abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86305756
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 07:29 schreef Ticootje het volgende:
Ssst alles slaapt nog!!!
:D geniaal! om 7:30 nog!

gaat lekker :D
pi_86305787
Nou we gaan nu pas opstaan. Jen is nu een half uurtje wakker. Geniaal!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 11 september 2010 @ 13:57:10 #128
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_86312158
Wat fijn!
pi_86318354
pff, vandaag is echt een ramp hier. Ze zeurt echt om alles..en niet gewoon een beetje zeuren..nee direcht janken en gillen en slaan.
En bij alles he.
  zaterdag 11 september 2010 @ 18:09:41 #130
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_86318775
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 17:52 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
pff, vandaag is echt een ramp hier. Ze zeurt echt om alles..en niet gewoon een beetje zeuren..nee direcht janken en gillen en slaan.
En bij alles he.
Daar heb ik er ook 1 van.
pi_86321378
de mijne was vandaag blij. het (leen)hondje van de buren stond opeens bij ons in de tuin :) die kende ze al en is op haar formaat (een maltezertje). onze dame is dus een beetje bang van dieren die niet hard voor haar wegrennen :') we hebben dessi maar terug naar huis gebracht waarna dessi 5 minuten later bij weer een buur verder stond :s) na een kwartiertje was dessi niet meer eng. dessi is geaaid en uitgelaten en kreeg kusjes O+ dessi is ook een beetje viezig, nja. ze is wel heel lief (ik bleef er zelf bij)

sterkte met de dwarskopjes! vooral de mama's, maar ook voor de dwarskopjes zelf is het niet leuk ;(
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_86322029
Sterkte KP! ;)

Vriendlief is onverwacht toch thuis gekomen (staat een aantal dagen op de beurs voor zijn werk en zou eigenlijk niet thuis komen tot dinsdagavond)
Dus die had nog geduld en vrolijkheid over en is haar nu heel lief een verhaaltje aan het voorlezen voordat ze hopelijk gaat slapen :@

Dit was echt voor het eerst dat ze gewoon zo enorm onmogenlijk deed. Tuurlijk heeft ze wel eens dwarse buien, maar dit was echt zo niet Dana. Gek en hopelijk eenmalig :D

En Selene met het buurhondje spelen, leuk hoor :Y
  maandag 13 september 2010 @ 20:20:50 #133
144006 chacama
Ondernemend!
pi_86394707
Wat stoer Selene.

Dana, weer snel jezelf worden!

KP, ook jij succes.

En Jen... wat super!
  maandag 13 september 2010 @ 20:42:12 #134
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_86395820
Morgen gaat Marlien voor het eerst naar de peuterspeelzaal... zij snapt er nu nog niets van, maar ik vind het best een beetje spannend :).
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_86395951
O Grijs, dat is het toch ook!
Ik weet het nog heeeeeeeeeeeeeeeel goed, Meike voor het eerst naar de psz...daar hield ik het nog droog, maar op de fiets..... :'(
Heeft Marlien er zin in?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_86396166
Dana was weer zichzelf vandaag :) gelukkig
Maar merk wel dat ze me een stukje meer aan het uitproberen is. Is dit dan de peuterpubertijd? :D

Spannend Grijs!! Hopelijk heeft ze lieve leidsters, dat scheelt al de helft!
  maandag 13 september 2010 @ 20:52:41 #137
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_86396373
Hier ook weer een super dag achter de rug. Ze waren erg gezellig,geduldig en lief,
Heerlijk!
  maandag 13 september 2010 @ 20:53:38 #138
144006 chacama
Ondernemend!
pi_86396432
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:44 schreef XXXKarinXXX het volgende:
O Grijs, dat is het toch ook!
Ik weet het nog heeeeeeeeeeeeeeeel goed, Meike voor het eerst naar de psz...daar hield ik het nog droog, maar op de fiets..... :'(
Heeft Marlien er zin in?
Dan was je niet de enige. Bij Fleur, maar bij Maud ook net zo hard.

Ik hoop dat marlien het leuk heeft!

En Dana weer zichzelf... gelukkig. Uitproberen en grenzen zoeken :Y de peuterpuberteit.... veel plezier ;)
pi_86397802
Grijs, vertel morgen hoe het was :) selene mag woensdag :)
ik ervaar het nu niet als weemoedig ofzo, maar ze de psz is hier letterlijk om de hoek, ik ken haar juf en ze komt direct ook bij kindjes die ze al wat kent :) dat maakt het wel makkelijk moet ik zeggen
  maandag 13 september 2010 @ 21:31:55 #140
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_86398525
Marlien komt bij juffen die Judith ook al gehad heeft, dus ik ken ze wel een beetje. Verder komt er vanaf volgende week een jongetje die ze kent, dus dat is waarschijnlijk ook wel leuk.
Wel leuk Simmu, ik vind het vooral spannend of ze lekker gaat spelen, hoe ze reageert op de andere kindjes. Dat zal jij toch ook wel hebben? Veel succes woensdag :).
pi_86399355
ik ben benieuwd naar haar sociale interactie als ze echt zelf mag kiezen met wie ze speelt zeg maar, dat heeft ze nog nooit gekund. en ze hebben natuurlijk zo'n gave water-en-zand bak :)

jullie ook veel succes en vooral veel plezier morgen :)
pi_86411881
En.... weer terug van vakantie :')
Zondag aangekomen om een uur of drie. Heerlijk huis, geweldige boekenkast O+ En een open trap in de woonkamer die Leander eng vond. Hoera. Daar hoefden we ons geen zorgen om te maken.

Hier komt de maar. Maar er was eigenlijk maar één kamer. De bovenverdieping was een vide die in contact stond met ht hele huis. Geen muren, geen deuren. Twee kinderen die niet willen slapen, eindelijk slapen, TARA gaat slapen, draait zich om in bed, Florian begint te huilen, Leander dus ook2

Enz.

Dus. Leander in de douche geleggd. Wel een beetje donker, nuja, zijn eigen kamer is ook donker en er is hier alleen maar 1 mega-felle lamp, dus het moet maar. Ja, dat was dus oprechte paniek, inclusief kledderluier ;(
Zo sneu. En hij was bang voor zijn bed en ze waren moe en chagrijnig en gingen niet slapen en áls ze heeeel even sliepen werden ze wakker als je kuchte.

We zijn maar gauw weer naar huis gegaan gistermiddag toen het middagslaapje van beiden ook dramatisch mislukte :@
pi_86411969
aaw, jammer free! vooral heel zielig voor de kleintjes :* maar ook sneu voor jullie. zin in een troostfeestje zaterdag?
pi_86412098
-O- Wat sneu voor jullie allemaal, maar vooral voor Leander die zo bang was :'( :*
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  dinsdag 14 september 2010 @ 10:45:45 #145
144006 chacama
Ondernemend!
pi_86413941
Och, dat is toch niet de vakantie die je wilde. Arme Leander, zo bang. Nu maar thuis even bijkomen...
  dinsdag 14 september 2010 @ 13:02:12 #146
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_86418193
Wat een tegenvaller, freecell -O- .

Marlien is vanmorgen naar de peuterspeelzaal geweest. Ze vond het wel een beetje spannend om bij al die kindjes (een stuk of 12) naar binnen te gaan en vond het ook niet zo leuk als er een kindje op haar afkwam. Maar als ik erbij was, was het wel goed. Ze heeft eerst even alles bekeken en benoemd, is een paar keer van de glijbaan geweest en ging toen kleuren. Toen ze lekker bezig was, zei ik tegen haar dat ik even wegging. Dat vond ze niet goed, maar een van de leiders ging met haar spelen en zo kon ik wel weggaan. Ze heeft niet gehuild en verder ging het ook wel aardig. Met ophalen had ze pas na een paar minuutjes door dat ik er alweer was :D. Vervolgens zwaaide ze de juffen uitbundig gedag :W.
En nu mag ze naar bed :).
  dinsdag 14 september 2010 @ 13:03:44 #147
144006 chacama
Ondernemend!
pi_86418244
klinkt als een goede eerste psz-dag! Lekker slapen Marlien.
pi_86418678
klinkt als heel fijn grijs! trusten marlien :*
pi_86419871
Grijs dat klinkt als een perfecte eerste dag zo!

Tip: beloof je peuter nooit dat ze even tv mag kijken als haar kleine zusje vanmiddag slaapt. Esmee is amper anderhalf uur op en volgens Linde moet ze echt naar bed : "ze kijkt nu echt heel moe hoor mam!"
pi_86420792
Dat klinkt als een goede eerste dag voor marlien!, heb jij het ook droog gehouden grijs? ;)

Freecel balen zeg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')