Verzekeren heeft eigenlijk alleen zin wanneer je de schade niet zelf in een keer kan betalen, zoals brand- en inboedelverzekering. Ook heeft het zin wanneer je er wiskundig gezien op vooruit gaat, maar dat zal niet vaak voorkomenquote:Op woensdag 1 september 2010 18:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bij mijn huidige telefoon - en bij alle telefoons die er nog volgen - ga ik ook geen verzekering meer afsluiten nee
ja maar bij mij heeft dat dus wel zin. Als ik mijn iPod kwijtraak/beschadig/gejat laat worden hoef ik dus niet weer 230 euro neer te tellen. En dat de komende 3 jaar. voor 25/jaar is dat best netjesquote:Op woensdag 1 september 2010 18:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Verzekeren heeft eigenlijk alleen zin wanneer je de schade niet zelf in een keer kan betalen, zoals brand- en inboedelverzekering. Ook heeft het zin wanneer je er wiskundig gezien op vooruit gaat, maar dat zal niet vaak voorkomen.
Mijn huidige telefoon heb ik nu 2 jaar en in die tijd is er een keer iets stuk gegaan (het schermpje toen ie voor de zoveelste keer op het schermpje op straat viel). Dat heb ik gerepareerd voor 35 euro. Met een verzekering van 7 euro per maand zou ik 133 euro meer betaald hebben.
Dat heeft dus zin als jij eens per (230-75 = 155 / 25 =) 6.2 jaar iets mee doet wat meer kost dan 155 euro, en het ook nog binnen die garantievoorwaarden valt.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja maar bij mij heeft dat dus wel zin. Als ik mijn iPod kwijtraak/beschadig/gejat laat worden hoef ik dus niet weer 230 euro neer te tellen. En dat de komende 3 jaar. voor 25/jaar is dat best netjes
En als je iPod dan stuk gaat/vermist wordt kan je waarschijnlijk tegen die tijd voor hetzelfde geld een beter model krijgenquote:Op woensdag 1 september 2010 19:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat heeft dus zin als jij eens per (230-75 = 155 / 25 =) 6.2 jaar iets mee doet wat meer kost dan 155 euro, en het ook nog binnen die garantievoorwaarden valt.
PS moest een nieuwe hebben omdat haar vorige gejat wasquote:Op woensdag 1 september 2010 20:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Of je overweegt een keer een goede mp3 speler te kopen
dat kan zijn, maar dan kan je alsnog besluiten om een goeie te kopen en geen ipodquote:Op woensdag 1 september 2010 21:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
PS moest een nieuwe hebben omdat haar vorige gejat was
Ik heb geen mp3 speler
Dat was afgelopen zaterdagochtend het gevalquote:
Jepquote:Komt je ma terug?
Alles wat 'i' is, verkoopt goed.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:17 schreef Etcetera het volgende:
Och, d'r zal vast wel iets goeds aan zijn, ze verkopen nog steeds goed
Nu nog iets lekkers vinden wat je in die nieuwe keuken kan bereiden...quote:Op woensdag 1 september 2010 21:18 schreef Diaan73 het volgende:
Slaap lekker red![]()
![]()
De tegelzetter was hier net om dingen te bespreken.. hij komt vrijdag al!!Na dit weekend is de keuken gewoon "klaar" en kan ik het gaan aankleden/opleuken
quote:Op woensdag 1 september 2010 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu nog iets lekkers vinden wat je in die nieuwe keuken kan bereiden...
Speciaal vanwege je vader of was de vakantie al ten einde?quote:
Dan kun je iedereen lastigvallen met jouw muziek?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |