Kan je net zo goed niet zo'n lijst opstellen.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hoeft je ook niet op te geven, je kan gewoon komen als je zin hebt
Als ik morgen naar de meet kom missen mijn vrienden mij in de kroegquote:
Rechts en dan meteen links, brug over de ouode gracht en dan naar rechts. Zit je op 't Wed, stuk of 4 leuke kroegen daar allemaal bij elkaar.quote:
Maakt mij geen hol uit hoor, kom toch niet, maar de stairway zit altijd vol forummeeters. Je zou verwachten dat men na al die jaren zin had in een change of scenery. Utrecht biedt wel wat meer dan alleen de Stairwayquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:10 schreef vencodark het volgende:
Ja, laten we het daar nog eens over hebben.
Ja maar daar zitten allemaal bekenden van mij, daar wil ik niet gezien worden met allemaal lelijke, autistische FOK!kers. In de Stairway komt toch verder niemand die ik ken.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
Rechts en dan meteen links, brug over de ouode gracht en dan naar rechts. Zit je op 't Wed, stuk of 4 leuke kroegen daar allemaal bij elkaar.
Haha, ja, da's ook een goed punt.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:11 schreef Q. het volgende:
Ja maar daar zitten allemaal bekenden van mij, daar wil ik niet gezien worden met allemaal lelijke, autistische FOK!kers. In de Stairway komt toch verder niemand die ik ken..
Goed puntquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja maar daar zitten allemaal bekenden van mij, daar wil ik niet gezien worden met allemaal lelijke, autistische FOK!kers. In de Stairway komt toch verder niemand die ik ken..
Sowieso, de Winkel van Sinkel (D66quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:15 schreef HeatWave het volgende:
De locatie boeit geen fuck, het moet groot zijn en men moet er niet moeilijk doen over grote groepen.
Er kwam iemand met Winckel van sinckel als suggestie, jammer dat DIE dus een 80-90's party hebben morgen.
De stairway is gewoon altijd open, altijd toegankelijk en dus gewoon prima.
80-90's party is toch hartstikke tof. Lekker hakken op Charlie lownoise en mental theo!quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:15 schreef HeatWave het volgende:
Er kwam iemand met Winckel van sinckel als suggestie, jammer dat DIE dus een 80-90's party hebben morgen.
Woeh!quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
80-90's party is toch hartstikke tof. Lekker hakken op Charlie lownoise en mental theo!
Ook dat, je moet er niet het lef hebben om aan de bar te bestellen, echt WTF!quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:17 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Sowieso, de Winkel van Sinkel (D66), daar wilden ze nou niet echt geld verdienen... Ze hadden wel een mooie groene bank
O wist niet dat het niet gratis was. Sukkels daarquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat, je moet er niet het lef hebben om aan de bar te bestellen, echt WTF!.
en ja, een 80-90 parties is heel leuk, maar sinds wanneer vragen we toegang bij een FOK!meet?.
In mijn werk is 10 jaar lang hetzelfde doen, 9,5 jaar achter de feiten aan lopenquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:17 schreef Breuls het volgende:
Niks mis met Stairway, daar worden al tien jaar FOK!meetings gehouden.
niet als verandering in 10 jaar niet echt mogelijk is gebleken, denk je nou echt dat we nog nooit naar alternatieven hebben gezocht?quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In mijn werk is 10 jaar lang hetzelfde doen, 9,5 jaar achter de feiten aan lopenEn ondertussen de weg compleet kwijt zijn...
Verandering is goed
quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In mijn werk is 10 jaar lang hetzelfde doen, 9,5 jaar achter de feiten aan lopenEn ondertussen de weg compleet kwijt zijn...
Verandering is kan goed zijn
Als redelijke kenner van de Utrechtse horeca, zeg ik: nee. Gelukkig is Fok! geen democratiequote:Op vrijdag 3 september 2010 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet als verandering in 10 jaar niet echt mogelijk is gebleken, denk je nou echt dat we nog nooit naar alternatieven hebben gezocht?
Laat maar komen, die alternatievenquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als redelijke kenner van de Utrechtse horeca, zeg ik: nee. Gelukkig is Fok! geen democratie
Ja, lekker, gaat de ene helft naar de Stairway en de andere helft naar 20 andere tenten. Gezellig!quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:25 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Laat maar komen, die alternatieven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |