quote:Moet je niet aan mij vragen, je weet dat ik uit principe geen spelers uit onze hoofdstad opstel.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:06 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Dat vooral , haha!![]()
Help me nu met mijn keuze.... de Jong & Enevoldsen of Janssen & Kubik. Ik neig toch naar de eerste eigenlijk...!
quote:Kwam ik net ook achter door onze subleague....
quote:Ik hoop wel dat Roda gaat winnen de komende wedstrijden.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:16 schreef Bayswater het volgende:
Roda met 2 vingers in de neus zou je denken de komende 2 wedstrijden, maarja Roda die heeft ook eens van Sparta thuis verloren na de speelronde daarvoor PSV uit van de mat te hebben gespeeld. Gekke ploeg vaak.
KERKRADE - Roda JC is nog geen vaste waarde in de subtop. Na de stunt vorige week bij PSV (4-2) verloor de ploeg van trainer Raymond Atteveld vrijdagavond in Kerkrade verrassend van degradatieploeg Sparta 2-3.
quote:Dat hoopt iedereen en iedereen heeft ook minimaal 2 van de 5 spelers die je noemt. Vaak nog aangevuld met Delorge. Hempte en Junker hebben de meeste mensen zeker.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:30 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat Roda gaat winnen de komende wedstrijden.
Heb deze spelers van Roda
Tyton
Kah
Hempte
Janssen
Junker.
quote:Verder heb ik nogOp dinsdag 26 oktober 2010 17:49 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Dat hoopt iedereen en iedereen heeft ook minimaal 2 van de 5 spelers die je noemt. Vaak nog aangevuld met Delorge. Hempte en Junker hebben de meeste mensen zeker.
Dus die mensen maken het verschil niet. Ik denk dat het erom gaat wat je naast de spelers van Roda nog in je team hebt. Zo heb ik nog steeds 3 PSV-ers en 2 mensen van Twente. Sommige mensen hebben juist verder alleen Groningen / Utrecht of nog wat AZ.
Volgende programma wordt lastig overigens.
quote:Berg doet morgen weer meeOp dinsdag 26 oktober 2010 20:46 schreef Bayswater het volgende:
Berg is toch weer terug? Of mag hij alleen de EC wedstrijden doen?
Alweer -5 te pakken momenteel.
quote:Ipv wie denk jij dat hij speelt dan?
quote:Das een lastige. Reis heeft het zondag voortreffelijk gedaan, maar ik denk dat Rutten de ballen niet heeft om Berg op de bank te zetten.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ipv wie denk jij dat hij speelt dan?
quote:Toch nietOp dinsdag 26 oktober 2010 21:20 schreef INViCTuS het volgende:
Hij heeft in ieder geval de 0 vandaag![]()
quote:Hij staat in de basis hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 21:20 schreef INViCTuS het volgende:
Ik hoop dat ie dan die ballen wel heeft want ik dacht laat ik die Reis is halen. Laatste tijd heeft die wel een neusje voor goal en denk zelf dat ie gewoon zal starten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |