Ik ook, maar dat komt door de drank, dat kan ik niet helpen.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
ik moest heeel hard lachen
dat kloptquote:Op woensdag 1 september 2010 20:22 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
jij snapt hem ook niet
Kijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Ik moest best wel lachen toen ik dat varken zagquote:Op woensdag 1 september 2010 20:34 schreef Apokoinou het volgende:
Dat ding in dat filmpje is best wel walgelijk.
Tot vanavond!quote:
Middelbare schoolquote:Op woensdag 1 september 2010 20:36 schreef gewoonfaye het volgende:
Nog meer mensen die volgende week weer aan een jaartje middelbare school beginnen?
Zo zorg ik ervoor dat ik uit de dagelijkse sleur ontsnapquote:Op woensdag 1 september 2010 20:39 schreef Apokoinou het volgende:
Bier om dat varkensding te verwerken?
Volgende week aan school beginnen? Volgende week? Ik ben al bijna weer een week bezig!
't Is ook zo deprimerend, dat leven van tegenwoordig...quote:Op woensdag 1 september 2010 20:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zo zorg ik ervoor dat ik uit de dagelijkse sleur ontsnap
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:42 schreef robr0 het volgende:
lekker op fotos van saraats juinen komt mn ma binnen aight niet best
Als ik geen vwo (of havo) deed, had ik nu ook op het MBO gezeten en als ik in de derde had gekozen om te stoppen, had ik al in mijn 2de jaar van MBO kunnen zitten, dus niet dat "middelbare schoolquote:Op woensdag 1 september 2010 20:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
Middelbare school![]()
Alweer laatste jaar MBO, en dan door naar HBO
Wtf voel jij je nou weer aangevallen?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als ik geen vwo (of havo) deed, had ik nu ook op het MBO gezeten en als ik in de derde had gekozen om te stoppen, had ik al in mijn 2de jaar van MBO kunnen zitten, dus niet dat "middelbare school" gebeuren als of iedereen op de middelbare naar 2gt gaat.
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:34 schreef Hyman het volgende:
[..]
Kijk, ik kwam vanmiddag terug van de gunshop
Die van mij is groterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En hij is langer.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Klinkt best verkeerd![]()
Dit is ook geen versterker he
MBOquote:Op woensdag 1 september 2010 20:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
Middelbare school![]()
Alweer laatste jaar MBO, en dan door naar HBO
Whehe klinkt als prothese, kan nooit goed zijnquote:Op woensdag 1 september 2010 21:02 schreef -SG- het volgende:
[..]
MBO.
Propeduese al gehaald jonge, BAM
Voor 250 euroquote:Op woensdag 1 september 2010 21:03 schreef Hyman het volgende:
http://link.marktplaats.nl/373881453
Net echt.
quote:Op woensdag 1 september 2010 21:03 schreef Hyman het volgende:
Net echt.
Ze heeft 'm vast, maar dat kan heul nietquote:Nieuw in doos! Nooit geopend
Probeer jij die maar in 1 jaar te halenquote:Op woensdag 1 september 2010 21:03 schreef Hyman het volgende:
[..]
Whehe klinkt als prothese, kan nooit goed zijn
Nieuw in doos. nooit geopend.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:03 schreef Hyman het volgende:
Net echt.
Je was me voor, shit.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:05 schreef Andyy het volgende:
[..]
[..]
Ze heeft 'm vast, maar dat kan heul niet
GEWOON.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:06 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Nieuw in doos. nooit geopend.
Hoe komt die 'iPhone' er dan uit?
Het is een dummy, die heeft ze speciaal gekocht voor de fotoquote:Op woensdag 1 september 2010 21:05 schreef Andyy het volgende:
[..]
[..]
Ze heeft 'm vast, maar dat kan heul niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |