep ugg's
echter nooit betaald maar dat heb een hele andere reden... :P

Kreeg eerst een aangetekende brief thuis, dat ik een aardig bedrag moest betalen ( 250,- )
Hier heb ik een brief op retour gestuurd

(heb ff de namen weg gehaald )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn reactie hier weer op
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hun reactie :P
SPOILER
Mijn reactie daar op weer :P
SPOILER
Hun reactie hier op weer w/
SPOILER
Mijn reactie
SPOILER
~O>
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  woensdag 8 september 2010 @ 23:46:25 #299
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_86226382
Weet iemand nog een manier om direct uit Japan te bestellen?
Want ik heb voor m'n studie nieuwe "Copic" markers nodig.. en die komen officieel uit Japan dus dat moet goedkoper kunnen dus via Internet :D
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_86226416
Hoelang geleden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')