Beetje grieperig, last van mijn heup, slecht geslapen de laatste paar dagenquote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beetje grieperig, last van mijn heup, slecht geslapen de laatste paar dagen
quote:Op donderdag 2 september 2010 16:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jullie hadden nog een flink aantal uitslagen tegoed van prijsvragen in de maanden juli en augustus! De winnaars zijn per PM ook op de hoogte gebracht en de meeste spullen zijn al verstuurd, maar toch nog even een overzicht van de uitslagen van de laatste acties:
Winnaars van de Monster Magnet prijsvraag zijn geworden:
IJsdraakje
Oh da's minderquote:Op donderdag 2 september 2010 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beetje grieperig, last van mijn heup, slecht geslapen de laatste paar dagen
Ja, dat was geinig. Alleen jammer dat ik ziek was ten tijde van het concert. Niks aan gehad dus.quote:
Ah das jammer ja. Ik had het echter nog veel mooier, kaartjes gewonnen voor een premičre, die was om 19.00 uur, dus ik wilde om 16.30 mooi uit mijn werk naar Amsterdam daarvoor samen met een maat, krijg ik om 16.00 uur een PM dat het om 16.15 uur isquote:Op donderdag 2 september 2010 17:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat was geinig. Alleen jammer dat ik ziek was ten tijde van het concert. Niks aan gehad dus.
Handig.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah das jammer ja. Ik had het echter nog veel mooier, kaartjes gewonnen voor een premičre, die was om 19.00 uur, dus ik wilde om 16.30 mooi uit mijn werk naar Amsterdam daarvoor samen met een maat, krijg ik om 16.00 uur een PM dat het om 16.15 uur is.
Nee die was helsquote:Op donderdag 2 september 2010 17:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh da's minder. Prik viel hopelijk mee?
Jaquote:
quote:
Een post is geen bewijsquote:
Iets om je op te vrolijken:quote:
ik heb m'n bril gewoon op zo'n sterkte dat als ik omlaag kijk, het voor de persoon waar ik voor sta lijkt alsof ik rechtdoor kijkquote:Op vrijdag 3 september 2010 08:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Iets om je op te vrolijken:
[ afbeelding ]
ach soquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik heb m'n bril gewoon op zo'n sterkte dat als ik omlaag kijk, het voor de persoon waar ik voor sta lijkt alsof ik rechtdoor kijk
Hee eendjequote:
Dus als ik iets vertel zit je standaard naar mijn tieten te kijkenquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:08 schreef Cryothic het volgende:
ik heb m'n bril gewoon op zo'n sterkte dat als ik omlaag kijk, het voor de persoon waar ik voor sta lijkt alsof ik rechtdoor kijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |