Slim.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:56 schreef Hyman het volgende:
Ik had mijne een keer meegenomen naar schoolook in de trein enzo
Ja, even een terugval naar een jaar geledenquote:Op woensdag 1 september 2010 21:57 schreef Goddelijker het volgende:
Heimen, je bent lekker aan het posten.
Ook als hij van samsung was dan had ik hem geil gevonden. Dat ding is gewoon geniaalquote:
Oh, dat doe je helemaal zelf hoorquote:Op woensdag 1 september 2010 22:00 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat... Doet... Me... Denken... Aan... Sperminator...
Wat is er mis met een film downloaden?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:00 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ook als hij van samsung was dan had ik hem geil gevonden. Dat ding is gewoon geniaal
Ga ontbijten met Bartquote:Op woensdag 1 september 2010 22:00 schreef Hyman het volgende:
Ik word gewoon druk als ik niet mn dagelijkse flesje bier krijg.
Die film gooi je dan in iTunes en vervolgens kun je hem van je pc streamen op je tv via de apple tvquote:Op woensdag 1 september 2010 22:00 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wat is er mis met een film downloaden?
De bravequote:
Het is jammer dat je altijd vast blijft zitten aan dat iTunes, dat zo fantastisch klote werkt op Windows.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:02 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Die film gooi je dan in iTunes en vervolgens kun je hem van je pc streamen op je tv via de apple tvvia wifi.
En je kan ook films vanaf je iPhone/iPod/iPad streamen naar je apple tv![]()
En filmpjes van youtube kijken
En dat voor maar 100 euro
Zet het dan ook even in de vriezer.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:03 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, das niet koud, ik heb het net in de koelkast gezet.
Kan ik ook allang op mn PS3, en met windows media player gaat dat ook al jarenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:02 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Die film gooi je dan in iTunes en vervolgens kun je hem van je pc streamen op je tv via de apple tvvia wifi.
En je kan ook films vanaf je iPhone/iPod/iPad streamen naar je apple tv![]()
En filmpjes van youtube kijken
En dat voor maar 100 euro
Ja dat is waar.. Maar als je er aan gewent bent dan valt er wel mee te leven..quote:Op woensdag 1 september 2010 22:03 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het is jammer dat je altijd vast blijft zitten aan dat iTunes, dat zo fantastisch klote werkt op Windows.
Dat.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:03 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zet het dan ook even in de vriezer.
Die van mij staat te verstoffenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
Kan ik ook allang op mn PS3, en met windows media player gaat dat ook al jaren
iTunes kan je wel gebruiken, maar dan moet je er niets naast willen doen.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:05 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja dat is waar.. Maar als je er aan gewent bent dan valt er wel mee te leven..
+ dat je nu alleen een stroomkabel, hdmi kabel, apple tv (past in je hand) en iPhone/ipod/ipad mee hoeft te nemen om hd films te kijken ergens
Ps3 is duurder als 100 euro en tig keer groter als een apple tvquote:Op woensdag 1 september 2010 22:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
Kan ik ook allang op mn PS3, en met windows media player gaat dat ook al jaren
Dr staat nog Palm koud, maar ik heb zin in Grand Prestige.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:05 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Dat.
En planning. Je weet toch dat je bier altijd koud moet hebben staan? In geval van nood?
Bij mij gaat iTunes altijd traag doen ipv dat de rest van de computer traag wordt.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
iTunes kan je wel gebruiken, maar dan moet je er niets naast willen doen.
Maar mijn laptop begint langzamerhand ook al bejaard te worden, hij's 3 jaar volgende maand.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:06 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Bij mij gaat iTunes altijd traag doen ipv dat de rest van de computer traag wordt.
Tijd voor een nieuwe dan.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:07 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar mijn laptop begint langzamerhand ook al bejaard te worden, hij's 3 jaar volgende maand.
Dat maakt niet uitquote:Op woensdag 1 september 2010 22:06 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ps3 is duurder als 100 euro en tig keer groter als een apple tv
Prioriteiten...quote:Op woensdag 1 september 2010 22:06 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dr staat nog Palm koud, maar ik heb zin in Grand Prestige.
Mijne is ook 3 jaar oud, maar die is nog te vergelijken met laptops die je nu nog in de folders tegenkomt.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:07 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar mijn laptop begint langzamerhand ook al bejaard te worden, hij's 3 jaar volgende maand.
Ik duik zo ook mn nest in.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:08 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Prioriteiten...
Anyways: de douche roept mij en mijn bed ook. Morgen de eerste dag dat ik daadwerkelijk het eerste uur mag beginnen. Zal me wel ook mijn eerste te laat briefje () opleveren. Ciao!
Alleen dan voor 1/2 of 1/3 van de prijs?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
Mijne is ook 3 jaar oud, maar die is nog te vergelijken met laptops die je nu nog in de folders tegenkomt.
Veel nut heeft hij inderdaad niet.. Maar voor 100 euro zijn er veel nuttelozere dingen te koopquote:Op woensdag 1 september 2010 22:07 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Ik had dat ding niet speciaal voor films gekocht, en daarbij kan de ps3 blu ray afspelen.
Leuk en aardig dat ding, maar ik vind em een beetje nutteloos
Huh? 6/3 van de prijs bedoel jequote:Op woensdag 1 september 2010 22:09 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Alleen dan voor 1/2 of 1/3 van de prijs?
De mijne voldoet nog prima voor een beetje msnen, internetten en downloaden.
Gebruik 1 voor iTunes en de ander voor de andere dingenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:08 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Heb ook een nieuwe(re), maar ik ben te lui om alles over te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |