quote:Op woensdag 1 september 2010 22:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
verwacht voor 5.45 uur geen antwoord op deze vraag he
quote:
Ik denk dat ik wel kan wennen aan touchscreen maar ik zou graag een tussenstap hebben. Dus eentje met touchscreen en knoppen zodat ik niet twee jaar lang vast zit aan enkel een touchscreen waar ik een hekel aan hebquote:Op woensdag 1 september 2010 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toetsenbord heeft de doorslag gegeven voor de BlackBerry, vind dat geram op een stuk plastic maar niks.
Perfecte internetverbinding, prima apps (mogen er nog wel wat meer worden, maar dat zit er aan te komen) en verder alles (mail, agenda e.d.) gesynchroniseerd...
Ik ga zo maar eens... eerst nog even madiwodoshow kijken... en daarna ColdCase in bed.quote:
En dan ligt er ook nog een ColdCase in je bedquote:Op woensdag 1 september 2010 22:42 schreef peaceman het volgende:
Wat een weken.. veel BN'ers die omvallen om nooit meer op te staan. Vandaag weer Jean Nelissen
quote:Op woensdag 1 september 2010 23:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En dan ligt er ook nog een ColdCase in je bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Blackberry Torch is coming up...quote:Op woensdag 1 september 2010 22:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel kan wennen aan touchscreen maar ik zou graag een tussenstap hebben. Dus eentje met touchscreen en knoppen zodat ik niet twee jaar lang vast zit aan enkel een touchscreen waar ik een hekel aan heb
Fruit is om te eten, niet om mee te bellenquote:Op woensdag 1 september 2010 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Blackberry Torch is coming up...
[ afbeelding ]
Dat is helemaal geen zaklamp.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Blackberry Torch is coming up...
[ afbeelding ]
Nee, een Android aan je oor, dat lijkt me fijn...quote:Op woensdag 1 september 2010 23:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Fruit is om te eten, niet om mee te bellen
Ik bel nu met een Fins dorp dus het zou best kunnen dat een Android lichter isquote:Op woensdag 1 september 2010 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, een Android aan je oor, dat lijkt me fijn...
quote:Op woensdag 1 september 2010 21:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zou kunnen, maar dat lukt sommige mensen al met een koptelefoon
Maar audio technisch zijn dit toch wel een van de betere mp3 spelers
quote:Op woensdag 1 september 2010 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet je er ook een gedegen koptelefoon bij kopen.
Maar dat onderwerp hebben we een tijdje terug al gehad.
Wil trouwens een nieuwe AKG, maar dat kreng kost bijna 400 Euro...
Ik hou ook wel van goed geluid, maar ik wil toch echt niet met zo'n joekel van een koptelefoon over straat.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, al zie ik net dat 'ie goedkoper is geworden.
Heb nu de K271 (met automatische mute-functie), bevalt me ook goed. Maar wil graag ééntje voor echt on the road, dan laat ik de K271 voortaan gewoon thuis...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Whiteguy op 02-09-2010 00:28:39 ]
Dit had ik verwacht. Het CDA wil nog meer schade voorkomen, Klink bindt daarom in.quote:Op donderdag 2 september 2010 01:11 schreef Cobra4 het volgende:
Klink is aan de kant geschoven. Ank Bijleveld neemt zijn functie bij de onderhandelingen over. Klink blijft wel in de CDA fractie.
Klink was altijd al een watje.quote:Op donderdag 2 september 2010 02:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit had ik verwacht. Het CDA wil nog meer schade voorkomen, Klink bindt daarom in.
quote:Op donderdag 2 september 2010 00:15 schreef Whiteguy het volgende:
--------------------------------------------------------
LET OP
vanaf donderdag weer een pareltje van een tv-programma...
jammer dat die ene meid haar make-up vergeten is ...Helaas, weer geen programma die me op de donderdagavond van Nederland 2 weglokt. Volgende svp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, je bent antirevolutionair of niet...quote:Op donderdag 2 september 2010 02:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Klink was altijd al een watje.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |