hij wordt kaalquote:Op woensdag 1 september 2010 13:33 schreef 0013379 het volgende:
[ afbeelding ]
AMSTERDAM – De Nederlandse Jim Bakkum heeft dinsdag een ontmoeting gehad met niemand minder dan Lindsay Lohan. De zanger en musicalster liep de Hollywoodster in een winkel van Barney's in Los Angeles tegen het lijf.
Bakkum liet zijn kans niet onbenut en vroeg of de 24-jarige actrice, die net is vrijgelaten uit de gevangenis en drugskliniek, met hem op de foto wilde.
Waarom de Nederlandse musicalster in Los Angeles was, is niet bekend.
http://www.nu.nl/achterkl(...)t-lindsay-lohan.html
Waarom heeft een kerel eigenlijk een tasje nodig?quote:Op woensdag 1 september 2010 13:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Belangrijkere vraag: waarom zit z'n tas zo'n beetje in z'n oksel?
Voor de marsen, dat weet toch iedereenquote:Op woensdag 1 september 2010 13:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Waarom heeft een kerel eigenlijk een tasje nodig?
Zo dat dacht ik dus ook toen ik deze foto zagquote:Op woensdag 1 september 2010 14:49 schreef Jurk het volgende:
Jim lijkt zo sprekend op Joran van der Sloot
whehe, dat dacht ik ook!quote:Op woensdag 1 september 2010 14:49 schreef Jurk het volgende:
knapquote:Op woensdag 1 september 2010 18:50 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Alsof dat erg is als je al zo knap bent met gemillimeterd haar.
Het eerste wat ik dacht.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:49 schreef Jurk het volgende:
We gedogen wel meer.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
Typisch Nederlands.
Proberen een junkie te gedogen.
verstand, nee, maar knap neequote:Op donderdag 2 september 2010 16:32 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Als jij zoveel verstand hebt van knappe mannen moet je me maar eens een uitleg geven
En wie vind jij dan wel een knappe man? Aangezien je weet wie je niet knap vindt, kun je vast een voorbeeld geven van wie je wel knap vindt?quote:
het is toch mijn mening. Het is een bijzaak wat ik dan wel een knappe man vind.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:41 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
En wie vind jij dan wel een knappe man? Aangezien je weet wie je niet knap vindt, kun je vast een voorbeeld geven van wie je wel knap vindt?
Nou ja, jouw mening...blijkbaar heb je er ook een mening over dat ik hem knap vind. Anyway, vond het gewoon een stereotype reactie zoals mannen op doorgaans als knap/ mooi beoordeelde mannen kunnen reageren.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:48 schreef wise het volgende:
[..]
het is toch mijn mening. Het is een bijzaak wat ik dan wel een knappe man vind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |