Die dagen zijn ook bekend..quote:Op donderdag 2 september 2010 13:59 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik heb een alles komt af voor het weekend maar collega's komen werk brengen en het moet gister af zijn dag
Ik denk dat de nagellakremoverdamp je geen goed heeft gedaan.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Whee, MOAR lakjes.
Ahum.
* IJsdraakje gaat terug naar hulpgroep *
hulpgroep voor verslaafden van nagellak damp?quote:Op donderdag 2 september 2010 14:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Whee, MOAR lakjes.
Ahum.
* IJsdraakje gaat terug naar hulpgroep *
Blauwe tittersquote:Op donderdag 2 september 2010 15:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ze zijn zo moooooi
Blauwe glitters
glitternicht pot?quote:Op donderdag 2 september 2010 15:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ze zijn zo moooooi
Blauwe glitters
quote:
Wijven mogen van glitter houden.quote:
en mannen niet?quote:Op donderdag 2 september 2010 15:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wijven mogen van glitter houden.
Van mij wel hoor, maar dan is glitternicht vaak wel van toepassing.quote:
vooroordelenquote:Op donderdag 2 september 2010 15:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van mij wel hoor, maar dan is glitternicht vaak wel van toepassing.
Vaak iz teh keywordz...quote:
op de aanplakbiljetten stond niets...quote:Op donderdag 2 september 2010 15:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vaak iz teh keywordz...
En jij bent blind. Zaterdag is er heul wel wat te doen in de vic.
Waarom heb ik daar wel wat op zien staan dan?quote:Op donderdag 2 september 2010 15:30 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
op de aanplakbiljetten stond niets...
ik ga zaterdag ook werken
De mensen die er werken zijn leuk.quote:
Niet allemaalquote:Op donderdag 2 september 2010 15:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De mensen die er werken zijn leuk.
Ok, niet allemaal nee.quote:
ik en bianca wel... bart ook welquote:
was kippigquote:Op donderdag 2 september 2010 15:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom heb ik daar wel wat op zien staan dan?![]()
Boeit ook niet verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |