Dat is dus juist gedrag dat ik accuut de kop indruk. Ik wil gewoon pertinent niet dat Thies een brutale mond heeft. Zeuren daarentegen is uitermate geschikt om te negeren.quote:Op maandag 20 september 2010 09:01 schreef SacreCoeur het volgende:
Maar negeren doe ik weleens, als ze bijvoorbeeld heel bijdehand doet dat 't bijna brutaal wordt.
Oh wat spannend zeg Moonah! Laat je weten hoe het gegaan is en hoe hij het vond?quote:Op maandag 20 september 2010 09:02 schreef Moonah het volgende:
Oh jongens, mijn kind zit nu trouwens te oefenen op de basisschool!
Hij zei dat hij het wel een beetje spannend vond, maar ook leuk.
En hij hoefde níet te huilen bij het afscheid!Ik heb dus braaf mijn tranen weggeslikt.
![]()
Maar wat versta jij onder brutaal? Je hebt namelijk (vind ik) 2 vormen, bijdehand brutaal (dat is niet schelden etc, bedoelen ze vaak niet eens verkeerd) & je hebt gewoon lelijk brutaal. (agressief gedrag, schelden, onaardig)quote:Op maandag 20 september 2010 09:05 schreef Moonah het volgende:
[..]
Dat is dus juist gedrag dat ik accuut de kop indruk. Ik wil gewoon pertinent niet dat Thies een brutale mond heeft. Zeuren daarentegen is uitermate geschikt om te negeren.Dat doet hij dus ook nauwelijks omdat hij weet dat het geen effect heeft.
Nou zeg dat maar niet te snel. Soms zie ik buiten weleens kindjes van een jaar of 4/5 buitenspelen (alleen! dat ik al denk van, waar zijn de ouders?) en vervolgens hoor ik dingen uit hun mond komen waarvan mijn oren zelfs gaan klapperen.quote:Op maandag 20 september 2010 09:49 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Schelden doen de meeste kindjes op deze leeftijd sowiezo niet neem ik aan
Dit valt onder het uitproberen waar mama dan wél op reageert.quote:Op maandag 20 september 2010 09:49 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Maar wat nou als je dr negeerd en ze je dan aangaat kijken en bewust dingen doet die niet mag..gooien met dingen/ met dr hand in dr beker met drinken enz enz. Dat kan ik toch niet negeren?
Oh ja, ik denk dat het zeker scheelt als er een kleintje bij is. Thank God heb ik er maar één.quote:Op maandag 20 september 2010 10:10 schreef Stiemie het volgende:
Ja bij Linde werkt het helaas niet om te negeren. En nu zeker niet want dan zit er een klein kaboutertje naast dat het ook nog eens nadoetHet matje werkt dan geweldig. Vooral om haar even uit haar boze bui te halen.
Ik doe hard mijn best want Linde probeert graag uitquote:Op maandag 20 september 2010 10:14 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oh ja, ik denk dat het zeker scheelt als er een kleintje bij is. Thank God heb ik er maar één.
Maar als ik jouw verhalen zo lees ben jij hardstikke consequent. Toch?
Dat probeerde ik vanmorgen inderdaad ook alquote:
Gezellig ! En welkomquote:Op maandag 20 september 2010 11:34 schreef Jojogirl het volgende:
Finn is hier net weg en nu hoort Isis al hier. Ben er nog niet helemaal aan toe geloof ik (ze is alweer 2!), maar kom vast toch even zwaaien hier
De dame zelf is er in elk geval wel aan toe, want al kan ze dan verder nog lang niet wat 2-jarigen kunnen, het woordje nee kent ze wel en ge(/mis?)bruikt ze ook vaak zat
Pff dan moet je ook engelen-geduld hebben hoorquote:Op maandag 20 september 2010 14:19 schreef Ticootje het volgende:
Jen schopt en slaat leyla als ze de kans krijgt. Of ze knijpt mij. Die is echt vreselijk jaloers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |