Ik las daar alleen maar "Am i seriously going to miss the train this time? Seriously" en daarna even niets meer. Dus ik dacht dat je het misschien wel gehaald hadquote:Op woensdag 1 september 2010 16:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja had je toch op facebook gelezen?
precies. En het was niet helemaal mijn schuldquote:
dat was gisteren. vandaag stonden we om 7am in de file... en aga had zich nou niet bepald gehaast. ik was ruim op tijd klaar, zij niet. ze wilde me nog even hier houden... en die file was ook echt drama.quote:
stokbroodje gesmolten kaasquote:Op woensdag 1 september 2010 17:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is uiensoep geschikt om als volledige maaltijd te nuttigen of kan er beter nog iets bij?
gegratineerd stokbroodquote:Op woensdag 1 september 2010 17:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is uiensoep geschikt om als volledige maaltijd te nuttigen of kan er beter nog iets bij?
lief van haarquote:Op woensdag 1 september 2010 17:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat was gisteren. vandaag stonden we om 7am in de file... en aga had zich nou niet bepald gehaast. ik was ruim op tijd klaar, zij niet. ze wilde me nog even hier houden... en die file was ook echt drama.
ja eigenlijk wel hequote:
Ja, vanmiddag toevallig. PM het straks wel even door...quote:Op woensdag 1 september 2010 08:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hallo weer.
Al iets gehoord van Mario?
Heerlijke dingen he.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:48 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb al die tijd gedacht dat Aga een jongen was
En ik heb net ontdekt dat ik nog een compleet nutteloze verzekering heb lopen van m'n vorige telefoon
Schrap punt 2 maar. Vrienden hebben dat gedaan, heb de video er van gezien. Ze hebben zich kapot verveeld en gezien de beelden, begrijp ik dat helemaal...quote:Op woensdag 1 september 2010 09:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een vakantie naar Nieuw Zeeland zal jullie niet teleurstellen.![]()
[..]
1: Een 52 daagse reis met de bark "Europa" van Zuid-Amerika via Antarctica naar Zuid-Afrika.
2: De Trans-Siberië Express
3: Een tocht met de "Castor" naar Schotland.
Vrienden van mij hebben zich toch redelijk vermaakt met de opmerking "Weet je, ik ben nog nooit zo ver van huis geweest"quote:Op woensdag 1 september 2010 17:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schrap punt 2 maar. Vrienden hebben dat gedaan, heb de video er van gezien. Ze hebben zich kapot verveeld en gezien de beelden, begrijp ik dat helemaal...
Als ik ergens juist het eten goor vond, dan was het wel Turkije. we zijn er allebei ook ziek van geweest, verse vis aanwijzen en oude vis geserveerd krijgen.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
schaammaar het is wel zo.. het interesseert me echt niet zo.
![]()
[..]
dat gaat zelfs mij te ver. In Turkije heb ik gewoon gegeten wat de pot van het hotel schaftte. Maar uitgebreid (uit)eten op vakantie doe ik niet. En ik ben meer gevoelig voor omgeving enz. Dat is mijn beleving.
Drinken, is meestal Cola Ligt/zero.En dat is in alle landen hetzelfde.
was het maar zo'n feest...quote:Op woensdag 1 september 2010 17:48 schreef Etcetera het volgende:
Gewoon nooit los verzekeren dat soort onzin. Ipods enzo zou ik ook niet verzekeren.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:48 schreef Etcetera het volgende:
En ik heb net ontdekt dat ik nog een compleet nutteloze verzekering heb lopen van m'n vorige telefoon
Is dat de opmaat naar een niet eerder afgemaakte discussie?quote:Op woensdag 1 september 2010 18:03 schreef Nembrionic het volgende:
Ik lees net dat Russen meer moeten drinken en roken om de staatskas te spekken. NOG meer zuipen?
Het enige gave was het uitstappen bij de grens van Mongolië, waarna ze per jeep door dat land gecrosst zijn en bij loklae stammen geslepen hebben, om vervolgens weer bij de Chinese grens op te stappen richting Peking, wat ook wel leuk was.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:57 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Vrienden van mij hebben zich toch redelijk vermaakt met de opmerking "Weet je, ik ben nog nooit zo ver van huis geweest"
Wat natuurlijk elke 3 km herhaald moest worden
Bij mijn huidige telefoon - en bij alle telefoons die er nog volgen - ga ik ook geen verzekering meer afsluiten neequote:Op woensdag 1 september 2010 18:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Gewoon nooit los verzekeren dat soort onzin. Ipods enzo zou ik ook niet verzekeren.
En 7 euro p/m voor een telefoonverzekering.. wtf
Mijn inboedelverzekering is minder dan dat, en daar vallen mobiele telefoon, ipod enzovoorts ('broekzakdekking') ook onder.
quote:Op woensdag 1 september 2010 18:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat de opmaat naar een niet eerder afgemaakte discussie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |