abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85952930
quote:
Op woensdag 1 september 2010 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Misschien had die persoon het niet gemerkt in het donker.
Hij reed ontzettend hard, denk eerder dat die ook haas had want de klap die je hoorde toen hij de poes raakte was hard, echt hard :P
pi_85954399
Ik heb eens een dode/aangereden kat gevonden toen ik 'sochtends op weg naar m'n werk was, en net in een straatje waar 3 scholen zijn en dus al snel veel kinderen langs zouden komen. Heb 'm opgepakt en ben naar de dierenarts gefietst, en heb 'm daar afgeleverd. Dierenambulance bellen had natuurlijk ook gekund maar ik had geen nr bij me (wel een mobiel, maar zo'n oude zonder internet dus kan niet zo makkelijk nummers opzoeken). En het leek me ook sneller om 'm gewoon zelf af te leveren, voor die dierenambulance er dan weer is... (onbewaakt laten liggen zou ik absoluut niet kunnen, stel je voor dat de volgende die langskomt 'm in de bosjes gooit ofzo... dan weten de eigenaren nog niet wat er met hun poes gebeurd is).
  vrijdag 3 september 2010 @ 00:51:55 #53
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_86008897
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:47 schreef dirkjo het volgende:
Vanmorgen mooi opgehaald door de dierenambulance. Toch sneu dat de persoon in kwestie (die de kat aanreed) niet even stopte.

Maargoed, het is opgelost ondertussen :)
Dat gebeurt dus vaker dan je denkt. Mijn kat werd overreden (klaarlichte dag) en is in uren tijd (iets van 6 uur over 500 meter) naar huis gekropen met een dwarsleasie. Toen ik de DA vroeg of ze dat soms niet gevoeld zouden hebben aan hun auto, zei hij dat je dat wel degelijk voelt, maar sommige mensen het blijkbaar erg leuk vinden om zoiets te doen en door te rijden.

Blij dat het zo opgelost is. Degenen die hun kat kwijt zijn, krijgen dus naar alle waarschijnlijkheid wel te horen wat er gebeurt is.
pi_86056403
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 00:51 schreef childintime het volgende:

[..]

Mijn kat werd overreden (klaarlichte dag) en is in uren tijd (iets van 6 uur over 500 meter) naar huis gekropen met een dwarsleasie.
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')