abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86492130
Da's waar
Ze is nog niet zo vaak ziek geweest (zeker niet de laatste maanden), dus dan ga je toch even nadenken enzo
pi_86492251
Jen is ook nooit ziek..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86492339
En dan zie je precies dat ze ziek zijn op een dag dat je moet werken..hoop dat ze morgen toch wat opgeknapt is dat oma ook geaccepteerd wordt ipv mama, want moet toch echt wel wat afmaken op het werk..
Maar belangrijkste is dat ze weer opknapt en bijslaapt

Wel vreemd eigenlijk, de afgelopen 3/4 woensdagavonden wordt ze elke keer wakker 's avonds, helemaal in paniek, drama, niet te bereiken en het duurt een hele tijd voor ze weer rustig is. Andere avonden geen problemen mee. Op woensdag gaat ze altijd de hele dag naar de creche maar ook nooit problemen mee gehad, toch maar even vragen of er daar iets gebeurd is ofzo.
Eerst dacht ik dus gisteren ook dat dit weer aan de hand was, maar vanmorge bleek ze toch echt koorts te hebben
pi_86492448
Misschien haar manier van verwerken?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86492777
Zou goed kunnen ja
pi_86493751
mrien, misschien beschuitjes besmeren met boter en suiker (beetje maar!) en dan thee erover heen zodat het lekker zompig wordt. dat kreeg ik altijd als ik ziekig was en dat ging er dusdanig goed in dat ik als klein meisje dan nepziekig ging doen ;)

maar an sich is eten idd niet zo belangrijk. drinken wel. je kan eventueel sportdrank aanbieden heb ik wel eens gelezen.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 16 september 2010 @ 12:32:54 #182
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_86494091
thee eroverheen?? lijkt me nou echt niet lekker eigenlijk. maar inderdaad, drinken is belangrijker dan eten, dus als dat goed gaat zou ik er niet teveel bovenop zitten.
in de haak.
pi_86494961
Drinken gaat gelukkig goed, ik bied haar af en toe gewoon wat aan en dan zie ik het wel
Ze heeft in ieder geval net 2 uur naast me op de bank geslapen en hangt nu weer barbapapa te kijken
Wel weer erg warm..toch zo maar even kijken of we nog zetpillen hebben voor als ze nog warmer wordt

Wat kun je je dan weer onzeker voelen zeg :@
pi_86495205
Mrien gewoon alleen aanbieden. Misschien wil ze wel wat fruit. (babyprakje). En de koorts gewoon in de gaten houden. Zetpil is meer voor haar dan om te kunnen slapen dan voor de koorts te verlagen is mij ooit verteld. Dus wat dat betreft een beetje je gevoel volgen en voor veel liefde geven. Dan komt het vast goed.

Ticootje, ben benieuwd wat Jen vanavond dan doet. of ze voor de rust kiest of toch voor bij jou liggen.
pi_86502416
Mrien, wat sneu dat ze niet lekker is. Ik zet meestal maar wat drinken en iets van fruit of een biscuitje oid binnen handbereik, als ze trek heeft eet ze het wel en anders niet.

Mirte is al vanaf afgelopen weekend snotterig en wat verhoging/koorts. Ze eet iets minder dan anders, maar is verder best redelijk te pas. Maar heb haar toch maar thuis gehouden van de psz. Achteraf heeft ze dus gewoon niet geslapen vanmiddag dus had ze misschien toch wel heen gekund, maar goed. Volgende week maar weer, hopelijk is de snot dan weer een stuk minder, want er komen nu steeds van die groene slakken uit haar neus ;).
En ze is constant aan het vragen: mama... mama... waar is dit... mama waar is dit.... mama... mama
Ik krijg niet eens kans om antwoord te geven :{.
Fake it till you make it...
pi_86504274
Mrien ik kreeg als ik ziek was altijd een geraspt appeltje met een banaan erdoor :Y)
Beterschap voor je meisje....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_86504641
Thx
Ze slaapt nu al weer sinds half 4, even bijtanken
Potje fruit heeft oma opgehaald en ook verse druifjes (die ze gelijk niet wilde)
Wel de snoepjes overigens ;) grapjas
pi_86509625
Lol, wel de snoepjes ;). Ach ja, het blijven kinderen he en dan heeft ze in elk geval een beetje eetlust ;).
pi_86529219
misschien fruit maken en dat leuk op een bordje presenteren. Zoiets als een gezichtje ofzo, dat ziet er dan toch aantrekkelijker uit :) Beterschap !!
pi_86529533
Ik ben altijd opgelucht als ze wel een snoepje of koekje wilt ;) Dan weet ik tenminste dat ze wel nog zichzelf is :D
Heel vele beterschap voor je meisje en hopen dat de koorts snel weg is..ik weet hoe het onzekere voelt ja.
pi_86535807
Beterschap voor je meisje Mrien!

Ik vroeg gister of ze een pleister wilde..
Nee maar wel een pleisterkoekje..
En over was dan de au :')

Ik ga met de dame (en oma) naar zandkasteel theatershow.. Ik ben dan 36weken dus hopelijk kan ik nog mee. En anders heeft ze lekker een dagje met oma. Ik vind dit echt een heerlijke leeftijd O+
pi_86549622
Gisteravond laat ging het alweer veel beter met haar, ze was om half 4 smiddags in slaap gevallen tot 11 uur savonds. Toen was ze weer vrolijk en actief en ging om 12 uur weer slapen tot vanmorgen 7 uur.
Ze is vanmorgen weer op de creche geweest en dat ging goed, ze merkten wel dat ze niet helemaal top was maar het ging prima. Daarna lekker thuis geslapen en gespeeld, opgeknapt dus denk ik ;)
pi_86551027
Dat doet ze lekker vlot Mrien!
pi_86554283
Ja gelukkig wel!
Ze was om half 9 nog wakker en wel wat warm, maar wel heel vrolijk aan het spelen in bed. Inmiddels mooi in slaap
Vanmiddag had ze ook opeens door hoe ze een puzzel van 6-9 en 12 stukjes kon maken (teletubbies). Leek wel sprongetje,haha. Ik was helemaal verbaasd hoe snel ze ze maakte

Nog wel even bij de AH sinaspril meegenomen, leek me handiger dan zetpillen bij een peutertje. Voor een volgende keer ;)
pi_86556109
Hoi :W Gisteren onverwachts op de HAP geweest, Koen had een lichte pseudokroep aanval, maar zodra we op de HAP waren was het al stukken minder (uiteraard door de cohtige lucht van buiten)
Maar dat was best ff schrikken zeg :X

Verder is hij vandaag ook weer goedgekeurd op het CB. Hij is nu 13.5 kilo en is 90 cm lang.
  vrijdag 17 september 2010 @ 23:48:44 #196
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86558335
Beterschap Koen en Lotte!

Mijn dame kon 2 maanden geleden nog amper een paar woorden goed uitspreken, en nu maakt ze zomaar ineens zinnen van 5 woorden achter elkaar.
Vandaag was ze met oma, die heeft haar poesje mauw leren zingen O+!
Ik ben zo trots op m`n lekkere grietje O+
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_86563308
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Beterschap Koen en Lotte!

Mijn dame kon 2 maanden geleden nog amper een paar woorden goed uitspreken, en nu maakt ze zomaar ineens zinnen van 5 woorden achter elkaar.
Vandaag was ze met oma, die heeft haar poesje mauw leren zingen O+!
Ik ben zo trots op m`n lekkere grietje O+
Lijkt me echt gezelllig zo kwebbel in huis, en poesje mauw zingen O+
pi_86563510
Oe LL schrikken zeg! Fijn dat het al snel weer beter ging.

Leuk het zingende en kletsende kindjes :)
Hier eentje die soms nog geen 2 minuten stil is :D
pi_86564028
Mrien wat fijn dat het zo snel ineens weer beter ging. En LL schrikken zo zeg naar de HAP. :*

TF klinkt heerlijk O+

Linde en ik gaan morgen naar een theatervoorstelling van Sesamstraat. Is voor het eerst dat we naar het theater gaan dus ben benieuwd wat ze ervan vindt. En Kersjes en Devin komen ook dus dat is dubbel feest!
pi_86564210
Oeh, Stiemie, klinkt leuk!!

En pseudokroep is echt schrikken inderdaad, het klinkt zo eng hè? :X

Hier wordt ook veel gezongen door iedereen (nuja, iedereen boven de twee :P ) echt heel lollig. Maar af en toe zingt Leander ineens liedjes die wij echt niet zingen :? Zal hij wel van een oma hebben ofzo :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')