maar als er tussen zit dan is het een betere fantasiequote:
Is het heel erg als ik je even niet meer volg?quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:24 schreef ErwinDikkie het volgende:
maar als er tussen zit dan is het betere fantasie
laat maar... laat me maar fantaserenquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is het heel erg als ik je even niet meer volg?
* LovelyLady gaat aankleden
Vriendinnetje staat over een kwartier voor de deur
Lijkt mij een beter plan. In werkelijkheid heb ik namelijk een mening en een eigen wilquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:26 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
laat maar... laat me maar fantaseren
ach... zo lang je dat hebt is het goed toch?quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:30 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Lijkt mij een beter plan. In werkelijkheid heb ik namelijk een mening en een eigen wil
Geen idee, om 17:00 is het dinerquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:33 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ach... zo lang je dat hebt is het goed toch?
tot hoe laat heb je je cursus morgen?
woepsquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:41 schreef douche-eendje het volgende:
Natuurlijk. Heb nog 150 vakantieuren, oeps.
Met mijn sterkte buigt het licht ook nog wel om je heen, zie ik ook je billen als je voor me staat.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Mja je hebt ook mannen die meer naar billen kijken
[..]
Is goedquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:26 schreef ErwinDikkie het volgende:
laat maar... laat me maar fantaseren
quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:30 schreef douche-eendje het volgende:
Lijkt mij een beter plan. In werkelijkheid heb ik namelijk een mening en een eigen wil
Een cursus met dinerquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:33 schreef douche-eendje het volgende:
Geen idee, om 17:00 is het diner
Ja ach... even wat dingen leren, tussendoor een strandwandelingetje maken, lekkere lunch en diner. Ik kan mij vervelendere cursusdagen voorstellenquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is goed
[..]![]()
[..]
Een cursus met dinerLange dag wordt dat dan
Ach, ik heb net nog even wat leuks gedaan met Leinquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Haha, Bart zou wel willen... Maar die mag niet!
Ahquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Ach, ik heb net nog even wat leuks gedaan met Lein.
Kijk, die heeft ons helemaal niet nodigquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:48 schreef Bart het volgende:
Ach, ik heb net nog even wat leuks gedaan met Lein.
Tsja, getrouwde man he. Die heeft een vast adres...quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kijk, die heeft ons helemaal niet nodig
Ze komt gewoon aan huisquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Tsja, getrouwde man he. Die heeft een vast adres...
Handig zo'n B&B brilquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:45 schreef Cryothic het volgende:
Met mijn sterkte buigt het licht ook nog wel om je heen, zie ik ook je billen als je voor me staat.
[ afbeelding ]
Zo'n effect dus.
Ik in principe ook hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:54 schreef douche-eendje het volgende:
Tsja, getrouwde man he. Die heeft een vast adres...
Van zo'n bril word de wereld voor een man mooierquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Handig zo'n B&B bril
[..]
Ik in principe ook hoor
Jij komt ook aan huis?quote:
Wat is je regio?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |