abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85958169
Autobestuurders die de rotonde rond gaan, en ik als fietser de rotonde wil oversteken, en ik zie dat ze langzamer ga rijden ( met de gedachte dat ik voor mag ), dus ik trap door, gaan ze op het laatst nog even gas geven.

Of mensen die het knipperlicht vergeten aan te doen en je bijna vermoorden :')

Stelletje knurften.
pi_85958219
mensen in het verkeer :')
tregte klagt
  woensdag 1 september 2010 @ 19:10:57 #3
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_85958291
Met de fiets en de trein ben je bijna altijd sneller en je kan onderweg doorwerken op je laptop. :D

Auto's zijn duur, nemen veel ruimte in, ze stinken en ze rijden kinderen en katten over. Kortom ondingen, die nergens goed voor zijn. :{

Beter op de fiets, gratis en nooit parkeerproblemen. Al die jojo's die je een half uur rondjes ziet rijden op zoek naar een parkeerplek zijn gewoon te triest voor woorden. :{w

[ Bericht 8% gewijzigd door Symphonic op 01-09-2010 20:10:10 ]
pi_85958332
Absoluut terecht, ik weet nog wel wat, ik voor 8 jaar terug met mn volle kranten tassen door de regen over een rotonde, die auto's remmen zo laat dat je dacht dat ze door zouden rijden, stoppen ze alsnog, en sta je dus allebei stil
pi_85958365
Ik fietste laatst op een rotonde, stond er zo'n busje met aannemers ( gewoon nederlands denk ik ). Wil ik net oversteken geeft die klootzak vol gas :(
pi_85958371
Van die twijfelonde mensen die dan niet weten of ze moeten stoppen of doorrijdon en dan opeens pas stoppon wanneer jij ook stopt. :') Gas dan gewoon door.
pi_85958402
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:10 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Soberzo automobilisten. :')

Met de fiets en de trein ben je bijna altijd sneller en je kan onderweg doorwerken op je laptop. :D

Auto's zijn duur, nemen veel ruimte in, ze stinken en ze rijden kinderen en katten over. Kortom ondingen, die nergens goed voor zijn. :{

Beter op de fiets, gratis en nooit parkeerproblemen. Al die jojo's die je een half uur rondjes ziet rijden op zoek naar een parkeerplek zijn gewoon te triest voor woorden. :{w
Autorijden is leuk. En trein kan je alleen naar stations brengen en een fiets is niet praktisch op lange afstanden :)
pi_85958409
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:12 schreef Hyundai het volgende:
Ik fietste laatst op een rotonde, stond er zo'n busje met aannemers ( gewoon nederlands denk ik ). Wil ik net oversteken geeft die klootzak vol gas :(
Dat waren mijn mannetjes. :) Je had mazzel deze keer. :)
pi_85958413
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:11 schreef Jandirk het volgende:
Absoluut terecht, ik weet nog wel wat, ik voor 8 jaar terug met mn volle kranten tassen door de regen over een rotonde, die auto's remmen zo laat dat je dacht dat ze door zouden rijden, stoppen ze alsnog, en sta je dus allebei stil
herkenbaar.
  woensdag 1 september 2010 @ 19:13:31 #10
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_85958431
Je hand uitsteken helpt soms al (Om aan te geven dat je de rotonde echt niet zult verlaten, of juist wel), maar helaas letten veel automobilisten niet goed op. Zelf ook meer dan genoeg ervaring mee helaas.
You know, I've learned something today
pi_85958436
Op het laatst moment remmen met de auto werkt zo averechts. Als fietser ga je in de rem omdat je je afvraagt of hij/zij je wel ziet, vooral als ze straal de andere kant op kijken. Met als resultaat dat je allebei langer staat te wachten.
Laat toch lekker uitrollen.
HÆLP.
pi_85958449
Of je leraar die achteruit rijdt uit een parkeerplek. Ook niet even zachtjes of zo :'). planken met die hap. Hoppa. Daar lig je dan :')
Mijn piek is kwijt
pi_85958454
Ik zou voor jou stoppen Dromenvangertje :9~ ~O>
Eens met wat hierboven staat
pi_85958483
Gewoon doorrijden dan. Als ze je aanrijden kan je mooi even 1000 euro aan ze vragen. Wel je hand uitsteken natuurlijk!

En ja, de auto is veel beter dan de trein. Veel leuker, alles zelf in de hand, af en toe lekker flink doorgaan etc. Zo'n trein is maar een saaie rit die elke keer precies hetzelfde is, in een saaie coupe waar je een beetje sudoku uit de krant aan het doen bent ofzo :')
pi_85958541
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:14 schreef Hoogheid het volgende:
Gewoon doorrijden dan. Als ze je aanrijden kan je mooi even 1000 euro aan ze vragen. Wel je hand uitsteken natuurlijk!

En ja, de auto is veel beter dan de trein. Veel leuker, alles zelf in de hand, af en toe lekker flink doorgaan etc. Zo'n trein is maar een saaie rit die elke keer precies hetzelfde is, in een saaie coupe waar je een beetje sudoku uit de krant aan het doen bent ofzo :')
In de trein kan je in alle rust observeren. Al kom ik vaak wel loom en gaar uit het openbaar vervoer. Vooral 's ochtends moet je eigenlijk twee keer wakker worden dan.
HÆLP.
  woensdag 1 september 2010 @ 19:16:39 #16
pi_85958555
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:13 schreef Hyundai het volgende:

[..]

Autorijden is leuk. En trein kan je alleen naar stations brengen en een fiets is niet praktisch op lange afstanden :)
Mijn pa, ooit een fanatiek autorijder, gaat nu bijna nooit meer met de auto, terwijl hij er geld genoeg voor heeft. Fiets, randstadrail, tram en trein zijn veel sneller en comfortabeler. Alleen voor transport van goederen neemt hij nog de auto. :D
Mijn zus had vroeger een auto en werd gek van de parkeerproblemen, de kosten van zo'n ding en de dagelijkse files en gaat nu per trein naar haar werk.

Wat is er nu leuk aan filerijden? :o
pi_85958578
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:16 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Mijn pa, ooit een fanatiek autorijder, gaat nu bijna nooit meer met de auto, terwijl hij er geld genoeg voor heeft. Fiets, randstadrail, tram en trein zijn veel sneller en comfortabeler. Alleen voor transport van goederen neemt hij nog de auto. :D
Mijn zus had vroeger een auto en werd gek van de parkeerproblemen, de kosten van zo'n ding en de dagelijkse files en gaat nu per trein naar haar werk.

Wat is er nu leuk aan filerijden? :o
Lang leve het platteland *O*
Mijn piek is kwijt
pi_85958646
Als fietser moet je gewoon wachten tot de auto's weg zijn.
Je weet dat je gauw over het hoofd wordt gezien op de fiets.
5 Ferrari's op videoband!
  woensdag 1 september 2010 @ 19:19:11 #19
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_85958648
Herkenbaar, zo heeft een of andere flapdrol een keer mijn hele voorwiel krom gereden, omdat hij me niet zag. Ik had voorrang verdorie :P

Maar zelf autorijden vind ik dan wel weer heel leuk..
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
pi_85958700
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:19 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ja, laten we het concept achter voorrang maar gewoon vergeten en alles zelf een beetje regelen.
HÆLP.
  woensdag 1 september 2010 @ 19:21:03 #21
pi_85958726
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:17 schreef drumminggod het volgende:

[..]

Lang leve het platteland *O*
Zeker, maar de universiteit zit niet in Hardegaryp of Deinum. :P En veel werkgelegenheid is er ook niet. :@

Dus tenzij je dag en nacht fapt op tieners met pronte borstjes en in de WAO zit, zal je toch dagelijks naar de stad moeten. :o
pi_85958750
Fietsers die denken dat ze onsterfelijk zijn en gewoon doorrijden ook al hebben ze geen voorrang
pi_85958801
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:21 schreef Lauuwtje het volgende:
Fietsers die denken dat ze onsterfelijk zijn en gewoon doorrijden ook al hebben ze geen voorrang
Meest voorkomend bij petjes volk.
pi_85958819
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:20 schreef ehqo. het volgende:

[..]

Ja, laten we het concept achter voorrang maar gewoon vergeten en alles zelf een beetje regelen.
In de natuur werkt dat ook zo hoor.
De antilopes in de Seppe wachten ook tot er geen Hyena's meer in de buurt zijn.
5 Ferrari's op videoband!
pi_85958839
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:19 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Pff stakker, je weet als automobilist dat fietsers niet altijd goed zichtbaar zijn, een kwestie van opletten dus. Lekker iedereen zijn eigen regels bepalen, dat zal een feest worden.
Dus jij staat ook voor een rotonde te wachten tot er geen auto's meer langskomen ?
  woensdag 1 september 2010 @ 19:23:45 #26
258010 mtx1680
Mijn ongezouten mening en ik.
pi_85958858
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:13 schreef drumminggod het volgende:
Of je leraar die achteruit rijdt uit een parkeerplek. Ook niet even zachtjes of zo :'). planken met die hap. Hoppa. Daar lig je dan :')
Haha _O- Wie en wanneer?
Een apotheker is tenslotte ook niets meer dan een legale drugsdealer.
  woensdag 1 september 2010 @ 19:25:56 #27
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_85958976
Nee, fietsers die auto's van rechts geen voorrang geven, geen richting aangeven, tegen de verplichte rijrichting inrijden, oversteken waar dit verboden is, verkeerslichten negeren en zonder verlichting aan het verkeer deelnemen zijn lekker verantwoord bezig!! :( De gemiddelde automobilist maakt minder overtredingen dan de gemiddelde fietser!!! :6 Oh ja, als fietser win je het niet van een auto, hoe goed je ook je best doet!!
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_85958979
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

In de natuur werkt dat ook zo hoor.
De antilopes in de Seppe wachten ook tot er geen Hyena's meer in de buurt zijn.
Ja, maar als het goed is kunnen wij redeneren en bezitten we een portie inlevings- en inschattingsvermogen.
HÆLP.
pi_85959230
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:10 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Soberzo automobilisten. :')

Lekker veilig ook, met je laptop op je fiets.
  woensdag 1 september 2010 @ 19:33:21 #30
252108 Len93
That's what she said.
pi_85959308
Als er haaientanden staan richting de auto's hebben die te wachten, anders gewoon erachteraan crossen en die bestuurder neerhoeken.
Op woensdag 16 december 2009 16:29 schreef Tijgertje. het volgende:
Aandachtshoer.
  woensdag 1 september 2010 @ 19:49:21 #31
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_85959967
Fietsers !! :')

Zonet was ik nog aan het fietsen, dus ik rustig rustig fietsen. Zo'n kk dikke tokkie vrouw zo uit het raam schreeuwen uitkijken dit dat.

Maar waar ging het topic ook alweer over?
pi_85961033
Even de bezem er doorheen gehaald.
Juin uit Eigen Tuin!
pi_85962175
Helemaal irritant is als je allebei vriendelijk denkt te doen, en allebei tegelijk de ander (meestal auto/fiets situatie) voorrang geeft. Vervolgens sta je beide stil, ga je allebei een paar keer synchroon naar voren-en-naar achteren bewegen ("gaat hij nu?", "Zal ik nu maar gaan?")..... om vervolgens allebei tegelijk te gaan, en zo alsnog bijna op elkaar te knallen...

Heb dit al een paar keer meegemaakt, en is elke keer weer even genant... :@ :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')