Autorijden is leuk. En trein kan je alleen naar stations brengen en een fiets is niet praktisch op lange afstandenquote:Op woensdag 1 september 2010 19:10 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Soberzo automobilisten.![]()
Met de fiets en de trein ben je bijna altijd sneller en je kan onderweg doorwerken op je laptop.![]()
Auto's zijn duur, nemen veel ruimte in, ze stinken en ze rijden kinderen en katten over. Kortom ondingen, die nergens goed voor zijn.![]()
Beter op de fiets, gratis en nooit parkeerproblemen. Al die jojo's die je een half uur rondjes ziet rijden op zoek naar een parkeerplek zijn gewoon te triest voor woorden.
Dat waren mijn mannetjes.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:12 schreef Hyundai het volgende:
Ik fietste laatst op een rotonde, stond er zo'n busje met aannemers ( gewoon nederlands denk ik ). Wil ik net oversteken geeft die klootzak vol gas
herkenbaar.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:11 schreef Jandirk het volgende:
Absoluut terecht, ik weet nog wel wat, ik voor 8 jaar terug met mn volle kranten tassen door de regen over een rotonde, die auto's remmen zo laat dat je dacht dat ze door zouden rijden, stoppen ze alsnog, en sta je dus allebei stil
In de trein kan je in alle rust observeren. Al kom ik vaak wel loom en gaar uit het openbaar vervoer. Vooral 's ochtends moet je eigenlijk twee keer wakker worden dan.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:14 schreef Hoogheid het volgende:
Gewoon doorrijden dan. Als ze je aanrijden kan je mooi even 1000 euro aan ze vragen. Wel je hand uitsteken natuurlijk!
En ja, de auto is veel beter dan de trein. Veel leuker, alles zelf in de hand, af en toe lekker flink doorgaan etc. Zo'n trein is maar een saaie rit die elke keer precies hetzelfde is, in een saaie coupe waar je een beetje sudoku uit de krant aan het doen bent ofzo
Mijn pa, ooit een fanatiek autorijder, gaat nu bijna nooit meer met de auto, terwijl hij er geld genoeg voor heeft. Fiets, randstadrail, tram en trein zijn veel sneller en comfortabeler. Alleen voor transport van goederen neemt hij nog de auto.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:13 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Autorijden is leuk. En trein kan je alleen naar stations brengen en een fiets is niet praktisch op lange afstanden
Lang leve het plattelandquote:Op woensdag 1 september 2010 19:16 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Mijn pa, ooit een fanatiek autorijder, gaat nu bijna nooit meer met de auto, terwijl hij er geld genoeg voor heeft. Fiets, randstadrail, tram en trein zijn veel sneller en comfortabeler. Alleen voor transport van goederen neemt hij nog de auto.![]()
Mijn zus had vroeger een auto en werd gek van de parkeerproblemen, de kosten van zo'n ding en de dagelijkse files en gaat nu per trein naar haar werk.
Wat is er nu leuk aan filerijden?
Ja, laten we het concept achter voorrang maar gewoon vergeten en alles zelf een beetje regelen.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:19 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Als fietser moet je gewoon wachten tot de auto's weg zijn.
Je weet dat je gauw over het hoofd wordt gezien op de fiets.
Zeker, maar de universiteit zit niet in Hardegaryp of Deinum.quote:
Meest voorkomend bij petjes volk.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:21 schreef Lauuwtje het volgende:
Fietsers die denken dat ze onsterfelijk zijn en gewoon doorrijden ook al hebben ze geen voorrang
In de natuur werkt dat ook zo hoor.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:20 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Ja, laten we het concept achter voorrang maar gewoon vergeten en alles zelf een beetje regelen.
Pff stakker, je weet als automobilist dat fietsers niet altijd goed zichtbaar zijn, een kwestie van opletten dus. Lekker iedereen zijn eigen regels bepalen, dat zal een feest worden.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:19 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Als fietser moet je gewoon wachten tot de auto's weg zijn.
Je weet dat je gauw over het hoofd wordt gezien op de fiets.
Hahaquote:Op woensdag 1 september 2010 19:13 schreef drumminggod het volgende:
Of je leraar die achteruit rijdt uit een parkeerplek. Ook niet even zachtjes of zo. planken met die hap. Hoppa. Daar lig je dan
Ja, maar als het goed is kunnen wij redeneren en bezitten we een portie inlevings- en inschattingsvermogen.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
In de natuur werkt dat ook zo hoor.
De antilopes in de Seppe wachten ook tot er geen Hyena's meer in de buurt zijn.
Lekker veilig ook, met je laptop op je fiets.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:10 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Soberzo automobilisten.![]()
Met de fiets en de trein ben je bijna altijd sneller en je kan onderweg doorwerken op je laptop.![]()
Auto's zijn duur, nemen veel ruimte in, ze stinken en ze rijden kinderen en katten over. Kortom ondingen, die nergens goed voor zijn.![]()
Beter op de fiets, gratis en nooit parkeerproblemen. Al die jojo's die je een half uur rondjes ziet rijden op zoek naar een parkeerplek zijn gewoon te triest voor woorden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |