Ik ook, maar dat komt door de drank, dat kan ik niet helpen.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
ik moest heeel hard lachen
dat kloptquote:Op woensdag 1 september 2010 20:22 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
jij snapt hem ook niet
Kijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Ik moest best wel lachen toen ik dat varken zagquote:Op woensdag 1 september 2010 20:34 schreef Apokoinou het volgende:
Dat ding in dat filmpje is best wel walgelijk.
Tot vanavond!quote:
Middelbare schoolquote:Op woensdag 1 september 2010 20:36 schreef gewoonfaye het volgende:
Nog meer mensen die volgende week weer aan een jaartje middelbare school beginnen?
Zo zorg ik ervoor dat ik uit de dagelijkse sleur ontsnapquote:Op woensdag 1 september 2010 20:39 schreef Apokoinou het volgende:
Bier om dat varkensding te verwerken?
Volgende week aan school beginnen? Volgende week? Ik ben al bijna weer een week bezig!
't Is ook zo deprimerend, dat leven van tegenwoordig...quote:Op woensdag 1 september 2010 20:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zo zorg ik ervoor dat ik uit de dagelijkse sleur ontsnap
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:42 schreef robr0 het volgende:
lekker op fotos van saraats juinen komt mn ma binnen aight niet best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |