Heb um ook maar 1x gezienquote:Op woensdag 1 september 2010 21:57 schreef julian6 het volgende:
Dat soort dingen vallen mij dus totaal niet op als ik op Lowlands ben.
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:25 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Heb um ook maar 1x gezienDaar niet van, dus ik stoorde me er ook niet aan, het is denk ik meer zoiets van, kijk mij ik kom al zo lang op Lowlands en ik zweer bij de wortel, straks heb je een generatie die de Prolong terug wil waarschijnlijk. Alleen maar om te laten zien dat ze er al zo lang komen..
quote:Op donderdag 2 september 2010 01:07 schreef chicken811 het volgende:
de prolong was naar mijn idee wel meer versierd en die flamingo's stonden er ook nog niet in 2008
of ik moet verkeerd gekeken hebben:S
2009 naar sziget geweest dus ook jaartje gemist
maar de wortel was wel echt een ontmoetingspunt.
toen die weg was zijn we af gaan spreken bij de chicken wings.
waarom geen idee. waarschijnlijk omdat we de naam prolong niet konden
onthouden en hem vreselijk lelijk vonden:S
weet niet hoelang die wortel er gestaan heeft.
maar zover ik weet heb ik vanaf 2004 niks adners zien staan.
Een nieuw kunstwerk lijkt me in ieder geval.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:05 schreef xenobinol het volgende:
Hoewel ik een wortel fan ben, vond ik de Prolong er dit jaar wel het beste bijstaan van de afgelopen 3 jaar. Overigens was de wortel vroeger gewoon 'de raket', ik ben benieuwd wat we volgend jaar krijgen.
De Budha stond dit jaar aan de overkant van 'Lake low'. Ik ben het met je eens dat de aankleding in het verleden wel eens veel beter was. Misschien heeft LL's ook last van de recessie?quote:Op donderdag 2 september 2010 10:39 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een nieuw kunstwerk lijkt me in ieder geval.![]()
Aangezien de rest van de aankleding van het terrein jaar na jaar achteruit aan het gaan is.
Kijk ze leuken het nog wel wat op met wat vlaggetjes hier en daar, maar als we vroeger die opblaas handen en budha hadden, mooie geschilderde platen overal.
Ook in de tenten was toen vaak nog wat anders dan alleen maar lichten.
Meer last van winstmaximalisatie lijkt me.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:26 schreef xenobinol het volgende:
. Misschien heeft LL's ook last van de recessie?
Die uitspraak klopt maar gedeeltelijk. De DJ's zijn vaak wel toppers in hun stylo (A-trak, Deadmau5, Richie Hawtin) en komen echt niet voor wat consumptiemunten en wat Vifitjes:-)quote:Op donderdag 2 september 2010 11:33 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Meer last van winstmaximalisatie lijkt me.![]()
Minder bands, meer djs, > goedkoper
Een band verplaatsen en onderdak geven kost toch echt een stuk meer als een DJ , hulpje erbij en een stapel cd's die deze nodig heeft.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:42 schreef WeezerButler het volgende:
Die uitspraak klopt maar gedeeltelijk. De DJ's zijn vaak wel toppers in hun stylo (A-trak, Deadmau5, Richie Hawtin) en komen echt niet voor wat consumptiemunten en wat Vifitjes:-)
In de tenten doen ze überhaupt niks meer. Vroeger had die Glitterbol van dat Lowlandsgezichtje, de grote ballonnen in de Grolsch, Doeken voor de speakers in de Grolsch, aankleding van het Alpha podium en toffe dingen in de Bravo. In de Bravo doen we het nu met wat kubussen die licht gevenquote:Op donderdag 2 september 2010 10:39 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een nieuw kunstwerk lijkt me in ieder geval.![]()
Aangezien de rest van de aankleding van het terrein jaar na jaar achteruit aan het gaan is.
Kijk ze leuken het nog wel wat op met wat vlaggetjes hier en daar, maar als we vroeger die opblaas handen en budha hadden, mooie geschilderde platen overal.
Ook in de tenten was toen vaak nog wat anders dan alleen maar lichten.
Dit gaat een welles/ nietes discussie worden ben ik bangquote:Op donderdag 2 september 2010 13:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een band verplaatsen en onderdak geven kost toch echt een stuk meer als een DJ , hulpje erbij en een stapel cd's die deze nodig heeft.
Of we moeten het over een 2 many dj's hebben die net zoveel meuk meeslepen als een normale band.
Zoals een collega van me zegt dat je bij excelsior onder contract moet staan en je dan ook vanzelf wel op LL staat. Hij is drummer en heeft er zelf ooit met the spades gestaan. (niet onder excelsior)quote:Op donderdag 2 september 2010 14:56 schreef WeezerButler het volgende:
Elke band wil op LL staan. En dat gegeven buit MOJO denk ik wel uit (maar dat is een vermoeden).
Zover ik me kan herrineren was er na de laatste band in de meeste tenten altijd wel een DJ. sommigen gingen maar tot 2 uur door zodat je naar het voortrerrein gedirigeerd kon worden maar altijd wel tot 4 uur op het voorterrein feest volgens mij.quote:Sinds een jaar of 10 doet LL aan schaalvergroting. In de vorige eeuw was er amper een nachtprogramma. De laatste bands deden bij wijze van spreken het licht uit. Je kon dan nog wat bier drinken en/of naar de 24uurs gaan. Maar zo begin 2001/2002 kwamen er ook steeds meer DJs, en dus ook een nachtprogramma. En daardoor ben ik ook meer naar de klote de laatste jaren....
NIit alleen uit het event persen ook de bands voor een appel en een ei boeken.quote:Als er 1 organisatie is die wel weet hoe je elke euro uit een event/festival moet persen is het MOJO wel. En ik maak me echt geen zorgen over dat zij maximaal winst maken op LL. Denk dat ze toch wel wat overhouden van de 20/25 miljoen omzet.
Ja ik heb me ook weer geod vermaakt. Dan schiet het op hebben we al nog maar 96% jaar te gaan.quote:Maar ook dit jaar was het weer super !!! Nog 50 weken tot LL2011
Er is in ieder geval al sinds 1999 een nachtprogramma tot een uurtje of 3 a 4 (afhankelijk van de dag). En de vergroting van het festival is juist tot 2002 geweest, daarna is het allemaal enorm ingekrompen (2003) en vervolgens weer langzaam gegroeid.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:56 schreef WeezerButler het volgende:
Sinds een jaar of 10 doet LL aan schaalvergroting. In de vorige eeuw was er amper een nachtprogramma. De laatste bands deden bij wijze van spreken het licht uit. Je kon dan nog wat bier drinken en/of naar de 24uurs gaan. Maar zo begin 2001/2002 kwamen er ook steeds meer DJs, en dus ook een nachtprogramma. En daardoor ben ik ook meer naar de klote de laatste jaren....
Tiesto kost(te) je net zoveel als de Alpha-headliners, zo niet meer.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:16 schreef rubbereend het volgende:
Mwah er hebben op Lowlands bands gestaan die tonnen kosten en volgens mij is er nog nooit een DJ geweest die tonnen kost, laat staan een ton dus bands van vergelijkbare grootheid zijn duurder dan dj's
bronquote:Op donderdag 2 september 2010 16:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Tiesto kost(te) je net zoveel als de Alpha-headliners, zo niet meer.
Ja, das natuurlijk zo topsecret dat het niet op het web staat. Geruchten voor fee van Tiesto varieeren tussen de 100.000,- tot 400.000,-. Al is de fee voor DJ's natuurlijk veel flexibeler dan die van bands, dus het is niet gezegd dat hij dat overal krijgt. Voor clubs en de meeste festivals is dat natuurlijk onhaalbaar.quote:
http://latimesblogs.latim(...)-tiesto-concert.htmlquote:Court documents state that Tiësto was guaranteed $250,000 for the single-night event.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |