Haha, leuke introductie bij de groepshulp. "hoi ik ben Ijsdraakje en ik verzamel nagellakjes. Ik heb nu 89812 verschillende kleurtjesquote:
Niet echtquote:Op donderdag 2 september 2010 08:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ach en de ander spaart postzegels.... Dan is nagellak toch veel leukerder
quote:Goedemorgen trouwens![]()
Hoezo?quote:Zo naar de dokter
Dan nietquote:
Hoi Bartje Alles goed?quote:
Prik in mijn heup *joy*quote:Hoezo?
Mogguh Erwinquote:
quote:
Bijna allesquote:Op donderdag 2 september 2010 08:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan nietGamen is ook niet ALLES hoor
Ik heb weekend dus jaquote:[..]
Hoi Bartje Alles goed?
Oh lekker, vanwege je ontsteking zeker?quote:[..]
Prik in mijn heup *joy*
quote:Op donderdag 2 september 2010 08:28 schreef Bart het volgende:
Bijna alles. Ik moet alleen een nieuwe pc hebben om er weer goed van te kunnen genieten
.
Lekkerquote:Ik heb weekend dus ja.
Jaquote:Oh lekker, vanwege je ontsteking zeker?
quote:
Morgen bruiloft, en vandaag ff dagje vrij om lekker te ontspannen zodat ik morgen goed uitgerust ben en meer kan zuipen!quote:[..]
Lekker
Niet echt neequote:[..]
JaEcht heel fijn
Ik kom om in het verlof dus ik dacht, laat ik het maar eens opnemenquote:
groot gelijkquote:Op donderdag 2 september 2010 08:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik kom om in het verlof dus ik dacht, laat ik het maar eens opnemen.
Ik heb nog ruim 4 weken staan voor de rest van het jaarquote:
wat naar nou...quote:Op donderdag 2 september 2010 08:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb nog ruim 4 weken staan voor de rest van het jaar.
Ik krijg het niet op...quote:
lange kerstvakantie?quote:
Niet mogelijk + geen behoefte aan.quote:
Praktisch ook niet haalbaar aangezien ons werk gewoon door blijft gaan... Het is echt klote om een dag vrij te zijn, je loopt gelijk achter en hebt het daarna gewoon 2x zo drukquote:kan je niet elke vrijdag vrij nemen tot het eind van het jaar?
bij mij valt het nog mee. ben net 2 weken vrijgeweest. qua werk valt het mee hoever ik achter liep. ik ben nu al weer bij. maar mn inbox zat wel erg vol...quote:Op donderdag 2 september 2010 09:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Niet mogelijk + geen behoefte aan.
[..]
Praktisch ook niet haalbaar aangezien ons werk gewoon door blijft gaan... Het is echt klote om een dag vrij te zijn, je loopt gelijk achter en hebt het daarna gewoon 2x zo druk.
Hoeveel mail had jequote:Op donderdag 2 september 2010 09:13 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
bij mij valt het nog mee. ben net 2 weken vrijgeweest. qua werk valt het mee hoever ik achter liep. ik ben nu al weer bij. maar mn inbox zat wel erg vol...
te veelquote:
Altijd mooi van die mailtjes die zichzelf oplossen als je maar lang genoeg niets doetquote:Op donderdag 2 september 2010 09:37 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
te veel
de meeste waren onzinnige dingen dingen, zoals nieuwe klanten e.d.
de meeste kon ik ook doorsturen naar de chef.
uiteindelijk zelf maar 15% zelf beantwoord ofzo![]()
gebeurde het ook maar met mn werkquote:Op donderdag 2 september 2010 10:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Altijd mooi van die mailtjes die zichzelf oplossen als je maar lang genoeg niets doet.
Geen idee.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:45 schreef douche-eendje het volgende:
Wanneer is er weer een meeting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |