abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85936914
Ga de eigenaar maar eens vertellen wat toezicht en "houden van" betekenen.
pi_85936918
En vergeet niet de schade te verhalen!
pi_85936928
quote:
Op woensdag 1 september 2010 01:48 schreef Frishe het volgende:

[..]

Soms betekenen ze evenveel voor iemand....
Dan mogen ze er wel wat zuiniger op zijn.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  woensdag 1 september 2010 @ 01:52:34 #29
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85936942
quote:

[..]

Denk dat als je zelf kinderen en huisdieren hebt je het verschil wel weet en het zou ook niet gezond zijn als je van beide evenveel zou houden.
Ik heb zelf 4 poezen, ben er gek op, doe enorm veel voor ze maar voor mijn kinderen doe ik alles, voor mijn kinderen zou ik mijn leven geven, voor de poezen niet.

Verder TS, super gedaan!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 1 september 2010 @ 01:52:38 #30
305701 Gochme
Goed van mij.
pi_85936943
quote:

[..]

Ik geloof best dat iemand zonder kinderen z'n huisdieren heel erg liefheeft.
Goed van jou.
pi_85936951
Ga met stoepkrijt langs het lijk en doe er daarna een witte laken overheen, net CSI man
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  woensdag 1 september 2010 @ 01:53:19 #32
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85936953
quote:
Op woensdag 1 september 2010 01:50 schreef tho_Omas het volgende:
En vergeet niet de schade te verhalen!
Welke schade?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_85937003
quote:
Op woensdag 1 september 2010 01:52 schreef snakelady het volgende:

[..]

Denk dat als je zelf kinderen en huisdieren hebt je het verschil wel weet en het zou ook niet gezond zijn als je van beide evenveel zou houden.
Ik heb zelf 4 poezen, ben er gek op, doe enorm veel voor ze maar voor mijn kinderen doe ik alles, voor mijn kinderen zou ik mijn leven geven, voor de poezen niet.

Verder TS, super gedaan!
Dat mag ik hopen ja. Mensen die geen kinderen hebben geven die liefde aan hun huisdier...
pi_85937015
quote:
Op woensdag 1 september 2010 01:53 schreef snakelady het volgende:

[..]

Welke schade?
Oh, mijn excuses zilverlady, ik dacht dat TS de kat had aangereden. ;(
  woensdag 1 september 2010 @ 02:03:53 #35
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85937100
quote:
Op woensdag 1 september 2010 01:58 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Oh, mijn excuses zilverlady, ik dacht dat TS de kat had aangereden. ;(
Wil je me niet vergelijken met zo'n prachtige dame, Dat is een belediging voor haar geweldige voorkomen. o|O
pi_85937198
quote:
Op woensdag 1 september 2010 02:03 schreef snakelady het volgende:

[..]

Wil je me niet vergelijken met zo'n prachtige dame, Dat is een belediging voor haar geweldige voorkomen. o|O
Sorry. Ik zal nog eens een compliment maken zeg. :@
  woensdag 1 september 2010 @ 02:19:29 #37
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_85937251
Lekker laten liggen. Dan leren die schoolkinderen gelijk wat dood is.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_85947446
Vanmorgen mooi opgehaald door de dierenambulance. Toch sneu dat de persoon in kwestie (die de kat aanreed) niet even stopte.

Maargoed, het is opgelost ondertussen :)
pi_85947520
quote:
Kat aangereden, wat doen?
Een week geleden had ik hier een reactie gezet over iets met een chinees restaurant enzo, maar een niet nader te noemen iemand kan dat denk ik niet zo waarderen want die heeft zelf ook katten (1 hele dikke papzak :D ) dus dat doe ik maar niet :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_85947620
Je moet de politie bellen (ja, echt waar) zij komen de kat ophalen en bewaren hem 2 weken.
Tevens maken zij een melding bij Amivedi waar alle vermiste en gevonden dieren op staan.
pi_85947644
Een fakkel van maken. Goed voor het milieu want je bespaart stroom. :')
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_85947701
Misschien heeft de lokale Chinees nog interesse.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_85951088
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:47 schreef dirkjo het volgende:
Toch sneu dat de persoon in kwestie (die de kat aanreed) niet even stopte.
Misschien had die persoon het niet gemerkt in het donker.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_85951360
De dierenambulance haalt dode huisdieren na een ongeluk oid waarvan de eigenaar niet bekend is "altijd" op. Deze dieren worden (eerst gechecked op chip) en in detail beschreven en in het "gevonden boek" op het asiel/ambu gezet, de dieren gaan daarna met een labeltje met datum voor 2wk in de koeling. Mocht er een evt. eigenaar zich melden dan mogen ze komen kijken of het daadwerkelijk om hun dier gaat. Als er na 2wk nog niemand zich voor het dier heeft gemeld dan gaat deze weg voor destructie.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 september 2010 @ 15:38:22 #45
163650 Greys
pi_85951508
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:53 schreef Boris_Karloff het volgende:
Misschien heeft de lokale Chinees nog interesse.
Die grap is echt pas 117.000 keer gemaakt ofzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_85951757
quote:
Op woensdag 1 september 2010 15:33 schreef Logician het volgende:
De dierenambulance haalt dode huisdieren na een ongeluk oid waarvan de eigenaar niet bekend is "altijd" op. Deze dieren worden (eerst gechecked op chip) en in detail beschreven en in het "gevonden boek" op het asiel/ambu gezet, de dieren gaan daarna met een labeltje met datum voor 2wk in de koeling. Mocht er een evt. eigenaar zich melden dan mogen ze komen kijken of het daadwerkelijk om hun dier gaat. Als er na 2wk nog niemand zich voor het dier heeft gemeld dan gaat deze weg voor destructie.
Hoe zit dat met wilde dieren?
Ik had eens een half dode eend van de weg opgeraapt, maar die was na een paar minuten al overleden. Ik heb toen de dierenambulance niet gebeld, omdat het nou niet echt spoed was.
pi_85951839
quote:
Op woensdag 1 september 2010 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Hoe zit dat met wilde dieren?
Ik had eens een half dode eend van de weg opgeraapt, maar die was na een paar minuten al overleden. Ik heb toen de dierenambulance niet gebeld, omdat het nou niet echt spoed was.
Die gaan meteen door naar het destructie bedrijf (en worden meestal opgeruimd door de gemeente of (snel)wegbeheerder
pi_85951909
Wilde dieren nemen we ook mee, en deze gaan dan in de koeling tot de volgende ronde 'dieren voor destructie'. Het enige wat we eigenlijk niet ophalen is vee, behalve klein vee dat per ongeluk/of door mensen, in de stad is terecht gekomen, en alleen als dit via de meldkamer van de politie bij ons binnenkomt. Zo hebben we al eens een schaap moeten ophalen die door studenten als grap op de oude markt was gezet...

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2010 15:52:43 ]
pi_85952010
Leuke grap, maar niet heus. :{
pi_85952381
Niet echt, gelukkig kregen ze er een beste boete voor cadeau ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')