Ik ga zaterdag of zondag naar Alkmaarquote:Op donderdag 2 september 2010 10:45 schreef douche-eendje het volgende:
Wanneer is er weer een meeting?
Gratis abo winnenquote:
Gratis abbo winnen?quote:Op donderdag 2 september 2010 10:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Gratis abo winnen.
Mensen die naar banners moeten kijken.
Mijn pimp-abo heb ik gewonnen.quote:
Nee, vooral die schermvullende banners die je af en toe hebt zekerquote:Ik kijk al lang niet meer naar die banners
Schermvullende banners?quote:Op donderdag 2 september 2010 10:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Mijn pimp-abo heb ik gewonnen.
[..]
Nee, vooral die schermvullende banners die je af en toe hebt zeker.
Beetje de baas uit willen hangen met een gewonnen pimp-aboquote:Op donderdag 2 september 2010 10:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Mijn pimp-abo heb ik gewonnen.
[..]
Nee, vooral die schermvullende banners die je af en toe hebt zeker.
ik heb voorlopig geen tijd in het weekendquote:Op donderdag 2 september 2010 10:45 schreef douche-eendje het volgende:
Wanneer is er weer een meeting?
Tomatenmeetings?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:01 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik heb voorlopig geen tijd in het weekend
Ik had een goedkopie-abo, vanwege de irritante banners. Daarna had ik een uber-abo gewonnen. Maar misschien dat ik toch mijn pimpabo behoudt, afhankelijk van de opties met de nieuwe layout...quote:Op donderdag 2 september 2010 11:00 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Beetje de baas uit willen hangen met een gewonnen pimp-abo.
nee, want de voorraad groeide harder of net zo hard als het tempo waarin je ze gebruiktquote:Op woensdag 1 september 2010 21:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan ga ik over een half jaar dood.![]()
Maar dan mis je al die leuke banners! Heb er nu een met de MyCityDeal hamburgersquote:Op donderdag 2 september 2010 11:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik had een goedkopie-abo, vanwege de irritante banners. Daarna had ik een uber-abo gewonnen. Maar misschien dat ik toch mijn pimpabo behoudt, afhankelijk van de opties met de nieuwe layout...
als ik boodschappen ga doen dan ben je al lang en breed thuis 's avond.quote:
Rot op met die kutreclamequote:Op donderdag 2 september 2010 11:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maar dan mis je al die leuke banners! Heb er nu een met de MyCityDeal hamburgers. En in mijn zijbalk iets over leningen en thee waarmee je vet kunt verbranden. Is dat een hint, fok?!
Ga dan ook op normale tijden boodschappen doenquote:Op donderdag 2 september 2010 11:08 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
als ik boodschappen ga doen dan ben je al lang en breed thuis 's avond.
ik ben pas half 7 thuisquote:Op donderdag 2 september 2010 11:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ga dan ook op normale tijden boodschappen doen
Nah dank je, heb nog een studieschuld open staan, is al meer dan genoegquote:Op donderdag 2 september 2010 11:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Geld lenen? Heb nog wel wat linkjes voor je.
geen hypotheek?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Nah dank je, heb nog een studieschuld open staan, is al meer dan genoeg.
Uiteraard dat ookquote:
Dan had je moeten huren, maar dan weet je zeker dat je je geld weggooit.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:11 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik had liever geen hypotheek gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |