Ik had ook liever een hypotheek gehad en een koophuis maar in sommige gevallen is dat niet altijd mogelijkquote:Op donderdag 2 september 2010 12:12 schreef Bart het volgende:
Dan had je moeten huren, maar dan weet je zeker dat je je geld weggooit.
Da's waar.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had ook liever een hypotheek gehad en een koophuis maar in sommige gevallen is dat niet altijd mogelijk
Al kan het in sommige gevallen erg handig zijn om te huren.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Als je weet dat je ergens niet lang blijft, dan wel.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Al kan het in sommige gevallen erg handig zijn om te huren.
Dat valt tegen, want ik kijk nu alleen nog naar de nieuwe collecties. En die vallen tegen.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
nee, want de voorraad groeide harder of net zo hard als het tempo waarin je ze gebruikt
Ik zit al sinds 2004 in dit huurhuis...quote:Op donderdag 2 september 2010 12:25 schreef Bart het volgende:
Als je weet dat je ergens niet lang blijft, dan wel.
Tja, zoals je zelf zei, soms kan het niet anders.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zit al sinds 2004 in dit huurhuis...
Daarbij komt ook dat ik een superblok woon met ontzettend lieve buren aan beide kanten en toffe mensen in de straatquote:Op donderdag 2 september 2010 12:32 schreef Bart het volgende:
Tja, zoals je zelf zei, soms kan het niet anders.
En dat kan natuurlijk niet als je een huis kooptquote:Op donderdag 2 september 2010 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daarbij komt ook dat ik een superblok woon met ontzettend lieve buren aan beide kanten en toffe mensen in de straat
Nee want dan moet ik hier weg, kan moeilijk mijn buren in een verhuisdoos pleuren hequote:Op donderdag 2 september 2010 12:34 schreef Bart het volgende:
En dat kan natuurlijk niet als je een huis koopt.
Misschien heb je nog toffere buren als je gaat verhuizen...quote:Op donderdag 2 september 2010 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee want dan moet ik hier weg, kan moeilijk mijn buren in een verhuisdoos pleuren he
Dan kan helemaal nietquote:Op donderdag 2 september 2010 12:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Misschien heb je nog toffere buren als je gaat verhuizen...
Hoornquote:Op donderdag 2 september 2010 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan kan helemaal niet
Ik heb al de tofste buren van heel Hoorn
idd. kopen is goedkoper. als het goed is betaal je elk jaar minder. en huur gaat bijna elk jaar omhoogquote:Op donderdag 2 september 2010 12:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Ehm, onze buren hebben de tofste buren...quote:Op donderdag 2 september 2010 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan kan helemaal niet
Ik heb al de tofste buren van heel Hoorn
quote:Op donderdag 2 september 2010 13:50 schreef lynda het volgende:
ik heb een ik wil van alles doen maar er komt helemaal niets uit
ik heb een alles komt af voor het weekend maar collega's komen werk brengen en het moet gister af zijn dagquote:Op donderdag 2 september 2010 13:50 schreef lynda het volgende:
ik heb een ik wil van alles doen maar er komt helemaal niets uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |