abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86564526
Hier ook onverklaarbare liedjes.. Alleen dan komen ze van de opvang. :D
Ik was er laatst bij toen ze liedjes gingen zingen :o :o ze kent ze allemaal.

Leuk Stiemie (en kersjes) ik heb getwijfeld over sesamstraat voorstelling, ben benieuwd hoe die is :)

Beterschap voor koen!
pi_86578024
Liedjes zingen is leuk, totdat mama mee gaat zingen met een liedje op de radio of een tekenfilmpje van tv
Dan gaat het vingertje om hoog en dan is het neeee mama neee!! :')
Uhhhh oke :? :D Ik zeg al niks meer :X
Het gaat nu wel beter, duurde gister even voordat hij wilde slapen, snottert en hoest nog wel erg veel maar is verder gewoon vrolijk O+

Stiemie, wat leuk van die sesamstraatvoorstelling, hier komen woezel en pip en het zandkasteel maar ik weet niet of Koen het leuk vind en of hij dat vol gaat houden. Jullie iig heel veel plezier morgen samen met Kersjes en Devin

Ohja en hier gaat Koen 1 oktober naar de PSZ, we zijn vrijdag even wezen kijken en toen mocht hij even spelen. Uiteraard is het allemaal prachtig en hopelijk kan ik hem zonder problemen achterlaten daar :@

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2010 19:14:15 ]
pi_86579096
He, ik mag ook geen liedjes zingen. :D

Zing ik van visje, hoor ik "Nee mama, mij visje". Zing ik over een ster, "nee mama niette ster meer".
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86579460
Oh Linde zegt altijd heel subtiel: "NEE! :( JIJ :( MAG :( NIET :( ZINGEN!"

En mijn vriend mag nooit met K3 meezingen want dat is niet voor jommetjes O+
pi_86579542
Klinkt bekend, neeee mama jij niet zingen... :{
Fake it till you make it...
pi_86580386
We zingen allemaal slecht denk ik.
pi_86580419
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:23 schreef Ticootje het volgende:
We zingen allemaal slecht denk ik.
Ja dat kunnen die tere kinderoortjes gewoon niet aan ;(
pi_86580520
Of ze weten het gewoon niet te waarderen... ;)
Fake it till you make it...
  zaterdag 18 september 2010 @ 21:00:15 #209
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_86581606
Wij als ouders mogen gewoon niet meer 'raar' doen.
Zingen, dansen, huppelen etc
Ik weet ook nog wel hoe ik dat vroeger vond :')
pi_86592627
Dana heeft vanacht zonder luier geslapen. Niet omdat ze al zo zindelijk is, maar omdat dr vader gewoon vergeet een luier om te doen oO<

Ze had dr pyama al aan en mocht nog heel even naar beneden. Daar wou ze nog op het potje plassen, dus luier uitgedaan, dana laten plassen en pyama broekje omhoog getrokken.

Ik gign dr net uit bed halen toen ze riep dat ze wakker wasze zat al rechtop in bed, niks aan de hand. Ik draai me om en ze plast in bed ..goedemorgen :P
Als ze nou eerder wakker was geweest was het mischien wel goed gegaan :P
pi_86592670
Wat goed van Dana *O*
pi_86592674
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 21:00 schreef SacreCoeur het volgende:
Wij als ouders mogen gewoon niet meer 'raar' doen.
Zingen, dansen, huppelen etc
Ik weet ook nog wel hoe ik dat vroeger vond :')
_O- Check!

Dana :') Wel knap dat ze het zo lang heeft volgehouden!
pi_86593021
quote:
Op zondag 19 september 2010 08:55 schreef freecell het volgende:
Dana :') Wel knap dat ze het zo lang heeft volgehouden!
Ze plast bijna nooit in dr slaap, dus daar hebben we dan in dit geval weer geluk mee gehad :D
pi_86593349
ik mag van selene wel zingen hoor :) okke keer! zegt ze dan 300 x

ze is gister vrij spectaculair gevallen en heeft een schaafwond psies onder der neus. en is verkouden. en was (verjaardagsfeestje met 30 man gister) totaal overprikkeld. we houden na vannacht dus maar ff een uitrustdagje.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_86601952
Dana wel knap dat je het zo lang hebt volgehouden zeg!

Vanmorgen naar Sesamstraat in het theater geweest en Linde vond het helemaal fantastisch. Ze zat met open mond te kijken. De voorstelling is zo leuk, echt een aanrader.

En we vonden het zo leuk dat we bij thuiskomst meteen kaarten hebben gekocht voor de voorstelling van O+ buurman & buurman O+ voor volgend jaar april :D
  zondag 19 september 2010 @ 20:16:15 #216
144006 chacama
Ondernemend!
pi_86611334
Wat klinkt dat goed Stiemie.

Dana, wat knap meisje.

Selene, rustig aan.

En Maud sluit aan in de rij van hoesters en proesters. Weer een diepe hoest. De ventolin dus maar voor de zekerheid weer tevoorschijn gehaalt en d'r hoger laten slapen. Vannacht heeft ze bij me geslapen vanaf 4 uur nadat ze zich had wakker gehoest.

ticootje hoe is het met het slapen van Jen?
pi_86615051
Drama weer. :(
pi_86615136
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:25 schreef Ticootje het volgende:
Drama weer. :(
bah.. het leek zo goed te gaan althans een paar keer
pi_86615332
Op dit moment is alles drama. Echt alles. Dus ook slapen.
pi_86615943
Tico, wat balen zeg!

Sesamstraat theater, dat klinkt wel leuk :) Wij gaan 6 oktober naar Woezel en Pip. Duurt 50! minuten. Ben benieuwd of Dana dat volhoud

Beterschap Maud!

Selene, doe je een beetje voorzichtig!! ;)

En heeft er iemand nog tips voor peuterpubertijd buien?
Ik weet soms echt niet zo goed hoe ik het beste op zoiets kan reageren hoor. :@
Ze luister echt helemaal niet op zo'n moment. Kijkt je hondsbrutaal aan en doet het tegenovergestelde van wat je vraagt. Als ze dr zin niet krijgt is het echt enorm hard huilen en zeuren.
Ik probeer rustig te reageren, ga op mn knieen zitten zodat ik dr recht in dr ogen kan kijken en vertel dr dan dat ik daar niet van gediend ben..maar dat helpt niet. Ik word boos, maar dat helpt niet en lijkt het nog erger te maken. En dr negeren werkt maar heel soms.

Dus, alle tips zijn welkom :D
Ik denk trouwens dat dit mijn straf is voor alle keren dat ik heb geroepen dat Dana zoiets nooit doet en Dana zo'n makkelijk en lief kindje is en Dana zo goed luisterd :D :@ _O-
pi_86619754
Een tip: negeren. Werkt hier het beste. Erin meegaan of er juist tegenin gaan levert hele toneelstukken op }:|

Oh en heeeeel consequent zijn. Een keer toegeven zorgt dat de volgende driftbui drie keer zo lang duurt omdat ze hoopt dat het weer werkt :X

Mijn vriend gaat trouwens binnenkort een cursus opvoeden volgens de gordon-methode doen. Gewoon om te kijken hoe dat is en of we er iets aan kunnen hebben. Vind het zo leuk dat hij dat gaat doen!
pi_86626200
Negeren en consequent zijn, oke ..aan dat laatste moet echt gewerkt worden geloof ik. Na een hele dag van driftbuien ben ik soms wel wat minder consequent ja

Wat leuk zeg :) ben benieuwd wat hij ervan vindt!
pi_86626477
In sommige dingen ga ik mee (er loopt hier u een peuter in zijn 'piemaama' omdat hij vandaag zijn pyjama niet uit wilde doen. Nou, we hoeven nergens heen voorlopig, best prima)
Andere dingen dus echt NIET en dan ook consequent niet. Geen speelgoed in bed (ik wil slapen 's nachts ;) ) en hij wilde net op de tafel gaan zitten en dat doen we dus ook echt niet :X

Hier zijn we officieel slaapje-loos. Resultaat: ventje met wallen die overal om huilt. Bij de vorige slaapjesminderingen duurde het ongeveer twee à 3 weken :X Geen zin in.
pi_86626518
Negeren... consequent zijn idd hier ook de beste manieren...
Als Koen iets heel graag wil wat niet mag en daardoor een driftbui krijgt: afleiden met wat anders wat hij leuk vind. Dat wil ook nog wel eens werken.

Simmu, is Selene alweer een beetje uitgerust?

Stiemie, wat leuk dat je man die cursus gaat doen! Hopelijk hebben jullie er wat aan! Wanneer gaat de cursus van start?
  maandag 20 september 2010 @ 08:58:23 #225
11682 Moonah
Jolie femme
pi_86626755
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
En dr negeren werkt maar heel soms.

Vooral met negeren moet je heel consequent zijn. Dan zul je zien dat het gedrag eerst erger wordt, maar op den duur verbetert. Logisch ook, je kind probeert immers eerst nog haar zin te krijgen, maar hé, mama reageert niet. Huh, tikje harder dan maar, want ze heeft daar ook vaak wél op gereageerd. Oh, ze reageert nog steeds niet, hup, ander middel in de strijd, kijken wat ze nu gaat doen. Etcetc. Als jij bij bepaald gedrag dat je niet wenselijk vindt consequent negeert wordt het uiteindelijk minder. Maar als je er niet consequent in bent blijft je kind in verwarring, want je bent dan niet voorspelbaar. Het lastige is om uit te vogelen waar je afwijzend op reageert en welk gedrag je gaat negeren. Succes!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')