Geef ff het paginanr. door. Scan ik vanavond wel danquote:Op woensdag 1 september 2010 13:42 schreef DarkElf het volgende:
Oh B: dat potje met aubergine wil ik wel voor je overtypen hoor maar misschien heeft P een scanner? (het staat namelijk in het gino boek ,scheelt mij weer typen)
maar anders typ ik het gewoon even over hoor vanavond
Volgens mij sinds er hier een een stuk of 2-3 per dag doorheen worden gejaagdquote:Op woensdag 1 september 2010 13:50 schreef latislos het volgende:
sinds wanneer is trouwens de SC -teller afgeschaft?
Sinds we over de 100589622212.00 heen warenquote:Op woensdag 1 september 2010 13:50 schreef latislos het volgende:
sinds wanneer is trouwens de SC -teller afgeschaft?
Goed zoquote:
quote:
klopt, soms is dat ff nodig idd.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:58 schreef Bluezz het volgende:
Goezo Elf. Ik vind (strand-)wandelen of fietsen altijd goed om het allemaal even op een rij te krijgen
ja? hier overal nog 10 gradenquote:Op woensdag 1 september 2010 13:52 schreef Bluezz het volgende:
Tis lekker warm in de zon op het balkon
Ja heb een beetje koppijn van m'n testluchtje van vandaag (Escada Magnetism for Menquote:
fenegriek is idd lekker! Tijdje geleden aangeschaft voor in de curry's die ik maak.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:00 schreef Bluezz het volgende:
Leuk @ het etentje van gisteravond : ik kreeg een stukje Andijkse schapen-kaas met http://nl.wikipedia.org/wiki/Fenegriek had ik nog nooit van gehoord, nooit geproefd.
Zó lekker![]()
/cul
oh dan is t niet jouw luchtjequote:Op woensdag 1 september 2010 14:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja heb een beetje koppijn van m'n testluchtje van vandaag (Escada Magnetism for Men)
quote:Op woensdag 1 september 2010 13:57 schreef DarkElf het volgende:
Net tijdens het lopen lekker mijn hoofd geklaard na een duffe ochtend zkh hangen ... en bedacht dat ik vind dat ik echt goed bezig benen mocht de suiker een echt probleem worden dan is het maar zo en daar wen ik dan vast ook wel weer aan.
Iig zijn duursporten goed voor je insulinepeil dus dat is al winst
ik had hem wat intelligenter ingeschat eigenlijkquote:
niet mij qua kleur inhalen anders word ik jaloersquote:
of je draagt hem zelfquote:Op woensdag 1 september 2010 13:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik raak hem niet kwijt op fokMoet het toch gaan proberen te verkopen op zo'n geurtjesforum waar iedereen natuurlijk snapt dat m'n vraagprijs te hoog is.
Welke moet ik anders verkopen in m'n collectie dan om ruimte te makenquote:
halfbloedjequote:Op woensdag 1 september 2010 14:04 schreef Stereotomy het volgende:
FF
Wordt babieen volledig Nederlandse of halfbloedje?
ik zou zelf nooit een aangebroken fles kopen eigenlijk van iemand. Doen veel mensen dat wel?quote:Op woensdag 1 september 2010 14:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Welke moet ik anders verkopen in m'n collectie dan om ruimte te maken
Heb 20 ml zelf gedragen, da's best veel voor me.Ook goeie herinneringen aan de keren dat ik het gedragen heb.
wanneer word jij tante?quote:Op woensdag 1 september 2010 14:05 schreef LieLie het volgende:
Wat leuk FF![]()
Ik ben ook al helemaal in spanning
halfbloedjes zijn vaak zo mooiquote:Op woensdag 1 september 2010 14:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
halfbloedje![]()
zus is Koreaans (bloed), vriend is Hollands met blonde krullen
poeh moet ik even kijken. sneakers zijn hoger dan op deze foto, van de Papillonquote:Op woensdag 1 september 2010 14:06 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Oh en ik heb danssneakers gekocht, eindelijk! 1001 modellen bekekengéén idee wat ik wilde, maar dit lijkt me een goede keuze.
FF, waar dans jij op tijdens trainingen en optredens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |