Daar had ik nog niet van gehoord, goeie. Ik ging er altijd vanuit dat dat verzorgd werd door familie/bekenden.quote:Op woensdag 1 september 2010 16:56 schreef Sessy het volgende:
[..]
Niet om kisten te sjouwen toch? Ken (heel vaag) iemand die dat als bijbaan deed...
Stiekem heel goed?quote:Op woensdag 1 september 2010 15:51 schreef Sessy het volgende:
Vuilnisman en begrafenissen is idd een goeie. Vuilnismannen verdienen stiekem heel goed.
Da's een van de clubs waar ik aan zat te denken, kon alleen niet op de naam komenquote:Op woensdag 1 september 2010 16:44 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Richt PEAK IT zich niet juist hierop?
Hangt er misschien ook vanaf wat je precies doet. Ik ken iemand die dierenartsassistente was (voor gestudeerd en zo) en vuilnismannenwerk ging doen alleen maar omdat het gewoon aanzienlijk beter verdiende. Viel je niet toevallig onder het jeugdloon of zo?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:23 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Stiekem heel goed?
Heb zelf in de zomer van 2009 (na middelbare, 3 maanden vakantie) 2 maanden gewerkt...
Zonder rijbewijs, fulltime werkweek 36 uur is je salaris netto circa 1000 euro (per 4 weken).
Met rijbewijs dus chauffeur, fulltime werkweek 36 uur is je salaris netto circa (was geen chauffeur) tussen de 1350 en 1500 (per 4 weken)
voor zover ik weet neemt PEAK-IT alleen mensen aan die van een ict opleiding afkomen. dus die hebben minimal een MBO opleiding met ICT.quote:Op woensdag 1 september 2010 16:44 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Richt PEAK IT zich niet juist hierop?
volgens mij nemen ze bij PEAK-IT elke debiel aan die zegt iets van computers te weten, zo komen de medewerkers over het algemeen over iigquote:Op donderdag 2 september 2010 08:48 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
voor zover ik weet neemt PEAK-IT alleen mensen aan die van een ict opleiding afkomen. dus die hebben minimal een MBO opleiding met ICT.
quote:Op woensdag 1 september 2010 12:48 schreef Vriendje35 het volgende:
[..]
Heb geen startkapitaal beschikbaar, maar op zich wel een goed idee.
Wat kun je zonder startkapitaal starten?
hmm, nu je het zegt. Een collega van mij is daar begonnen en wat af en wat hij af en toe beweerd isquote:Op donderdag 2 september 2010 09:27 schreef errrbek het volgende:
[..]
volgens mij nemen ze bij PEAK-IT elke debiel aan die zegt iets van computers te weten, zo komen de medewerkers over het algemeen over iig
wel expert, geen expert, burgers bakken in laag..quote:Op woensdag 1 september 2010 13:23 schreef Vriendje35 het volgende:
Hey, allemaal bedankt voor de reacties.
Bedankt dat je de tijd neemt om me te adviseren!
[..]
Ben wel een expert op het gebied van SEO. "Hoe komt je website hoger in Google"
[..]
Ben inderdaad geen computer expert. Zou hiervoor eerst een opleiding moeten doen. Heb wel interesse in computers dus daar bof ik dan weer mee.
[..]
20-25 jaar. Burger King verdient niet meer dan minimum of ietjes, ietsje meer. Burgers bakken is gewoon laag betaald werk. Had je misschien mazzel met het winnen van een "medewerker van de maand" geldprijs?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |