kijk eens op www.gamemania.nl/(be)quote:Op woensdag 1 september 2010 13:06 schreef sp3c het volgende:
iemand enig idee wanneer valkirya cronicles in Europa released???
ik hoop stiekem vandaag op psn maar dat zal nog wel niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
3000 is met een microfoonquote:Op donderdag 2 september 2010 12:04 schreef sp3c het volgende:
geen idee eigenlijk
ik ging van 2000 naar GO voor zover ik weet en dat scherm is echt een wereld van verschil ... maar hij is ook kleiner
3000 heb ik geen ervaring mee, tenzij mijn oude een 3000 was maar dat weet ik eigenlijk niet zeker. in dat geval is het scherm van de GO iig beter
ik download films en series rechtstreeks op mijn psp, de kwaliteit van het beeld is niet optimaal maar het geluid is redelijk goed.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:00 schreef rene90 het volgende:
Ja de GO is voor mij net te klein, zeker omdat ik er ook wel een filmpje op wil kijken, iemand ervaringen met films op de psp kijken? Bevalt dat een beetje?
Persona is een mix van RPG en (school/dating) sim. De hoofdpersonen kunnen na middernacht een geheime dungeon in en daar tegen schaduwen vechten. Voor moeilijke gevechten kunnen ze een 'persona' oproepen uit henzelf om mee te laten vechten. Overdag ga je naar school om je kennis en vaardigheden te verbeteren en relaties te ontwikkelen. Hoe beter je relaties, hoe sterker je persona en hoe meer combinatieaanvallen je kan doen. Er zijn voor PS2 vier delen waarvan de eerste nooit buiten Japan is verschenen, behalve nu op de PSP dus. Ik meen dat ook deel 3 voor de PSP verkrijgbaar is (of binnenkort zal zijn). Vond deel 3 en 4 in ieder geval tofquote:Op woensdag 1 september 2010 20:41 schreef HowAreYouDoing het volgende:
is persona een goed spel? over wa gaat dat?
ik ik ik ik!!!quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb hier een code liggen voor de demo van Ghost of Sparta. Wie o wie?
het is dan te zien waar je hem koopt. als het iets betrouwbaars zoals gamemania is zeg ik doen. anders koop je een nieuwe, is mooier en je krijgt er vaak 2 of meer spellen bijquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:45 schreef rene90 het volgende:
Ik zit nu eigenlijk te twijfelen of ik de psp nieuw koop of 2e hands, wat raden jullie me aan? 2e hands is hij vaak aangepast maar kan je uit groepen genoeg spul halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |