Scherp.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Financieel aan de grond, geen geld om boodschappen te kunnen halen en wel een groot aantal doodskisten besteld? Hmmmm, apart.

Besteld bij een student die dat erbij klust van brandhout?quote:Op donderdag 2 september 2010 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Financieel aan de grond, geen geld om boodschappen te kunnen halen en wel een groot aantal doodskisten besteld? Hmmmm, apart.

Bijkomstig voordeel: dan had dit topic in het juiste forum gestaanquote:Op donderdag 2 september 2010 14:42 schreef Marrije het volgende:
Dit was leuk geweest als er ook streams zouden komen.
 Nu is dit stiekem een TV/SHO topic.
  Nu is dit stiekem een TV/SHO topic.

Vergeet niet dat het huis in zijn perceptie al bewoonbaar is. Hij heeft wat duiven van zolder gejaagd (behalve de kleintjes, want dat vond hij zielig) en als je een waterpomptang meeneemt om de gesprongen waterleiding te repareren kun je er prima wonen, zei hij in maart al tegen Liesbeth.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:38 schreef mootie het volgende:
En waar haalt hij het geld vandaan om die bouwval op te knappen?

quote:Ik ga vanavond in het spookhotel logeren hopelijk gaat het beter dan gisternacht

En de inspecteur van de brandweer zal het daar met het oog op de veiligheid van de hotelgasten, vast mee eens zijnquote:Op vrijdag 3 september 2010 08:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het huis in zijn perceptie al bewoonbaar is. Hij heeft wat duiven van zolder gejaagd (behalve de kleintjes, want dat vond hij zielig) en als je een waterpomptang meeneemt om de gesprongen waterleiding te repareren kun je er prima wonen, zei hij in maart al tegen Liesbeth.

Johan zal zeggen; gevaar, ongelukken en gewonden, het past gewoon allemaal in het concept van het spook horror-hotelquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En de inspecteur van de brandweer zal het daar met het oog op de veiligheid van de hotelgasten, vast mee eens zijn

Gelukkig is de bruidskist nog vrijquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth bij kaarslicht als receptioniste
"Sorry, ik ben uw reservering kwijt."

Hij is mooi!quote:

quote:“ Hallo Allemaal ,
Misschien vinden jullie het leuk om te zien , mijn Soestdijk 2 is morgen ( woensdag 8 sept )te zien in het programma huizenjacht op SBS 6 om 6 uur , ik geef in het programma een rondleiding door huis , ik ga het huis te huur zetten, weten jullie dat ook meteen , er zit ook een horecavergunning op.
Groetjes Johan .

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |