had jij vroeger toen je vroeger nog met een lange oe schreef niet een foto van een persoon met stijve tepels in je fobo staan ?quote:
Die zag ik net op Editie NLquote:
quote:
Als je "fucks with" intypt wordt de jager door de beer geneuktquote:
Oh, dat was nog niet bij me opgekomenquote:Op donderdag 2 september 2010 19:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je "fucks with" intypt wordt de jager door de beer geneukt
Ja met die harpquote:
Dan ben je vast wel even bezig, met al die homoseksuele handelingen!quote:Op donderdag 2 september 2010 19:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit voor het eerst deze week een avond op de bank... mijn zonden te overdenken
Ziet er mooi uitquote:Op donderdag 2 september 2010 20:36 schreef Ang3l het volgende:
Yay IKEA
[ afbeelding ]
En met de bovenste ophangen.... de middelste schroef BAM op de stroomdraadZo;'n groot vlak en dan preciiiieeees 1 klein draadje uitzoeken he
24 Septquote:Op donderdag 2 september 2010 20:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wanneer is de inwijding Ang3l?
Daarover gesproken, hoe laat komt Shane Sue het podium op?quote:
Ja die had ik al. Dat was ooit bruin en toen heb ik Jezus van het kruis gehaald, z'n kruis geverfd en hem opnieuw gekruisigd.quote:
Zaal open om 23:00... dus ik gok... half 12? 12 uur?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daarover gesproken, hoe laat komt Shane Sue het podium op?
Gewoon oh oh cherso gaan kijkenquote:Op donderdag 2 september 2010 20:54 schreef Steve het volgende:
Ik kan vanavond maar beter niks meer doen, alles gaat fout..
Oh... ik moet eerst nog naar Rowwen Heze... ben er pas rond half 1quote:Op donderdag 2 september 2010 20:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zaal open om 23:00... dus ik gok... half 12? 12 uur?
Ow, en m;'n nieuwe tekst voor oktober staat er ook al op:
http://www.effenaar.nl/agenda/6700
Wat is er kapot, wie is er dood, waar heb je schade aangericht?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:54 schreef Steve het volgende:
Ik kan vanavond maar beter niks meer doen, alles gaat fout..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |