bron: http://www.nu.nl/binnenla(...)hot-inhaalactie.htmlquote:Fietser lost schot na inhaalactie
Uitgegeven: 1 september 2010 13:34
Laatst gewijzigd: 1 september 2010 13:34
AMSTERDAM - Een fietser heeft dinsdagavond in Den Haag een schot gelost nadat een auto hem met veel moeite had ingehaald. De automobilist is daarna snel weggereden, meldt de politie.
Rond 18.00 uur probeerde de bestuurder de fietser in te halen, maar doordat de weg te smal was ging dat niet. Toen hij de fietser later alsnog passeerde, begon die te schreeuwen en met zijn armen te zwaaien.
De bestuurder stopte daarom op de hoek van het Oranjeplein en de Limburg Stierumstraat.
De fietser zou daarop een vuurwapen uit zijn zak hebben gepakt en een schot in de lucht hebben gelost. De politie vraagt getuigen contact op te nemen.
quote:Op woensdag 1 september 2010 13:45 schreef Oksel het volgende:
Ik denk dat het een Marokkaan was. Ownee, die fietsen niet. Kut Nederlander dus
Die automobilist meende tof te moeten doen door te stoppen na het gevloek van de fietser.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:49 schreef trovey het volgende:
Korte lontjes.Ik vloek wel als ik ze me bijna omverrijden bij het passeren maar om nou meteen een pistool te trekken
Vind het eerlijk gezegt wel mooiquote:Op woensdag 1 september 2010 13:48 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Meer dan terecht dunkt me. Die klote automobilisten menen zich maar overal tussendoor te mogen persen...
Als iemand mij uitscheldt, en zeker een of andere kutfietser, dan stop ik ook en krijgt ie mooi een scheldpartij terug.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:50 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Die automobilist meende tof te moeten doen door te stoppen na het gevloek van de fietser.
Als hij gewoon was doorgereden was er niets gebeurd.
En de auto op wiens motorkap die fietser ligt omdat die auto voorrang wou?quote:Op woensdag 1 september 2010 13:49 schreef El_Matador het volgende:
Nederlandse fietsers zijn het grootste tuig op de weg. Overal, onverlicht tussendoor racen omdat ze de meeste verkeersrechten hebben van allemaal.
Kutlui.
stoerquote:Op woensdag 1 september 2010 13:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als iemand mij uitscheldt, en zeker een of andere kutfietser, dan stop ik ook en krijgt ie mooi een scheldpartij terug.
Hulde.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:49 schreef El_Matador het volgende:
Nederlandse automoblisten zijn het grootste tuig op de weg. Overal, tussendoor racen terwijl ze warm en droog zitten en vervolgens niet goed uit hun doppen kijken.
Kutlui.
Wellicht HAD die automobilist voorrang. Fietsers denken alles te kunnen maken in Nederland. Buitenlanders die Nederland bezoeken weten niet wat ze meemaken. Keihard over stoepen met kinderwagens etc.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:51 schreef fs180 het volgende:
[..]
En de auto op wiens motorkap die fietser ligt omdat die auto voorrang wou?
Dwaas.quote:
Ventjes zoals jij zijn vooral heel stoer op een forum.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:51 schreef El_Matador het volgende:
Als iemand mij uitscheldt, en zeker een of andere kutfietser, dan stop ik ook en krijgt ie mooi een scheldpartij terug.
Nee hoor.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:55 schreef The_End het volgende:
[..]
Ventjes zoals jij zijn vooral heel stoer op een forum.
En jij denkt dat automobilsten zich zo netjes gedragen??quote:Op woensdag 1 september 2010 13:54 schreef El_Matador het volgende:
Wellicht HAD die automobilist voorrang. Fietsers denken alles te kunnen maken in Nederland. Buitenlanders die Nederland bezoeken weten niet wat ze meemaken. Keihard over stoepen met kinderwagens etc.
eensch!quote:Op woensdag 1 september 2010 13:49 schreef El_Matador het volgende:
Nederlandse fietsers zijn het grootste tuig op de weg. Overal, onverlicht tussendoor racen omdat ze de meeste verkeersrechten hebben van allemaal.
Kutlui.
Dus trek je een pistoolquote:Op woensdag 1 september 2010 13:50 schreef Basp1 het volgende:
Die fietser kan zich net zo goed bedreigd gevoeld hebben omdat hij dacht een tokkie automobilist aan te treffen.
Een auto is in de verkeerde handen ook een dodelijk wapen.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:57 schreef Ra-z het volgende:
Dus trek je een pistool![]()
met zo'n mentaliteit kan die fietser beter naar Texas optyfen
En als ze het dan eens in het echt proberen zoals de automobilist uit het verhaal uit de OP dan gaan ze er snel vandoor omdat er met een pistool gezwaaid wordt.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:55 schreef The_End het volgende:
[..]
Ventjes zoals jij zijn vooral heel stoer op een forum.
Schoolvoorbeeld van een tokkie hier.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |