Daarom heb ik voor afwijkende namen gekozen, heb er maar 3 uit dat rijtjequote:Op vrijdag 5 november 2010 18:07 schreef SnuggLe het volgende:
Blijft jammer dat bijna alle teams bovenin, behalve die uit de subleague "Toppers van Weleer", dicht zitten....
Veel...heel veel dezelfde teams. Kies er minimaal maar 8 uit dit rijtje:
Twente: Mihajlov, Rosales, Landzaat, Luuk de Jong, Chadli
Ajax: Suarez, El Hamdaoui, Ooijer, Siem de Jong
PSV: Toivonen, Reis, Pieters, Marcelo, Bouma
Groningen: Enevoldsen, Granqvist, Sparv, Matavz
Rest: Lasnik, Schone
Wordt wel iets minder leuk, nu iedereen eigenlijk al echt een topteam kan kopen.
Ja of de mensen die het anders willen doen gaan snoeihard de mist inquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:27 schreef INViCTuS het volgende:
Dan is het wachten op de mensen die het juist anders willen doen en de teams met de toppers fouten gaan maken zoals psv vorige week.
In het algemeen of mijn team? Heb 386 punten, dus ruk valt wel meequote:
Zeer zeker.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:47 schreef Bayswater het volgende:
Nikolaj Michajlov ¤ 908.896,- FC Twente keeper
Andreas Lasnik ¤ 615.588,- Willem II middenvelder
Ibrahim Afellay ¤ 1.650.612,- PSV middenvelder
Lasse Schöne ¤ 748.295,- N.E.C. Nijmegen middenvelder
Youssouf Hersi ¤ 594.359,- De Graafschap middenvelder
Guram Kashia ¤ 731.197,- Vitesse verdediger
Muslu Nalbantoglu ¤ 503.242,- De Graafschap verdediger
Roberto Rosales ¤ 983.936,- FC Twente verdediger
Jonathan Reis ¤ 1.147.086,- PSV aanvaller
Luuk de Jong ¤ 1.030.125,- FC Twente aanvaller
Marc Janko ¤ 1.496.771,- FC Twente aanvaller
is toch wel vrij verrassend
Wel grappig dat de onderste, Willem II, op papier het makkelijkste programma heeft.
Je team natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
In het algemeen of mijn team? Heb 386 punten, dus ruk valt wel mee
3x ADO terwijl ze uit Ajax en NEC voor de boeg hebben, 2x Heerenveen terwijl ze uit Feyenoord krijgen deze ronde en 2x RODA terwijl ze uit Feyenoord en thuis Utrecht hebben ... Gewaagd, laat ik het zo zeggen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
In het algemeen of mijn team? Heb 386 punten, dus ruk valt wel mee
Alle 'Toppers van Weleer' hebben hemquote:Op zaterdag 6 november 2010 03:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom zou iemand trouwens Lasnik in z'n team willen? Willem II staat stijf onderaan, daar valt toch geen punten mee te behalen?
lol @ josuéquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:59 schreef SnuggLe het volgende:
Precies. Maar misgegokt dus, kan een keer voorkomen. Die rode kaart was wel een breekpunt in de wedstrijd, helaas.
Jammer dat Josue niet speelde...balen.
Grote kans dat Chadli niet meedoet vanavondquote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:55 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Grote kans dat Chadli niet meedoet vanavond
Geintje, omdat Shinji hem had.quote:
Da's minderquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:30 schreef Bayswater het volgende:
Overwerk voor de wedstrijdleiding met al die (gemiste) penalties.
Uiteindelijk 37 punten met 8 spelersquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:47 schreef TheDutchguy het volgende:
7 spelers gespeeld, 40 punten. Toch netjes.
Penalty scoren is +1, missen -2. Eigen doelpunt is -2, dus Granqvist scoort -2+1+1+2+3-1= 4 puntenquote:Op zondag 7 november 2010 11:32 schreef TheDutchguy het volgende:
Wat ik me afvraag. krijgt Granqvist nu 2 punten voor die 2 gescoorde doelpunten, of wordt er nog 2 keer 5 punten bij opgeteld voor het scoren van een doelpunt.
U riep?quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:08 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Je team natuurlijk.
ADO moet tegen Ajax...en dar heb je een verdediger van plus 2 middenvelders.
AZ....die moet daarna tegen Ajax. Dus ja, een rukteam.
Voor Holman had je beter Lasnik of Schone kunnen nemen, danwel een Groningen middenvelder. Of Landzaat, zelfs die is goedkoper. Sparv was ook een optie geweest.
En 386 punten? LOL. Je mag mijn schoenen nog niet eens poetsen! ;-)
Ik El Ham, maar erg vind ik het absoluut nietquote:
quote:
Leuke van dit spel is dat een op het oog topteam plots een flopteam wordt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:07 schreef SnuggLe het volgende:
Blijft jammer dat bijna alle teams bovenin, behalve die uit de subleague "Toppers van Weleer", dicht zitten....
Veel...heel veel dezelfde teams. Kies er minimaal maar 8 uit dit rijtje:
Twente: Mihajlov, Rosales, Landzaat, Luuk de Jong, Chadli
Ajax: Suarez, El Hamdaoui, Ooijer, Siem de Jong
PSV: Toivonen, Reis, Pieters, Marcelo, Bouma
Groningen: Enevoldsen, Granqvist, Sparv, Matavz
Rest: Lasnik, Schone
Wordt wel iets minder leuk, nu iedereen eigenlijk al echt een topteam kan kopen.
Ach, hoezo? Alleen Ajax heeft verloren en Reis rood, voor de rest is alles naar verwachting verlopen?quote:Op zondag 7 november 2010 18:11 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Leuke van dit spel is dat een op het oog topteam plots een flopteam wordt.
Toivonen, Pieters en Enevoldsen geel. Granqvist eigen doelpunt (wel 2 penalty's) en de rest van de toppers kwam amper aan scoren toe. En een Ooijer die staat te schutteren.quote:Op zondag 7 november 2010 18:39 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ach, hoezo? Alleen Ajax heeft verloren en Reis rood, voor de rest is alles naar verwachting verlopen?
^ what he said.quote:Op zondag 7 november 2010 21:33 schreef TheDutchguy het volgende:
46 punten.. Jammer dat Reis rood kreeg, hopen dat die voor volgende week niet wordt geschorst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |