Dan mogen ze er wel wat zuiniger op zijn.quote:Op woensdag 1 september 2010 01:48 schreef Frishe het volgende:
[..]
Soms betekenen ze evenveel voor iemand....
Denk dat als je zelf kinderen en huisdieren hebt je het verschil wel weet en het zou ook niet gezond zijn als je van beide evenveel zou houden.quote:Op woensdag 1 september 2010 01:48 schreef Frishe het volgende:
[..]
Ik geloof best dat iemand zonder kinderen z'n huisdieren heel erg liefheeft.quote:Op woensdag 1 september 2010 01:48 schreef Frishe het volgende:
[..]
Welke schade?quote:Op woensdag 1 september 2010 01:50 schreef tho_Omas het volgende:
En vergeet niet de schade te verhalen!
Dat mag ik hopen ja. Mensen die geen kinderen hebben geven die liefde aan hun huisdier...quote:Op woensdag 1 september 2010 01:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Denk dat als je zelf kinderen en huisdieren hebt je het verschil wel weet en het zou ook niet gezond zijn als je van beide evenveel zou houden.
Ik heb zelf 4 poezen, ben er gek op, doe enorm veel voor ze maar voor mijn kinderen doe ik alles, voor mijn kinderen zou ik mijn leven geven, voor de poezen niet.
Verder TS, super gedaan!
Wil je me niet vergelijken met zo'n prachtige dame, Dat is een belediging voor haar geweldige voorkomen.quote:Op woensdag 1 september 2010 01:58 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Oh, mijn excuses zilverlady, ik dacht dat TS de kat had aangereden.
Sorry. Ik zal nog eens een compliment maken zeg.quote:Op woensdag 1 september 2010 02:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wil je me niet vergelijken met zo'n prachtige dame, Dat is een belediging voor haar geweldige voorkomen.
Een week geleden had ik hier een reactie gezet over iets met een chinees restaurant enzo, maar een niet nader te noemen iemand kan dat denk ik niet zo waarderen want die heeft zelf ook katten (1 hele dikke papzakquote:Kat aangereden, wat doen?
Misschien had die persoon het niet gemerkt in het donker.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:47 schreef dirkjo het volgende:
Toch sneu dat de persoon in kwestie (die de kat aanreed) niet even stopte.
Die grap is echt pas 117.000 keer gemaakt ofzo.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:53 schreef Boris_Karloff het volgende:
Misschien heeft de lokale Chinees nog interesse.
Hoe zit dat met wilde dieren?quote:Op woensdag 1 september 2010 15:33 schreef Logician het volgende:
De dierenambulance haalt dode huisdieren na een ongeluk oid waarvan de eigenaar niet bekend is "altijd" op. Deze dieren worden (eerst gechecked op chip) en in detail beschreven en in het "gevonden boek" op het asiel/ambu gezet, de dieren gaan daarna met een labeltje met datum voor 2wk in de koeling. Mocht er een evt. eigenaar zich melden dan mogen ze komen kijken of het daadwerkelijk om hun dier gaat. Als er na 2wk nog niemand zich voor het dier heeft gemeld dan gaat deze weg voor destructie.
Die gaan meteen door naar het destructie bedrijf (en worden meestal opgeruimd door de gemeente of (snel)wegbeheerderquote:Op woensdag 1 september 2010 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe zit dat met wilde dieren?
Ik had eens een half dode eend van de weg opgeraapt, maar die was na een paar minuten al overleden. Ik heb toen de dierenambulance niet gebeld, omdat het nou niet echt spoed was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |