vergeet dan getikt ook niet!quote:Op woensdag 1 september 2010 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
Fris van buiten, zwart van binnen, net als een tikkel!
quote:Op woensdag 1 september 2010 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
Dat klinkt niet bepaald gezond. Eigenlijk.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
het is net of ik een fata morgana voor m'n oogbollen heb
zeg ... wat heb jij gesnoven?quote:Op woensdag 1 september 2010 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
Heeft je tandarts nog iets met je kies gedaan?quote:Op woensdag 1 september 2010 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
nee zo voelt het ook niet!!!!
Ik zie links in mijn zichtsveld alleen nog maar golfjes
ik weet dat je blij bent met MPJ maar je moet hem lakken en niet snuivenquote:Op woensdag 1 september 2010 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
nee zo voelt het ook niet!!!!
Ik zie links in mijn zichtsveld alleen nog maar golfjes
nope...quote:Op woensdag 1 september 2010 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heeft je tandarts nog iets met je kies gedaan?
nah, ik kan me herinneren dit al eens eerder te hebben gehad en dat ging ook vanzelf weer over na een opaar dagenquote:Op woensdag 1 september 2010 12:53 schreef Daph_ het volgende:
SQ... Zou jij niet eens de dokter bellen voor die waanzichtbeelden?
een paar dagen?quote:Op woensdag 1 september 2010 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nah, ik kan me herinneren dit al eens eerder te hebben gehad en dat ging ook vanzelf weer over na een opaar dagen
Dat maakt het probleem er niet beter opquote:
Just checking. (Kunnen soms rare bijeffecten aan hangen.)quote:
Dat is dus migraine! Auraverschijnselen.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
Of het is een gevolg van die ontsteking. Of iets heel anders. In ieder geval wel handig om even te bellen als het te lang duurt.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat maakt het probleem er niet beter op![]()
Dadelijk is dit een of ander eng voorteken van een beroerte ofzo? Bel de dokter nou maar
* SpaceInvaders is heul geen paniekzaaier
TSSS. slecht hoor!quote:Op woensdag 1 september 2010 13:00 schreef Daph_ het volgende:
Ik krijg net nfu oh's binnen van viis.ee, maar ze zaten los in een bubbelenveloppe? Ze butsten helemaal tegen elkaar aan!En nu heb ik één flesje met een buts/barst in het glas
Dat is prutsquote:Op woensdag 1 september 2010 13:00 schreef Daph_ het volgende:
Ik krijg net nfu oh's binnen van viis.ee, maar ze zaten los in een bubbelenveloppe? Ze butsten helemaal tegen elkaar aan!En nu heb ik één flesje met een buts/barst in het glas
Meh!quote:Op woensdag 1 september 2010 13:00 schreef Daph_ het volgende:
Daarvoor 9.20 verzendkosten betalen, belachelijkquote:Op woensdag 1 september 2010 13:00 schreef Daph_ het volgende:
Tikkelsquote:Op woensdag 1 september 2010 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
Inderdaad, verwacht je op z'n minst een doosjequote:Op woensdag 1 september 2010 13:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daarvoor 9.20 verzendkosten betalen, belachelijk
quote:Op woensdag 1 september 2010 13:00 schreef Daph_ het volgende:
wat lukt er niet?quote:Op woensdag 1 september 2010 12:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap niet hoe ik flashfxp moet instellen![]()
*dom is*
Euh de eerste dag van de sale, geloof dat dat de 24e was?quote:
ik had ook wel ge-eet!quote:Op woensdag 1 september 2010 13:20 schreef Lindytje het volgende:
![]()
College gehad, weer thuis en nu haren verven!![]()
SQ: sukkel, eten is tamelijk belangrijk
Daph: dat is stom![]()
@Dico: ben benieuwd naar de foto's!!
Donkerbruin-roodquote:Op woensdag 1 september 2010 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had ook wel ge-eet!
alleen geen suikers!
welke kleur?
Ja, ik ook....quote:Op woensdag 1 september 2010 13:29 schreef Diconnected het volgende:
Ik hoop dat mn wieltjes vandaag komen!
Goed geregeld!quote:Op woensdag 1 september 2010 13:34 schreef Lindytje het volgende:
Hendig trouwens,verft mijn haar, ik zit met laptop op schoot. Ideaal!
Zekers!!quote:
Nou, meer bruin dan rood denk ik hoor, dat het wordtquote:
Hier is het postkantoor niet eens open op zaterdagquote:Op woensdag 1 september 2010 13:39 schreef mirannie het volgende:
Hier niks geen pakketjes vandaag... Komen ze natuurlijk weer morgen en dan 2de keer aanbieden op vrijdag en dan ben ik dus beide niet thuis. Prut! Zaterdag hoop ik dan tijd te hebben om het op te halen.
quote:Op woensdag 1 september 2010 13:39 schreef mirannie het volgende:
Hier niks geen pakketjes vandaag... Komen ze natuurlijk weer morgen en dan 2de keer aanbieden op vrijdag en dan ben ik dus beide niet thuis. Prut! Zaterdag hoop ik dan tijd te hebben om het op te halen.
Wat ga je daar doenquote:Op woensdag 1 september 2010 13:40 schreef Joysa het volgende:
Ik zit in de bus, op weg naar limburg, onverwacht![]()
Maakt het dan inderdaad toch wel erg officieel hequote:Op woensdag 1 september 2010 14:15 schreef Diconnected het volgende:
Certificaten opgehaald.. blijft kut om te lezen dat je bent afgewezen
Nohh dat is wel naar inderdaadquote:Op woensdag 1 september 2010 14:15 schreef Diconnected het volgende:
Lijkt me ook jaquote:Op woensdag 1 september 2010 14:15 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb gister van 9 tot half zeven op kantoor gezeten dus helaasch!quote:Op woensdag 1 september 2010 13:40 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Hier is het postkantoor niet eens open op zaterdag
SQ heb je toevallig nog tijd gehad om die zilveren kitty te halen?![]()
![]()
't is verholpen met cola!quote:Op woensdag 1 september 2010 14:24 schreef princess-a het volgende:
SQ je moet echt wel een beetje op jezelf gaan passen hoor! Niet alles kun je afdoen met "het is niks"
Nee, je bent niet afgewezen, je doet 't gewoon op je eigen manierquote:Op woensdag 1 september 2010 14:15 schreef Diconnected het volgende:
Tsja, je weet waar dat om vraagt!quote:Op woensdag 1 september 2010 14:36 schreef Daph_ het volgende:
heb ik net lekker zitten nailarten, kijk ik naar m'n nagels.. Eerste wat ik dacht pas 'Pasen!'
heb jij al pica ja?quote:Op woensdag 1 september 2010 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't is verholpen met cola!
[..]
Nee, je bent niet afgewezen, je doet 't gewoon op je eigen manier![]()
[..]
Tsja, je weet waar dat om vraagt!
dan kan je best pics maken jaquote:Op woensdag 1 september 2010 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
IK WERK TOCH GEWOON VAN 9 TOT 5 VROUWMENSCH!
Ja ik ben nog ff aan t swatchen aangezien er nu niemand thuis isquote:Op woensdag 1 september 2010 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't is verholpen met cola!
[..]
Nee, je bent niet afgewezen, je doet 't gewoon op je eigen manier![]()
[..]
Tsja, je weet waar dat om vraagt!
oh, ja, doe maarquote:Op woensdag 1 september 2010 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
wil je dan ook een comparison met de andere, niet-holo MPJ?
Kan er chainmail charm ook nog naast mikken
Dat kan ook jaquote:Op woensdag 1 september 2010 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
en kittie halen voor delta. Maar dat kan ook morgen. Als ik d'r andere lakjes op de bus ga doen.
ewww.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:54 schreef princess-a het volgende:
Oh dames, er ligt een dikke laag water in onze machine, en die riekt naar poep
studentenhuis-wasmachinesquote:Op woensdag 1 september 2010 14:54 schreef princess-a het volgende:
Oh dames, er ligt een dikke laag water in onze machine, en die riekt naar poep
wats loos?quote:Op woensdag 1 september 2010 14:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ben ziekjes
en bij dat huis staan we 6 t/m 10next time better
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |