Ik hoop dat ze gewoon doorgaan met deze formatie.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:16 schreef Leandra het volgende:
Wie is de sjaak?? Verhagen of Klink?
Ik niet, maar dat zal je niet verbazen.... ik vind de PVV dusdanig ongewenst als regeringspartij dat ik voor het eerst in m'n leven geen VVD gestemd heb.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze gewoon doorgaan met deze formatie.
Ik heb ze niet gehaaldquote:Op woensdag 1 september 2010 19:19 schreef Deisyy het volgende:
Bleek vandaag de nieuwe C1000 open te gaan![]()
Dus.... custard cakejes gescoord, het heeft zo moeten zijn.
Nespressootje maken en proeven dus
De Boerquote:Op woensdag 1 september 2010 19:16 schreef Leandra het volgende:
Wie is de sjaak?? Verhagen of Klink?
Ik wil de PVDA niet in de regering zien.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik niet, maar dat zal je niet verbazen.... ik vind de PVV dusdanig ongewenst als regeringspartij dat ik voor het eerst in m'n leven geen VVD gestemd heb.
Rutte was op voorhand net een beetje teveel met de PVV aan het flirten om er vanuit te gaan dat hij iets anders zou willen dan samenwerking op enige wijze.
Doe dan ook even een linkje, nou moest ik weer in je posthistory kijken om te weten waarover....quote:Op woensdag 1 september 2010 19:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb er ff een topic over gemacht, Dementor.
Nieuwsgierigheid is een bitch, weer een view erbij.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:21 schreef Leandra het volgende:
Doe dan ook even een linkje, nou moest ik weer in je posthistory kijken om te weten waarover....
Maar goed, zo geheel linkloos kan ik je iig niet verwijten dat het je bedoeling was een stormlooptopic te creeëren.
Ik hoopte op Paars+, niet omdat ik ze zo graag met de PvdA zie regeren, maar vooral omdat ik geen behoefte heb in een land te wonen waar een partij als de PVV al dan niet dmv gedoogsteun aan de regering gelinkt is.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik wil de PVDA niet in de regering zien.
En je had juist iets te vieren vandaagquote:Op woensdag 1 september 2010 19:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gehaald![]()
Want.....
vanaf volgende week fysio-en
Not........ niet in het topic tenminste, je posthistory wel.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheid is een bitch, weer een view erbij.
Met of zonder fanfare??quote:Op woensdag 1 september 2010 19:19 schreef Deisyy het volgende:
Bleek vandaag de nieuwe C1000 open te gaan![]()
Ik vind het nogal hypocriet om de stem van het volk te negeren als het niet uitkomt.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoopte op Paars+, niet omdat ik ze zo graag met de PvdA zie regeren, maar vooral omdat ik geen behoefte heb in een land te wonen waar een partij als de PVV al dan niet dmv gedoogsteun aan de regering gelinkt is.
Ja, jammer dat we het allang wistenquote:Op woensdag 1 september 2010 19:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheid is een bitch, weer een view erbij.
Had ik jou wat gevraagd?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, jammer dat we het allang wisten
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En je had juist iets te vieren vandaag
Zonder natuurlijk, de fanfare had inmiddels iets anders te doenquote:
Daar kan ik me wel wat bij voorstellen, dat wordt dan een andere keer custard cakejes vretenquote:Op woensdag 1 september 2010 19:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
ja maar....het mede feestvarken zit tot half 10 op de uni en op de een of andere manier vind ik snoepen in mn eentje niet zo leuk
Ik weet eigenlijk niet of hij die lust. maar dan koop ik ze gewoon en vreet ze op als tie naast me zitquote:Op woensdag 1 september 2010 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel wat bij voorstellen, dat wordt dan een andere keer custard cakejes vreten
Daar hoorde ik niemand over toen de SP 25 zetels haalde...quote:Op woensdag 1 september 2010 19:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind het nogal hypocriet om de stem van het volk te negeren als het niet uitkomt.
De PVV kaart serieuze problemen aan, de voorgestelde oplossingen zijn echter nogal extreem te noemen.
Maar dat wij ons zouden moeten schamen voor zo'n partij als de PVV daar ben ik het wel mee eens, niet zo zeer vanwege de standpunten maar vanwege het feit dat er zoveel mensen ontevreden zijn.
Echter zou ik nooit op de PVV stemmen, puur omdat ik de ratten in de achterban niet vertrouw.
Appels met peren vergelijken.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar hoorde ik niemand over toen de SP 25 zetels haalde...
En het gaat om 15% van het volk....
Gatverdamme, wat zijn ze lekkerquote:Op woensdag 1 september 2010 19:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of hij die lust. maar dan koop ik ze gewoon en vreet ze op als tie naast me zit
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gatverdamme, wat zijn ze lekker![]()
De eerste was om te proeven, nu neem ik er nog mee om van te genieten
Ja sorry, maar ik kan moeilijk zeggen dat ze niet lekker zijn.quote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ik kan moeilijk zeggen dat ze niet lekker zijn.
Nu moet ik niet vergeten te genieten, anders moet ik een derde nemen![]()
Ik zou ze op mijn C1000-lijstje zetten als ik jou was
Maar ze zijn wel heel gezond voor jequote:Op woensdag 1 september 2010 19:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Stommerd nu moet ik ze wel morgen gaan kopen
Ja he?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gatverdamme, wat zijn ze lekker![]()
De eerste was om te proeven, nu neem ik er nog 1 om van te genieten
Hoe cute is dat?!?quote:We will be waiting at the exit gate of the airport. There is only one exit gate. After coming through the exit gate, you can either turn left or right. Please turn left and you should see one of our guides standing there with a sign with your name 'XXXX' and 'Global Travel Asia' written on it.
Wel als ie zijn zetel te beschikking stelt en dat zou ie naar mijn mening moeten doen als ie eruit stapt!quote:Op woensdag 1 september 2010 20:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://nos.nl/artikel/182(...)oalitie-met-pvv.html
Uit de fractie zetten heeft geen nut, gaat ie als eenmansfractie door en heb je alsnog geen meerderheid.
Goed. Ik ben nu nog even aan het werk, maar 's avonds ben ik er uren zoet mee. Magazines lezen. Van de week de nieuwste Rolling Stone en Wallpaper gekocht (op Zinio, geweldige app) en dat leest er heerlijk op, ik lees veel via Flipboard, Pulse, en dan kan ik met Instapaper langere artikelen weer downloaden voor later. Mooi voor achtergrondartikelen in NYTimes en NewYorker.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:26 schreef Dementor het volgende:
@Cc, hoe bevalt de iPad tot nu toe?
Wat doe je er zoal dagelijks mee?
Toen ik dit las dacht ik dat je minstens 100Mbps zou hebben.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zal die speedtest van mij maar nie posten.
Dit schatje is zo'n baas he!
Ja, we hebben dual band nodig.
[ afbeelding ]
Kan zo 120mbit bestellen maar dat is ook zonde van het geld.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Toen ik dit las dacht ik dat je minstens 100Mbps zou hebben.
Lees ik even later dat het 30 is.
Dan heb je een film een paar minuten eerder binnen, daar word je stikgelukkig van hoor.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kan zo 120mbit bestellen maar dat is ook zonde van het geld.
Nou met HD films wil dat nog wel eens schelen.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan heb je een film een paar minuten eerder binnen, daar word je stikgelukkig van hoor.
Van de Lidl, toch?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja he?
Nu nog de bruidsschuitjes proeven, die vindt je vast ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |