En verder:quote:Ga als volgt te werk om je Google-account te verwijderen:
Meld je aan via de startpagina van Google Accounts.
Klik op de link Bewerken naast de lijst Mijn services. Op deze pagina kun je je account verwijderen.
Bevestig dat je de account wilt verwijderen. Je moet deze twee opties selecteren: 'Ja, ik wil mijn account verwijderen' en 'Ja, ik neem nog steeds de volledige verantwoordelijkheid voor de kosten die voortkomen uit transacties die momenteel in behandeling zijn'. Je kunt deze laatste optie met een gerust hart selecteren als je geen gebruik hebt gemaakt van de betaalde Google-services of als er geen nog af te handelen financiële transacties zijn die met deze services verband houden.
bron
quote:Lezen
Lezen is een van de manieren waarop taal kan worden gebruikt. Taalgebruik is namelijk gebaseerd op het vermogen geschreven of gesproken taal te begrijpen of te produceren. Bij lezen gaat dus vooral om het begrijpen van geschreven woorden en zinnen.
Eindelijk iemand voelde me kapotgaan...ik maakte gewoon een youtube account aan maar dat bleek dus tegelijk een google account te zijn...maar dit is dus geheel gratis en dus ook hetgeen je moet aanvinken:quote:
Volgens mij kan ik zometeen niet slapen. Dus als je 50 accounts aanmaakt is het gewoon gratis? ook igoogle en webgeschiedenis en google talk?quote:Op woensdag 1 september 2010 02:11 schreef Twizu het volgende:
Ja, je kunt ze ook gewoon gratis blijven gebruiken.
He harstikke bedankt! Je hebt me echt goed geholpen. Ik raak zo snel in paniek van alles... hoef ik me hierover tenminste niet druk te maken. Wel zal ik de twee accounts niet verwijderen, want ik ga me er toch niet prettig bij voelen om verantwoordelijkheid te nemen voor kosten...IK NEGEER DE TWEE ACCOUNTS DIE IN VANDAAG HEB AANGEMAAKT GEWOON EN OOK DIE VERBONDEN ZIJN MET YOUTUBE.quote:Op woensdag 1 september 2010 02:15 schreef Twizu het volgende:
Jep. Hooguit krijg je bericht van Google dat ze het niet zo fijn vinden dat je 50 verschillende accounts aangemaakt hebt.
Google verdient veel geld aan advertenties (Google Adsense) waardoor ze dit gratis kunnen aanbieden.
No problem!quote:Op woensdag 1 september 2010 02:18 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
He harstikke bedankt! Je hebt me echt goed geholpen. Ik raak zo snel in paniek van alles... hoef ik me hierover tenminste niet druk te maken. Wel zal ik de twee accounts niet verwijderen, want ik ga me er toch niet prettig bij voelen om verantwoordelijkheid te nemen voor kosten...IK NEGEER DE TWEE ACCOUNTS DIE IN VANDAAG HEB AANGEMAAKT GEWOON EN OOK DIE VERBONDEN ZIJN MET YOUTUBE.
Bedankt Twizu
quote:Op woensdag 1 september 2010 02:21 schreef Twizu het volgende:
[..]
No problem!![]()
Je mag ze overigens ook nog gewoon blijven gebruiken, als je wilt.
Wat een schattig topic trouwens.
Je hebt gelijk...mocht ik in de toekomst toch nog een rekening van google ontvangen..dan betaal jij hem voor me oke?quote:Op woensdag 1 september 2010 02:41 schreef Frishe het volgende:
[..]
6 dezelfde topics..... Om over de inhoud nog maar te zwijgen.
Je bent dom. Face it.quote:Op woensdag 1 september 2010 03:02 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Je hebt gelijk...mocht ik in de toekomst toch nog een rekening van google ontvangen..dan betaal jij hem voor me oke?
Je kunt binnenkort wel een rekening verwachten van FOK! voor het openen van 6 keer hetzelfde kut topic.quote:Op woensdag 1 september 2010 03:02 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Je hebt gelijk...mocht ik in de toekomst toch nog een rekening van google ontvangen..dan betaal jij hem voor me oke?
Het is al 1 september, wanneer stop je nou ?quote:Op woensdag 1 september 2010 03:02 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |