ik hoef dat niet op te ruimen. daar zijn de lobbyslaven voor. dus, neem je vrienden mee en trashen maar. counter kijkt graag toe!quote:Op woensdag 1 september 2010 01:03 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Milkshake is toch ook niet echt prettig om langs je oren te krijgen. Daar heb je ook wifi trouwens
dat dus!quote:Op woensdag 1 september 2010 01:04 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Gewoon je mobieltje de schuld geven
whehe wat lief van de mensen achter de baliquote:Op woensdag 1 september 2010 01:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ik hoef dat niet op te ruimen. daar zijn de lobbyslaven voor. dus, neem je vrienden mee en trashen maar. counter kijkt graag toe!
standaard hongerig.. en die mensen maar zeggen dat ik vrolijker moet doen. zij hebben eten! en ik nietquote:Op woensdag 1 september 2010 01:16 schreef xyzyx het volgende:
Whaha en aan je foto :p
Is er wat mis met je humeur dan?
Haha slaap lekker hongerig meisje :pquote:Op woensdag 1 september 2010 01:17 schreef gewoonfaye het volgende:
maar ik ga slapen denk ik, morgen weer vroeg op. not. maar alsnog.
Kusjes, knuffels en liefde aan iedereen! -ahum.
PartyBartquote:
Absoluut! Vooral om half 12 in de morgenquote:
Half 12 gaan we los, zo na het ontbijt en vlak voor de lunchquote:Op woensdag 1 september 2010 11:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Absoluut! Vooral om half 12 in de morgen
Na het ontbijtquote:Op woensdag 1 september 2010 11:36 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Half 12 gaan we los, zo na het ontbijt en vlak voor de lunch
Drinken op een lege maag is niet goed toch?quote:
Jawel man, lekker goedkoopquote:Op woensdag 1 september 2010 11:39 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Drinken op een lege maag is niet goed toch?
Bier is net als brood gemaakt van graan is jouw motto zeker?quote:
Ontken het maar eensquote:Op woensdag 1 september 2010 11:43 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Bier is net als brood gemaakt van graan is jouw motto zeker?
Bierdrinkers hebben soms wel goede puntenquote:
13 en 17quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:23 schreef Shispeed het volgende:
ik ben zelf net 17 en hield me eigen voor dat onder de 15 niet geschikt was. maar nu heb ik laatst een meisje ontmoet wat 13 is. en nu hebben we iets![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |