Bronquote:De politie in Geleen heeft dinsdagavond een babylijkje gevonden in de schuur van een woning aan de Rembrandtlaan.
Op vrijdag 27 augustus pakte de politie al de 41-jarige moeder uit Eindhoven op vanwege de verdenking van betrokkenheid bij een geweldsmisdrijf op haar pasgeboren kind. Het stoffelijk overschot werd dinsdag gevonden naar aanleiding van de verklaring van de vrouw. Het technisch onderzoek zal de komende dagen worden voortgezet. De verdachte wordt woensdag voorgeleid aan de rechter-commissaris.
Laatste update: Vandaag 07:07 uur
Ik denk dat zoiets altijd wel in het nieuws komt, dus dat het gewoon vaker voorkomt.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:23 schreef paddy het volgende:
Ik vraag mij af of zoiets nu eerder in het nieuws komt of komt het gewoon überhaupt vaker voor?
Ik heb de film "De gelukkige huisvrouw" gezien en vond die erg extreem, maar het lijkt er meer en meer op dat die film minder extreem is dan ik dacht. Blijkbaar is een postnatale depressie gevaarlijker dan ik dacht.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:25 schreef kwiwi het volgende:
Geleen... Daar wonen me ook mensen
[..]
Ik denk dat zoiets altijd wel in het nieuws komt, dus dat het gewoon vaker voorkomt.
Nog twee dus.quote:Nog 2 babylijkjes aangetroffen in Geleen
Uitgegeven: 1 september 2010 19:47
Laatst gewijzigd: 1 september 2010 19:51
GELEEN - In de tuin van de 41-jarige vrouw uit Geleen die vrijdag werd aangehouden op verdenking van betrokkenheid bij de dood van haar baby, zijn nog twee babylijkjes gevonden. Dat heeft het Openbaar Ministerie woensdag gemeld.
Eerder deze week werd in de schuur in het huis aan de Rembrandtlaan een eerste overleden zuigeling aangetroffen, dat meldt De Telegraaf.
Meer informatie volgt snel.
Moest ik ook aan denken, alleen zijn het er al meerdere, dus al een paar jaar aan de gangquote:
Nog meer centraal bedoel je?quote:Op woensdag 1 september 2010 12:07 schreef Loedertje het volgende:
Kan er geen *zwanger en dan...?* topic komen?
dat komt, zoals je al verwachtte van mij, omdat er geen MAROKKAAN OF MOSLIM in de tt staat. toch? ouwe lijkenpikker.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Hier past slechts een
En het is schandalig dat dit geen f5 topic is.²
Het lijkt me niet dat dergelijke vrouwen rationeel nadenken. Als ze dat deden hadden ze a. eerst nog anticinceptie kunne gebruiken, b. daarna nog abortus kunnen laten plegen en c. het kind ter adoptie opgeven. Deze mensen raken door hun kind helemaal van het padje en dat los je echt niet op met een babyluikje. Je kunt zo'n kind ook wel op straat leggen er komt echt wel iemand die hem meeneemt.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:05 schreef paddy het volgende:
Dat moet verschrikkelijk voelen voor vrouwen die dolgraag kinderen willen maar ze niet kunnen krijgen.
In welk land was dat babyluikje ook alweer? wanneer je er dan toch voor kiest het geboren te laten worden, lijkt me dit een betere oplossing dan wat ik de laatste tijd teveel lees
[..]
Moest ik ook aan denken, alleen zijn het er al meerdere, dus al een paar jaar aan de gang
Dit is van alle tijdenquote:Op woensdag 1 september 2010 20:25 schreef Ciske- het volgende:
De maatschappij wordt echt met de dag zieker.
weet je hoe er vroeger met ongewenste kinderen werd omgesprongen? die stierven bij bosjes, gewoon in de kou of tussen het afval. of met de breinaald.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:25 schreef Ciske- het volgende:
De maatschappij wordt echt met de dag zieker.
Klopt. Werd een post of 10 geleden ook al gezegd.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:53 schreef kwiwi het volgende:
Nog meer babylijkjes bij het huis dus...
Nog 2 babylijkjes gevonden bij huis Geleen
Ik had mijn post al snel ge-editquote:Op woensdag 1 september 2010 20:53 schreef nattermann het volgende:
[..]
Klopt. Werd een post of 10 geleden ook al gezegd.
Op de site van de Limburger stond onder het artikel, bij de reacties, een hele lap tekst van iemand die claimde een bewoner van het betreffende huis te zijn. Tekst is inmiddels verwijderd van de site, mijn vriendin heeft het opgeslagen omdat ze al vermoedde dat die tekst zou gaan verdwijnen.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is dat toch met die vrouwen die dit soort acties bezigen? Het moeten toch meiden zijn die ook bij anderen in de klas hebben gezeten en een buurvrouw zijn van iemand? Iemand zou ons toch meer info moeten kunnen verschaffen?²
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
Wat?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
weet je hoe er vroeger met ongewenste kinderen werd omgesprongen? die stierven bij bosjes, gewoon in de kou of tussen het afval. of met de breinaald.
het zijn juist de 3 monotheïstische religies die de overbevolking toejuichen, omdat ze, behalve de joden, uit zijn op dominante overheersing by birthrate.
weg met die shit uit mijn land waar we juist klaar waren met religie... godverdomme.
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:59 schreef nattermann het volgende:
[..]
Op de site van de Limburger stond onder het artikel, bij de reacties, een hele lap tekst van iemand die claimde een bewoner van het betreffende huis te zijn. Tekst is inmiddels verwijderd van de site, mijn vriendin heeft het opgeslagen omdat ze al vermoedde dat die tekst zou gaan verdwijnen.Ik heb wel interesse, zou je me anders de tekst kunnen pm-en ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
zoalshetis weet vast wel een originele reden te verzinnen met Marokkanen/Moslims als lijdend voorwerp.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:29 schreef bloodymary het volgende:
Bizar weer. Hoe zijn ze er eigenlijk achter gekomen?
Van wat ik gehoord heb, was ze 'ziek' en lag alleen nog maar in bed. Het zou volgens haar om een 'virusje' gaan en wilde niet naar de dokter etc. ook niet op aandringen van dr vriend. En op een dag was hij het moe en heeft ie de ambulance gebeld voor dr en zo is het langzaam maar zeker uitgekomen.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:29 schreef bloodymary het volgende:
Politie weigert om daar op in te gaan. In de buurt ging wel al 't gerucht dat er 2 zwangerschappen waren geweest volgens de krant vanochtend.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:29 schreef bloodymary het volgende:
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:59 schreef nattermann het volgende:
[..]
Op de site van de Limburger stond onder het artikel, bij de reacties, een hele lap tekst van iemand die claimde een bewoner van het betreffende huis te zijn. Tekst is inmiddels verwijderd van de site, mijn vriendin heeft het opgeslagen omdat ze al vermoedde dat die tekst zou gaan verdwijnen.
Vreemde manier van schrijven heeft deze Dolph. Inwonendenquote:Triest.. schrijft Dolph op 01.09.10 13:30
Wat niemand weet en wat zelfs inwonenden niet wisten totdat ze weg in de ambulance was, is dat ze bebloede dekens en bebloede kleding onder haar bed in een kussensloop had verstopt. Ook had ze idem in haar kledingkast verstopt. Alles moet zijn gebeurd toen inwonenden waren werken en op school waren. Toen dit vrouwtje naar huis mocht, was er sprake dat ze aan haar baarmoeder was geopereerd. Een paar weken later lichtte de politie inwonenden in over de situatie.
Triest.. schrijft Dolph op 01.09.10 13:10
Deze horror begon een paar weken geleden. Dit vrouwtje was erg ziek. Ze lag alleen nog maar in bed. Overdag waren alle inwonenden werken en naar school. Ze gooide met zand naar iedereen. Zou een virusje zijn. Ze wilde maar niet naar een dokter of een ziekenhuis. Op meerdere keren aandringen van haar vriend. Uiteindelijk was hij het kotsmoe en zorgde dat ze door een ambulance werd opgehaald. Die dag was haar toekomst geschreven.
foto?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:25 schreef RolStaart-Beer het volgende:
He gadverdamme, ze woont echt een paar straten verderop
Sommige ouders zijn ook niet helemaal normaal als ze met hun kroost een dagje uit gaan en dit soort dingen vertellen aan kleutersquote:Op donderdag 2 september 2010 09:56 schreef fruit_vliegje het volgende:
do 02 sep 2010, 05:30
Als een driejarig jongetje hoort wat er aan de hand is zegt hij: "Och wat erg mama, maar gelukkig is het baby'tje nu een sterretje aan de hemel geworden
Bizar idd.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Sommige ouders zijn ook niet helemaal normaal als ze met hun kroost een dagje uit gaan en dit soort dingen vertellen aan kleuters
Ramptoeristen zijn ook behoorlijk van het padje af als je het mij vraagt.
En ze verwachten nogal wat ramptoeristen, want Boels heeft er zelfs een Dixie neer gezet.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Die mensen zitten nu al weer te wachten om mee te doen aan de stille tocht en doen dan op Hart van Nederland nog eens hun verhaal hoe erg ze het wel niet vinden.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Sommige ouders zijn ook niet helemaal normaal als ze met hun kroost een dagje uit gaan en dit soort dingen vertellen aan kleuters
Het wemelt overdag van de politie in dat huis, vanochtend kwamen er een stuk of 8 mensen aan. Ik vermoed dat die sporenonderzoek doen. De vrouwen die erbij waren hadden meerdere thermoskannen bij zich.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ze verwachten nogal wat ramptoeristen, want Boels heeft er zelfs een Dixie neer gezet.
Misschien heeft die moeder/vader wel iets geroepen als: "Er is daar een baby overleden". Niets mis mee, toch? Bovendien is de bron van het bericht van fruit_vliegje de Telegraaf. Sensatiezoekers. Die verzinnen er zo iets bij voor hun lezers, geen probleem.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je weet het verhaal erachter niet. Misschien is opa wel net overleden. Kind weet dus min of meer wat overleden is. Ik blijf erbij: Door 1 zinnetje in de krant te lezen weet je nog niets. Niet of het waar is, en als het wel waar is; Niet hoe het gegaan is.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:39 schreef deedeetee het volgende:
Dat * sterretje * verhaal staat ook in het Limburgs Dagblad. Ik vind het ook niet echt normaal om zo'n jong kind al zoiets te vertellen.
Come on, je kunt toch wel iets anders verzinnen tegen een 3-jarige als hij vraagt wat er aan de hand is?quote:Op donderdag 2 september 2010 13:42 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Je weet het verhaal erachter niet. Misschien is opa wel net overleden. Kind weet dus min of meer wat overleden is. Ik blijf erbij:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |