Ik durfde het niet aan, vond het teveel risico. Kan goed uitpakken met thuis excelsior nog voor de boeg dan!quote:Op maandag 13 september 2010 14:12 schreef Bayswater het volgende:
Van 35 naar 16, dus ook dik tevreden na een valse start. Blij dat ik die 6 Groningers heb laten staan.
Maar met Excelsior weet je het nooit, daar ben ik de eerste ronde al de mist mee ingegaan. Wel blij dat Fernandez komende wedstrijd niet meedoet.quote:Op maandag 13 september 2010 15:05 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ik durfde het niet aan, vond het teveel risico. Kan goed uitpakken met thuis excelsior nog voor de boeg dan!
Dat is waar, maar ook dat effect stopt een keer en dan is het gewoon een puntenpakker.quote:Op maandag 13 september 2010 15:10 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Maar met Excelsior weet je het nooit, daar ben ik de eerste ronde al de mist mee ingegaan. Wel blij dat Fernandez komende wedstrijd niet meedoet.
Inderdaad goed uitgepakt al die Groningers en dan ook met 2 scorende spitsen van ADO erbij is deze ronde nu al geslaagd.quote:Op maandag 13 september 2010 15:18 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ook dat effect stopt een keer en dan is het gewoon een puntenpakker.
De mijne valt nog mee, ook al was ik vergeten om de boel aan te passen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:15 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Inderdaad goed uitgepakt al die Groningers en dan ook met 2 scorende spitsen van ADO erbij is deze ronde nu al geslaagd.
Toch netjes, zo 4 minuten voor tijdquote:Op zondag 19 september 2010 16:18 schreef Bayswater het volgende:
Wat een lul die Verbeek om Falkenburg zo te laten vallen. Laat hem ff 1 minuut invallen dan
kloptquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:56 schreef Bayswater het volgende:
Alleen de wedstrijden van zaterdag zijn verwerkt zo te zien?
Ik heb hem goddank ook nietquote:Op zondag 3 oktober 2010 14:32 schreef TheDutchguy het volgende:
Suarez 1 punt intotaal deze ronde
Blij dat ik hem niet in mijn team heb.
Inderdaad, vi geeft de gele kaart aan Buttner ipv Pröpper zoals op teletekst en Eredivisie.nlquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:05 schreef DeVinger het volgende:
Ik heb inderdaad ook maar 14 punten voor Bouma ipv (volgens VI) 18![]()
Daarnaast heeft Propper er maar 9 gekregen, terwijl hij volgens VI 11 behaald heeft.
Vorig weekend: http://www.vi.nl/Wedstrij(...)090&typeofpage=84140
uit excelsior gespeeld (2), gewonnen (3) en assist (3) = 8
Afgelopen weekend: http://www.vi.nl/Wedstrij(...)112&typeofpage=84140
Willem II thuis gespeeld (2) en gelijk (1) = 3
maakt totaal 11 en niet 9.
Zouden jullie hier nog naar willen kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |