foto's?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:00 schreef bijdehand het volgende:
Net stond de postbode aan de deur met 4 pakketjesIk noem die vent altijd zwarte piet
![]()
Eindelijk m'n zonnebrillen!
uit mijn hoofd mag je niet met valmessen lopen (stilleto's, die messen die automatisch uitklappen), aan beide kanten van het lemmet geslepen en messen met een langer lemmet dan 17/21 cm.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:16 schreef kickert het volgende:
Zijn al deze messen legaal?
Komen ze door de douane heen (legaal)
http://www.dealextreme.com/products.dx/category.813
Het is overigens niet de bedoeling om deze op straat te dragen:P
Foto's komen eraanquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:24 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
foto's?
[..]
uit mijn hoofd mag je niet met valmessen lopen (stilleto's, die messen die automatisch uitklappen), aan beide kanten van het lemmet geslepen en messen met een langer lemmet dan 17/21 cm.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:07 schreef bijdehand het volgende:
Omg net iets op ebay gezien, moest ik hebben4 zonnebrillen uit The Matrix. Zoooo vet
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:00 schreef bijdehand het volgende:
Net stond de postbode aan de deur met 4 pakketjesIk noem die vent altijd zwarte piet
![]()
Eindelijk m'n zonnebrillen!
Chinezen worden steeds snellerquote:
Staat er opquote:
Ik heb die ene gekocht, daarom zit hij wat hoger. Maar het was niet zo duurquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:25 schreef Hyman het volgende:
Oh gaaf. Pastte ie met de standaard mount? of heb je die ene gekocht?
Nee deze zijn niet uit de matrix. Deze had ik besteld toen ik op m'n andere pilotenbril was gaan zittenquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:32 schreef toetsenbordridder het volgende:
hmm gister nog matrix gezien maar zie niet echt dat het speciaal die zonnebrillen zijn![]()
die van die chinees was trouwens fucking gruwelijk
Ik ben zelf ook niet zo oud hoor, tis meer dat ik in 2 topics messages las (het waren er misschien 2-3) waardoor jij naar mijn idee probeerde duidelijk maken zovan kijk mij eens jong zijn (wat niet echt bijdraagt aan dit topic..)quote:Op dinsdag 7 september 2010 08:40 schreef bularax het volgende:
[..]
Oke jongen, quote jij dan maar een keer dat ik dat zei.
De enige die "cowl" doet, ben jij.
Ga terug naar geenstijl en de tepel van je moeder.
Amen.
Hey, leuk voor je dat je dat denkt. Maar dat is dus niet zo.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:38 schreef jopiede het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook niet zo oud hoor, tis meer dat ik in 2 topics messages las (het waren er misschien 2-3) waardoor jij naar mijn idee probeerde duidelijk maken zovan kijk mij eens jong zijn (wat niet echt bijdraagt aan dit topic..)
De zonnebrillen van die foto's? Hoezo?quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:53 schreef Iemand91 het volgende:
Kappen jullie!![]()
@ Bijdehand: Doe je nog wat met die zonnebrillen
die jaquote:
Nee die heb ik niet. Heb er ook een te grote kop voorquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:08 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
die ja![]()
die kerel is het coolst van die hele serie.
maargoed, die had je niet besteld? staat waarschijnlijk niet met normaal gebruik...
Dat je ze ook daadwerkelijk gebruikt. Is de kwaliteit (ook van de glazen qua zonbescherming) wel iets? En wat was in in totaal qua ¤?quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De zonnebrillen van die foto's? Hoezo?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:53 schreef Iemand91 het volgende:
Kappen jullie!![]()
@ Bijdehand: Doe je nog wat met die zonnebrillen
Die zonnebrillen gebruik ik als het was zonnig is. Ze beschermen goed en ze zijn 100% hun geld waard!!quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:23 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat je ze ook daadwerkelijk gebruikt. Is de kwaliteit (ook van de glazen qua zonbescherming) wel iets? En wat was in in totaal qua ¤?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |