Je bedoelt gelijk niveau?quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Jammer dat SingleCoil er niet is. Dat lijkt me een leuke discussiepartner voor Braddie.
Dat zit al op FOK! als je een abonnement hebt.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:45 schreef brother52 het volgende:
Ach, gewoon negeren.
Zou er in de nieuwe layout ook een functie ingebakken zijn dat je mesen kunt blocken?
Braddie voert gewoon PR voor de verkoop van de abonnementen dus?quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zit al op FOK! als je een abonnement hebt.
Dan zal hij wel op meer plekken irritant zijn. De vraagt leeft heel erg op FOK! spontaan.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:46 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Braddie voert gewoon PR voor de verkoop van de abonnementen dus?
ga je gangquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:11 schreef blckbb het volgende:
Ik voel nog steeds dat ik gewoon wat gear móet kopen
Je wilde toch een semi, koop dan een semi!quote:
net niet genoeg geld ervoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:23 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Je wilde toch een semi, koop dan een semi!
Hoewel ik deze best icm die 30 dagen money back guarantee kan proberenquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:37 schreef blckbb het volgende:
[..]
net niet genoeg geld ervoor
Bij de Muziekwinkel waar ik gisteren mn gitaar had laten afstellen hadden ze ook een Dot hangen... Kwijl slubber slebber.
Hoewel ik erg te spreken ben over HB als merk, zou ik voor een (oude?) dot gaan!quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:29 schreef blckbb het volgende:
[..]
Hoewel ik deze best icm die 30 dagen money back guarantee kan proberen
Daar had ik al voor gekeken, en ik had die ook zeker gekocht (email contact gehad met de adverteerder voor 220 euroquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Hoewel ik erg te spreken ben over HB als merk, zou ik voor een (oude?) dot gaan!
http://link.marktplaats.nl/369775912
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |