Vanaf een uur of 6 tot de laatste Fok!ker oprot?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Van hoe laat tot hoe laat is dit eigenlijk?
De helft is zelf nog kind.quote:Op donderdag 2 september 2010 08:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wie neemt z'n kinderen mee dan?
Ik tot m'n laatste trein, die gaat om 01:45 ofzo.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vanaf een uur of 6 tot de laatste Fok!ker oprot?
Ah, omdat ik her en der "een uur of drie" zag staan. Das wel vroegquote:Op donderdag 2 september 2010 11:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vanaf een uur of 6 tot de laatste Fok!ker oprot?
Ik heb toestemming aan mijn mama gevraagd en ik mag ook komen als iemand op me let. Oh, en geen alcohol natuurlijk.quote:
Mag jij komen van je mama?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb toestemming aan mijn mama gevraagd en ik mag ook komen als iemand op me let. Oh, en geen alcohol natuurlijk.
Volgens mij wordt het lijstje neit meer bijgehouden en is het gewoon... of je komt, of je komt neitquote:Op donderdag 2 september 2010 11:31 schreef vencodark het volgende:
Zet me maar uit het Misschien-lijstje, ik kan definitief niet komen.
Gokte zoiets, maar ik denk: "Laat ik het iig maar zeggen". Ge weet het nooit.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het lijstje neit meer bijgehouden en is het gewoon... of je komt, of je komt neit
quote:Op donderdag 2 september 2010 11:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het lijstje neit meer bijgehouden en is het gewoon... of je komt, of je komt neit
Waar moet je naartoe met de trein? Als er om 01.45u nog een trein vertrekt, goede kans dat er op dat traject de hele nacht treinen rijden. Of je moet richting Arnhem/ NIjmegen. Dan laatste trein om 01.53u.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:28 schreef remlof het volgende:
Ik tot m'n laatste trein, die gaat om 01:45 ofzo.
Naar Arnhem dusquote:Op donderdag 2 september 2010 11:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Waar moet je naartoe met de trein? Als er om 01.45u nog een trein vertrekt, goede kans dat er op dat traject de hele nacht treinen rijden. Of je moet richting Arnhem/ NIjmegen. Dan laatste trein om 01.53u.
Je kan beter een fles apfelkorn drinken vantevoren.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:33 schreef Myraela het volgende:
Hoeveel bier hebben jullie al op als ik daar rond 8 uur aankom? Dan drink ik van te voren even bij.
Huh, wat?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:35 schreef Myraela het volgende:
Mijn trein gaat om half 4 ofzo.Ik neem er wel wat eerder.
Oh, op 9292ov zei die half 4. Misschien omdat het daarna de volgende ochtend is.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Huh, wat?![]()
Utrecht Centraal - Rotterdam Centraal gaat de hele nacht door.Kwart over het hele uur.
Kom er net achter dat ik jou ook volg op Twitterquote:Op donderdag 2 september 2010 11:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, op 9292ov zei die half 4. Misschien omdat het daarna de volgende ochtend is.
Ik twitter alleen haast nooit.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Kom er net achter dat ik jou ook volg op Twitter
Slecht nieuws: er zijn werkzaamheden.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Huh, wat?![]()
Utrecht Centraal - Rotterdam Centraal gaat de hele nacht door.Kwart over het hele uur.
NS reisplanner geeft aan dat als je om 2 uur wil vertrekken uit Utrecht, je om 02:20 de snelbus neemt, via Gouda en om 03:26 in Rotterdam bent.quote:Rotterdam Centraal-Utrecht Centraal
in de nacht van zaterdag 4 op zondag 5 september van 00.50 uur tot 07.15 uur
Oorzaak
diverse onderhoudswerkzaamheden
Reisadvies
Maak gebruik van de bus:
reis tussen Rotterdam Centraal-Gouda-Utrecht Centraal met de NS-bus in plaats van de Nachtnettrein
Extra reistijd
een kwartier tot een half uur
Seriously. Ik heb geen zin in bussen.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:43 schreef Breuls het volgende:
[..]
Slecht nieuws: er zijn werkzaamheden.
[..]
NS reisplanner geeft aan dat als je om 2 uur wil vertrekken uit Utrecht, je om 02:20 de snelbus neemt, via Gouda en om 03:26 in Rotterdam bent.
De tijden vanuit Utrecht zijn iig 00.25, 01.20, 02.20, 03.20 etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |