Het kan nog erger: als jij er zou werken.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:37 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Inderdaad, jij werkt er...
Gelukkig ken ik mijn grenzen!quote:Op donderdag 2 september 2010 15:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Het kan nog erger: als jij er zou werken.
jij bent gemeenquote:Op donderdag 2 september 2010 15:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gelukkig ken ik mijn grenzen!
Die bij Duitsland en België zeker?quote:Op donderdag 2 september 2010 15:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gelukkig ken ik mijn grenzen!
quote:Op donderdag 2 september 2010 15:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Die bij Duitsland en België zeker?
Klopt. Maar dat ben ik dan ook.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
. Bart denkt weer dat hij grappig is
quote:
Nee.quote:
Kickboksen?quote:Op donderdag 2 september 2010 15:48 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Nee.
Wordt wel in getrapt trouwens..
Ja.quote:
Jij snapt het gewoon niet.quote:
Ik snap het echt wel. En je mag zo getuige zijn van een bijzonder moment, omdat je toch wel ergens lief bentquote:Op donderdag 2 september 2010 15:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Jij snapt het gewoon niet.
waar is ergens? bij de tomaten van albert?quote:Op donderdag 2 september 2010 15:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik snap het echt wel. En je mag zo getuige zijn van een bijzonder moment, omdat je toch wel ergens lief bent.
Nee gewoon, hier op fok, in het Alkmaartopic. Gewoon een klein feestje met wat fijne kaas omdat dit mijn 1000e post isquote:Op donderdag 2 september 2010 15:57 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
waar is ergens? bij de tomaten van albert?
Newbiequote:Op donderdag 2 september 2010 15:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee gewoon, hier op fok, in het Alkmaartopic. Gewoon een klein feestje met wat fijne kaas omdat dit mijn 1000e post is![]()
captain obviousquote:Op donderdag 2 september 2010 16:04 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nu niet meer. En jij hebt gewoon geen leven
Tot 10.000 ben je newbie.quote:
Wie van ons tweeën was ook alweer getrouwd?quote:En jij hebt gewoon geen leven
Kijk, Ayca is tenminste geen newbie, met haar kan ik praten.quote:
Juistem.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Kijk, Ayca is tenminste geen newbie, met haar kan ik praten.
Het is duidelijk dat jij al tijden niet meer hebt kunnen genieten van de vrijheid van het vrijgezellenbestaan...quote:Op donderdag 2 september 2010 16:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Tot 10.000 ben je newbie.
[..]
Wie van ons tweeën was ook alweer getrouwd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |