Inderdaad, respect voor de manquote:Op woensdag 1 september 2010 15:54 schreef Atreidez het volgende:
Interessante man trouwens, die t circus ooit heeft opgericht .. http://en.wikipedia.org/wiki/Adolph_Althoff
Daar zal nog wel een keer een film van komen
Ik zit nog steeds op de volg knop te drukken als ik een tekst wil invoeren en dan krijg ik weer de melding dat hij al in mijn AT staat en denk ik weer 'lul..kijk dan ook waar je op klikt'.quote:Op woensdag 1 september 2010 16:05 schreef tuintegel het volgende:
Hee nu is de "volg topic" knop bij mij verdwenen , nu ja een ordinaire tvp dan maar.
Morgen wel naar het werk he!quote:Op woensdag 1 september 2010 16:14 schreef Flappekz het volgende:
Goed geregeld:
Collega belt me net op, dat zijn zoon ons naar Scheveningen brengt zo. En GotC komt me na haar avonddienst weer ophalen!
![]()
Bierrrrrrrrr
Mijn neefjes ook dankzij Jill!!quote:Op woensdag 1 september 2010 16:46 schreef Lovechild het volgende:
Wie gaan er eigenlijk allemaal naar dat circus?
Wij dus dankzij JillLeuk, want dat spul van mij is nog nooit naar het circus geweest en ik ook niet meer sinds ik kind was.
Dit dus... ik heb ook altijd een hekel aan 'gratis'.. raar eigenlijk want ik ben toch echt een rasechte Hollanderquote:Op woensdag 1 september 2010 17:05 schreef tuintegel het volgende:
Wij gaan ook, ik moet wel zeggen dat ik vaak moeite heb met gratis dingen aannemen, ik heb altijd de onbedwingbare neiging er iets voor terug te doen , dus als ik je moet helpen met sjouwen voor je nieuwe huis Jill ,
count me in! .
Ja maar de lampjes van mijn modem geven aan dat alles werkt (geen knipperende 'no cabelmuk') en zodra ik aan mijn router ga kutten dan doet hij het weer.... Kortom,..KUT!quote:
Oh daar valt verder weinig te zienquote:Op woensdag 1 september 2010 20:04 schreef tuintegel het volgende:
Dat vinden ze leuk, nu gaan we allemaal je fobo checken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |