In het kader van komkommernieuwsquote:Johan Vlemmix begint ’ghosthotel’
door Mariët Oosterwijk
AMSTERDAM - Johan Vlemmix zit financieel zo aan de grond dat hij een ’ghosthotel’ start. ”Ik begin het hotel om uit mijn problemen te komen. Mijn huis in Huissen is sowieso al bezeten, dus kan er maar beter gebruik van maken.”
Hij heeft geen keuze vindt hij zelf: ’’Of het gaat nóg slechter met me, óf de geesten gaan me helpen. Het is het één of het ander. Mijn geld kan ik niet meer kwijt raken; dat is toch al op.”
In het huis, dat hij kocht van Emile Ratelband, zijn volgens Johan in het verleden vreselijke dingen gebeurd. ”En dat spreekt sommige mensen ook weer aan, blijkt uit de vele bezoekverzoekjes die ik krijg.”
Daarom heeft Vlemmix een groot aantal doodskisten besteld. ” Mensen kunnen er voor 100 euro inclusief logeren, maar dan wel in een doodskist. En precies om middernacht gaan we geesten oproepen, en glaasje draaien. Ook tussendoor gebeurt er van alles.”
Hij geeft toe: ”Bij de gedachte word ik niet helemaal lekker, maar ik moet toch ergens van rondkomen. Hopelijk zijn de geesten mij gunstig gezind.”
kwart voor 2 vanmiddag, valt mee.quote:
Mwah, het was al langer bekend maar het staat toch echt vandaag weer op de site van de telegraaf.quote:
wat Dementor zegt, was allang bekend, en ook dat hij het kleinste hotel ter wereld zou openen, die stond al in de voortuin toen met Studio Vlemmix.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mwah, het was al langer bekend maar het staat toch echt vandaag weer op de site van de telegraaf.
bron?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:26 schreef Poezewoes het volgende:
In een roddelblad staat dat hij zelfs geen geld heeft voor boodschappen
Lijkt me sterk met een Porsche op zolderquote:Op woensdag 1 september 2010 21:26 schreef Poezewoes het volgende:
In een roddelblad staat dat hij zelfs geen geld heeft voor boodschappen
Dan sta je bij de Appie met je kar vol boodschappen, je pinpas doet het niet meer en dan zeg je: ja maar meneer Appie, ik heb een porsche op zolder. En dan zegt meneer Appie: dan is het goed jongen, neem maar meequote:Op woensdag 1 september 2010 21:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Lijkt me sterk met een Porsche op zolder
Hij kan dat ding toch ruilen tegen een karretje boodschappen, 2 zelfs, het zijn de hamsterwekenquote:Op woensdag 1 september 2010 21:37 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dan sta je bij de Appie met je kar vol boodschappen, je pinpas doet het niet meer en dan zeg je: ja maar meneer Appie, ik heb een porsche op zolder. En dan zegt meneer Appie: dan is het goed jongen, neem maar mee
Klopt, maar dan moet ie hem eerst van zolder halen en ik geloof niet dat de Vlem een ster is in iets echt zelf doen. En ja, zijn hulpies zijn natuurlijk allemaal vertrokken nu ze niet meer dagelijks on-stream zijn.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij kan dat ding toch ruilen tegen een karretje boodschappen, 2 zelfs, het zijn de hamsterweken
Vlemmix is één lopende RLSquote:Op donderdag 2 september 2010 00:38 schreef Maanvis het volgende:
ja dit was toch allang bekend?
en mag ik nog een topique openen over iets anders van vlemmix dat geen RLS is?
Dat doen peter, alsido en dat zuurwijf, wie was het ook alweer, liesbeth voor hemquote:Op donderdag 2 september 2010 12:38 schreef mootie het volgende:
En waar haalt hij het geld vandaan om die bouwval op te knappen?
Dat is onderdeel van de activiteiten: "Knap je eigen kamer op!"quote:Op donderdag 2 september 2010 12:38 schreef mootie het volgende:
Dat gaat 'ie helemaal niet doen, daarom is het ook een 'ghost'huis.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:38 schreef mootie het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |