Ja maar hij is eerlijk de opnames hebben hem doen besluiten om plaats te maken voor een andere/betere drummer. wel jammer zo slecht was hij ook weer niet misschien geen topper maar ik heb met slechtere drummers samengespeeld.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:34 schreef Sapstengel het volgende:
Haha hij heeft het idee dat hij jullie remt? Dat is ook de omgekeerde wereld, normaal stappen bandleden toch juist uit de band omdat de band hun juist remt in ontwikkeling.
Amsterdam.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:37 schreef Ratelbak het volgende:
Welke omgeving zit je? Ik heb niks te doen atm.
Je zusje op een synth ook.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Drums op een synth gaan anders prima!
Ok thx anywayquote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Drums op een synth gaan anders prima!
Ja is ook wel cool. Beter dan een arrogant figuur die de band te slecht vind en weg gaatquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:38 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ja maar hij is eerlijk de opnames hebben hem doen besluiten om plaats te maken voor een andere/betere drummer. wel jammer zo slecht was hij ook weer niet misschien geen topper maar ik heb met slechtere drummers samengespeeld.
Tja...quote:
Niet in een band, kut. Dat meen je toch niet serieus he?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Tja...
Het is toch echt zo.
Korg M3/Fantom G/Motif XS/
Hebben prima drums, oudere Workstations/synths ook, en anders toch via midi?, dont see any problem.
Stoer toch. Hoor je drums, maar je ziet alleen maar iemand op een keyboard spelen echt waus!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:44 schreef blckbb het volgende:
[..]
Niet in een band, kut. Dat meen je toch niet serieus he?
Nee man, kut. Hangt er vanaf wat voor band, een JMJ/Kraftwerk cover band moet kunnen maar in een normale band is het inderdaad niks.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:44 schreef blckbb het volgende:
[..]
Niet in een band, kut. Dat meen je toch niet serieus he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |