abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85930105
Het vorige deel: Slank # 1149: Duimen voor LadyBlack! *O* WHOOP WHOOP

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Ja doei.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:32:10 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85930129
Ik zeg, hoax!!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85930180
@
DaD: je beentjes bij elkaar houden tot de 3e date
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:32:49 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85930185
@ DaD: ik maakte een grapje :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_85930201
@Mo
Hihiiii, XM mest iedereen vet zodat zij zelf slanker lijkt :D!!!!! Nieuwe tactiek: If you can't join them, beat them!
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:33:53 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85930252
Ik ga zo eens naar bed, denk ik. Morgenochtend even contract tekenen, morgenmiddag even lessen voorbereiden en studiewijzers maken. Wel lekker, gewoon vrij morgen en dodagochtend! *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_85930317
Aha. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:35:12 #8
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85930325
Het zijn siroopwafels, geen stroopwafels. Stelletje heidenen!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:37:57 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85930483
Siroopwafels? Wat is dat nou weer?

Ik mag hier zo lang blijven zitten als ik wil, als ik het licht maar uitdoe O+. Ach ja, het heeft ook wel weer wat, dit hotelletje _O-.

Maar ik ga wel zo naar bed :).
Niet meer actief op Fok!
pi_85930526
ik zou er bijna nog een nemen :X :X :@

maar ik ga bij Mr.Mo op bed liggen, Cold Case kijken en bedenken waar ik nog meer kan solliciteren :+
Ja doei.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:39:48 #11
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85930588
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou er bijna nog een nemen :X :X :@

maar ik ga bij Mr.Mo op bed liggen, Cold Case kijken en bedenken waar ik nog meer kan solliciteren :+
Het een sluit het ander niet uit *)

Ja, nou ga ik ook in m'n rol zitten he!
pi_85931289
Wow te snel!
Geen tijd om bij te lezen ook, moet eigenlijk allang op bed liggen. Heb praktisch de hele dag non stop gewerkt, maar wel met een lach. Vind het leuk!

Lijstje:

O1: banaan
O2: broodje chocopasta
T: kruidkoek (marsepeinen gebakjes laten staan 8-) )
L: kipbouillon, broodje kipfilet, beetje kersenkwark en een appel
T: zuurtje, broodje kipfilet, kanelly
D: boontjes, aardappeltjes en speklapjes
S: 13 km gefietst, oprekken (heerlijk!) en toen Mo buikspieroefening, nu 20 sec! Yay
T: paar plakken kipfilet, halve hand walnootjes met laagje honing

Niet geheel jippie lijstje, maar niet ganz slecht.
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:54:46 #13
331 Merel
Be here now.
pi_85931424
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aha. :+.
Die :+ spreekt boekdelen!

Ik heb verdorie een pizza gegeten. Ik kwam pas om 21:30 aan eten toe en toen wist ik het niet meer en toen werd het pizza.

Heb een beetje een blurgh-avond. Zo'n ik-heb-geen-leuke-baan-en-geen-leuk-huis-en-geen-leuke-man-en-geen-fijne-fiets-avond. Tijd om te gaan slapen, morgen is alles vast beter.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:55:08 #14
331 Merel
Be here now.
pi_85931438
Maar ik moet XM natuurlijk wel nog even veel succes voor morgen wensen!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_85931450
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 16:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben gewoon over minder dan een week jarig :o! OMG!!
Komt er ook visite en taart? :o

Ik vind mijn nieuwe baantje zo leuk O+. Krijg dr gratis en voor niets een heel sociaal leven bij! Wilde bijna meegaan op een kroegentocht, die neiging heb ik nog nooit gehad! (maar moet hier thuis mijn spullen inpakken, morgen verhuizen. Dat vind ik dan weer niet leuk, zie het opeens niet meer zo zitten).

En ik ben mn stem kwijt ;(.

Gefeli Nachtwacht *O*

quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 11:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben vrij vandaag, maar dat vind ik helemaal niet leuk :o!
Er is vanavond een kroegentocht in Amsterdam waar je vast wel bij kan aanhaken :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:56:49 #16
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85931526
Thnx voor alle sterkte-wensen ladies!
pi_85931648
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx voor alle sterkte-wensen ladies!
Ja die was ik nog vergeten. Veel sterkte morgen! :*
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:59:55 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85931692
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:52 schreef j.t het volgende:
Wow te snel!
Geen tijd om bij te lezen ook, moet eigenlijk allang op bed liggen. Heb praktisch de hele dag non stop gewerkt, maar wel met een lach. Vind het leuk!

Lijstje:

O1: banaan
O2: broodje chocopasta
T: kruidkoek (marsepeinen gebakjes laten staan 8-) )
L: kipbouillon, broodje kipfilet, beetje kersenkwark en een appel
T: zuurtje, broodje kipfilet, kanelly
D: boontjes, aardappeltjes en speklapjes
S: 13 km gefietst, oprekken (heerlijk!) en toen Mo buikspieroefening, nu 20 sec! Yay
T: paar plakken kipfilet, halve hand walnootjes met laagje honing

Niet geheel jippie lijstje, maar niet ganz slecht.
Mooi lijstje. Past goed bij je gezondheidsmanie! ^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_85931715
Ok.. slecht lijstje

O: niet
L: 2 bammetjes met gekookt eiwit en een kommetje soep
t: bleekselderij...Vinnut echt heerlijk om dat weg te knabbelen.. :@
D: zooi spinazie met bleekselderij en cherrytomaatjes grillen en wat mozzarella en een stukkie vlees ) uhm..wat was t ook alweer...iets kleins, plats, gemarineerds van de lidl

en OMG eerst gegeten en toen gekeken 2 morenazo's .....536 kcal per 100 gr..( heb ik 42 gram van op mar zou zo t heule pak in mn mik kunnen stoppen...Mierzoet en yummie! :Y)

Morgen meer verspreiden en die crackers nog ergens tussen frotten
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:00:45 #20
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85931739
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:')
pi_85931741
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ha, je maakt grapjes, zo gezond is dit toch niet ? :P
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:01:50 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85931773
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 23:00 schreef j.t het volgende:

[..]

Ha, je maakt grapjes, zo gezond is dit toch niet ? :P
Ik maak nooit grapjes :N.
Niet meer actief op Fok!
pi_85931795
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 23:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dan ben je enorm sarcastisch :s)
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:02:37 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85931811
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 23:02 schreef j.t het volgende:

[..]

Dan ben je enorm sarcastisch :s)
ook niet :s).
Niet meer actief op Fok!
pi_85931831
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 23:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ook niet :s).
:o Hoe moet ik het dan noemen :+
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:03:01 #26
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85931832
Ik ben wél slaperig. Daaag! :W.
Niet meer actief op Fok!
pi_85932004
Mi too, weltrustennn :W
pi_85932080
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 23:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:')

Ik lig lekker in mijn warme bed, lekker maffen :z
Slaap lekker homies of teh interwebz :)
pi_85932102
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:55 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Komt er ook visite en taart? :o

Ik vind mijn nieuwe baantje zo leuk O+. Krijg dr gratis en voor niets een heel sociaal leven bij! Wilde bijna meegaan op een kroegentocht, die neiging heb ik nog nooit gehad! (maar moet hier thuis mijn spullen inpakken, morgen verhuizen. Dat vind ik dan weer niet leuk, zie het opeens niet meer zo zitten).

En ik ben mn stem kwijt ;(.

Gefeli Nachtwacht *O*
[..]

Er is vanavond een kroegentocht in Amsterdam waar je vast wel bij kan aanhaken :P.
Ehhh.. Volgens mij weet niemand dat ik jarig ben :')

Leuk van je baantje O+

Ik ben nu m'n rooster in mijn agenda aan het zetten. Daarna moet ik nog huiswerk maken :') ^)
Pffffff heb alleen meer zin in een feestje maar ja >:O
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:09:44 #30
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85932133
Ik ga ook plat, hopelijk lukt het om wat te slapen :). Trusten laiverds!
pi_85932222
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 23:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Leuk van je baantje O+

Ik ben nu m'n rooster in mijn agenda aan het zetten. Daarna moet ik nog huiswerk maken :') ^)
6 september!
pi_85932254
Ik moet altijd huilen als er geen slingers hangen als ik wakker word, ik ben net vier
pi_85932326
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 23:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik moet altijd huilen als er geen slingers hangen als ik wakker word, ik ben net vier
Ik onderdruk al dagen de neiging om aan mensen te vragen of ik mijn hyves/facebook wel goed in heb gesteld en of ze al een mailtje hebben gehad. Want ik krijg nu mailtjes van mensen die later jarig zijn dan ik. En niet die van mij :'( Maar das misschien logisch

_O-
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:17:04 #34
331 Merel
Be here now.
pi_85932456
Oh help, ik krijg net de foto's van het feestje van afgelopen zaterdag in m'n mail. Wat waren we drooooonken :o :D
pi_85932486
Ziennn
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:20:28 #36
331 Merel
Be here now.
pi_85932605
Er staan ook andere mensen op, dat kan ik niet maken 8-)
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:21:10 #37
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85932636
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

KLAAAAAAAAAAAAAARRR!!! Finito, fertig, très ehh klaar! :D

Mn eerste versie is affff!! 21 pagina's (9000-nogwat woorden) over identiteitsformatie en taal bij migranten naar Amerika en Engeland in 6 verschillende literatuurboeken, en ik eindigde zelfs met een Punt! *trots is* *O*

Nou hopen dat Mr Leraarsmeneer het ook wat vindt! :%

*slapen gaat* :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:22:25 #38
331 Merel
Be here now.
pi_85932683
*applaus voor Maria!*
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:24:21 #39
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85932751
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 23:22 schreef Merel het volgende:
*applaus voor Maria!*
Grazie beaucoup, mamitaaa! :D

Ik voel me zoals mijn icon! :+
  Vis een optie? dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:30:13 #40
70532 loveli
N
pi_85932976
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 23:17 schreef Merel het volgende:
Oh help, ik krijg net de foto's van het feestje van afgelopen zaterdag in m'n mail. Wat waren we drooooonken :o :D
Ik kom net op tijd weer langs, zie ik.
crap in = crap out
pi_85932991
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 23:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

KLAAAAAAAAAAAAAARRR!!! Finito, fertig, très ehh klaar! :D

Mn eerste versie is affff!! 21 pagina's (9000-nogwat woorden) over identiteitsformatie en taal bij migranten naar Amerika en Engeland in 6 verschillende literatuurboeken, en ik eindigde zelfs met een Punt! *trots is* *O*

Nou hopen dat Mr Leraarsmeneer het ook wat vindt! :%

*slapen gaat* :+
*O*
  Vis een optie? dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:33:38 #42
70532 loveli
N
pi_85933088
*O* Yay voor Maria, sterkte voor XM en ik weet de rest al niet meer.
crap in = crap out
pi_85933167
O wat leuk ik moet morgen om 8.30 beginnen. En ik ben nog bij m'n ouders. Onleesbaarrotrooster.
pi_85933396
Hoop dat het goed gaat allemaal morgen, XMert :*

Vik: het klinkt alsof je het echt goed naar je zin hebt daar in La Haye! ^O^

*O* voor Indiaantje d'r prêtheid!

En Pief: zet 3 wekkers. Moet maar een keertje. Kan je best, al is het kut. :*

Vamp: je eet veel te weinig. }:|

Merel: zien die foto's! oO<

Mijn gevulde portobello was to die for. :9
pi_85933753
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 23:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Leuk van je baantje O+

Nou als je nog visite wil, ik ben die avond vrij en zulks oO<. En anders mag je bij mij langskomen, ben je iig niet alleen ;). Ik had ook meer zin in feestje enzo. Heb nu bijna alles wel ingepakt denk ik. Oh ik vergeet mn posters/muurbedekking. Komt later wel.

Ik ben geloof ik mijn veiligheidsbril kwijt. Ben hem niet tegengekomen tijdens inpakken. Dat is echt zuur ... (op sterkte, dus duur). Gevonden. Zat in een kastje dat in zijn geheel (incl vulling) meegaat. Ik moet nooit meer wijn drinken, gister had ik ook al zo'n actie.
  woensdag 1 september 2010 @ 02:09:10 #46
236335 neen
schone schijn
pi_85937169
:{
het lijkt niet wat het is
pi_85937828
Ik wens je gewoon nóg een keertje heel veel succes, XM! :*.

Hurray voor Maria! Goed gedaan! *O*.

En ik heb geslapen! Van half 12 tot 6 uur, toen m'n wekker ging. O+. Ik kon eerst weer niet in slaap komen, maar toen belde Baardmans me en hebben we wat dingen besproken en daarna kon ik heerlijk gaan slapen. *; .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_85937951
succes XM!

Gefeli Maria *O*

Ik ben al een uur wakker :{
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_85937953
Omg het is zo koud buiten!!!!
pi_85937990
XM, sterkte vandaag, hoe laat moet je? Beetje kunnen slapen?

Hier nog 1 met slaapproblemen, stresssss vanwege nieuwe baan. Lijstje van gisteren:

O: shake kwark, bramen, lijnzaadolie en havermout
T: 2 boterhammen kaas, appel
L: laat, om 3 uur 3 pannekoekjes gegeten
T: niks
S: krachttraining schouders, 20 minuten cardio, whey shake na training
D: pasta met rauwe spinaze en uitgebakken spekjes

Beetje weinig, en ik moet iets verzinnen om die carb cravings tegen te gaan. Ga maar kijken of we een koelkast op het werk hebben zodat ik kwark kan meenemen.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_85938023
O, ik ben om 7 uur van huis gegaan om naar school te gaan. Ik ben ziek. :P!!!
  woensdag 1 september 2010 @ 07:41:45 #52
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85938050
Over een half uurtje begint het festijn.

Tot straks ladies :).
pi_85938138
Mogguh :O c_/
pi_85938164
Succes XM!
OV is saai, heb al een blog geschreven, what's next??
pi_85938200
Succes XM! :*
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_85938294
10 minuten te vroeg bij de bus en 15 minuten te vroeg op school. Omg
pi_85938310
Ik moet even wennen geloof ik. :P
pi_85938315
Ik ben altijd te laat, ik word hier zenuwachtig van. :o!!!!
pi_85938361
Beter te vroeg dan te laat toch?

En succes XM!

Mimu..Hoe was t in t ziekenhuis?
pi_85938372
Help, ik ben mn stem nu echt kwijt :o. Kan zelfs als ik laag praat er geen gewoon geluid meer uitkrijgen. Fluisteren is het enige waarbij ie niet wegvalt, en laat dat nou heel erg slecht zijn voor je stem.

Vandaag gelukkig drukke dag zonder veel mensen. Internetkabels kopen, matras kopen, dikke fietsslotketting kopen, spullen in aanhanger dumpen, naar Amsterdam rijden, spullen uit aanhanger halen en in kamer dumpen, boodschappen doen en alles inruimen. En snel op zoek naar een huisarts, als dit zo doorgaat (niet goed kunnen slikken omdat mn amandelen te groot zijn, die elke dag nog groter worden) ga ik dat nodig hebben :').
pi_85938429
Succes XM!

Maria *O*

En voor de rest heb ik weer een hoop gemist zie ik :)
Mischien kan ik beter weer terugggaan naar alleen meelezen want met dit tempo hou ik hetn ooit bij en zal ik nooit verder komen als lijstjes posten en de laatste 2 pagina;s teruglezen :')

Maargoed, lijstje voor vandaag dan maar :)
o: boterham met stroop
t: activia
L: 2 sneen met kipfilet
t: appel
d: champignon soep met brood
S: eindelijk weer paardrijden, veel lesuitval gehad laatste tijd ;(
t: chocola? +koffiex2a3

ik zit in elk geval weer op gewicht dus kan nu weer normaal eten :)
pi_85938435
En nu is de docent ook nog te laat. ;(
pi_85938472
quote:
Op woensdag 1 september 2010 08:32 schreef P.F. het volgende:
En nu is de docent ook nog te laat. ;(
Dat is helaas niet opleiding afhankelijk, ik had ooit een docent die vergeten was dat ie een toets moest geven :'). Halve gebouw doorgezocht, bleek dat ie in een laserlab was en door het donker de tijd was vergeten (te druk met zn eigen onderzoek bezig).
  woensdag 1 september 2010 @ 08:57:52 #64
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85938726
De score: een onbekend extra bloedvat in m'n hals. De dame die het onderzoek deed: 'dit heb ik nog nooit eerder gezien!'

Fijn :')

Ik wil niet meer weten wat ze vrijdag op de MRI gaan zien geloof ik :X.
pi_85938736
:W
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_85938738
XM sterkte vandaag!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 1 september 2010 @ 09:00:29 #67
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85938772
quote:
Op woensdag 1 september 2010 08:58 schreef Ewelina het volgende:
XM sterkte vandaag!
Het zit er alweer op ;). Maar, thnx :D.
  Vis een optie? woensdag 1 september 2010 @ 09:04:55 #68
70532 loveli
N
pi_85938830
quote:
Op woensdag 1 september 2010 08:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
De score: een onbekend extra bloedvat in m'n hals. De dame die het onderzoek deed: 'dit heb ik nog nooit eerder gezien!'

Vreemd. Is dat een gevalletje 'beter te veel dan te weinig' of moeten ze daar nog over nadenken?
crap in = crap out
  woensdag 1 september 2010 @ 09:07:40 #69
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85938872
quote:
Op woensdag 1 september 2010 09:04 schreef loveli het volgende:

[..]

Vreemd. Is dat een gevalletje 'beter te veel dan te weinig' of moeten ze daar nog over nadenken?
Het laatste.

Ik ga m'n ouders straks ff bellen of ze me niet wat beter in elkaar hadden kunnen zetten :').
pi_85938949
Ja je ouders hebben wel de afwerking netjes gedaan, maar de binnenkant. ;(
  woensdag 1 september 2010 @ 09:14:02 #71
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85938973
En het zit niet eens aan de kant waar ik last van heb.

Een leuke bonus dus :').
pi_85938982
Vreemd XM. :?
Heb je enig idee wanneer je er meer over hoort?

Wanneer ben je nu jarig PF?
pi_85939043
quote:

Handig van die extra onderdelen..... :{
pi_85939098
quote:
Op woensdag 1 september 2010 09:14 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Vreemd XM. :?
Heb je enig idee wanneer je er meer over hoort?

Wanneer ben je nu jarig PF?
Maandag!
  woensdag 1 september 2010 @ 09:22:49 #75
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85939160
@vmw: vrijdag dus nog MRI en dan woensdag daarna de uitslag(en). Vandaag over een week dus.
pi_85939424
quote:

Huu, da's wel vaag. Zag ze niet dubbel na een glaasje teveel afgelopen nacht? :P
Zou zoiets ook je klachten kunnen verklaren, of is daar nog geen uispraak over gedaan? Waarschijnlijk het laatste zie ik nu.
Ik kan me voorstellen dat je wel een beetje schrikt als ze toch iets vinden.... :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_85939718
je bent een rare XM! :o

en ik heb gisteren nog een halve siroopwafel op :@ Mr.Mo de andere helft :')

Lijstje:

O: 3 volkoren crackers met bieslookroomkaas
T: banaantje
L: 3 boterhammen met beleg (kaas ofzo)
T: halve meloen (galia)
D: korma curry met grote garnalen en zelfgemaakt naanbrood
Ja doei.
  woensdag 1 september 2010 @ 10:00:29 #78
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_85939931
Jullie hebben me aangestoken met slecht slapen... Bah.

Nog maar een kopje koffie en dan verder inpakken. Ook bah.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 1 september 2010 @ 10:01:19 #79
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85939947
quote:
Op woensdag 1 september 2010 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
je bent een rare XM! :o

Ja, dat kon ik je zonder vaten-echo ook wel vertellen :')
pi_85939951
Raar XM. Maar die zit er neem ik aan al langer. Dus dan zou je toch ook al vaker/ langer dit soort klachten moeten hebben gehad?

Naja ben wel heel benieuwd naar de uitkomst.
  woensdag 1 september 2010 @ 10:04:44 #81
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85940016
Ewelina! Gefeliciteerd met je verjaardag! *O* Stiekemerd! o|O
pi_85940084
Ik slaap ook maar 5 uur aaneengesloten, maar dat los ik op door om 22 uur naar bed te gaan oO< dan rond 3-4 uur wakker en dan val ik meestal na een uurtje weer in slaap (tot 7 uur).

Ewelina! *O*
En een :* voor XM!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 1 september 2010 @ 10:11:37 #83
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_85940177
Gefeliciteerd Ewelina!! *O*
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_85940398

Gefeli!
  woensdag 1 september 2010 @ 10:23:51 #85
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85940440
Oh vandaag ook al een jarige! Ewelina gefeliciteerd! *O*
  Vis een optie? woensdag 1 september 2010 @ 10:27:31 #86
70532 loveli
N
pi_85940522
*O* w/
crap in = crap out
  woensdag 1 september 2010 @ 10:27:44 #87
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85940531
Hiiii die kat boven mij O+
  woensdag 1 september 2010 @ 10:28:27 #88
236335 neen
schone schijn
pi_85940557
Oh wat raar xm, hopelijk weten ze vrijdag al wat meer dan.

Gefeliciteerd hoor ewelina! Wieviel eigenlijk?
het lijkt niet wat het is
  woensdag 1 september 2010 @ 10:29:17 #89
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85940579
XM :o wanneer hoor je meer?

Ewelinaaaaaaaaaaa! *O* Gefeliciteeeeerd! *O*

En nog bedankt voor de blijheid na mijn fertig-prêt-finished-finito-post van gisteravond :D (Co: prêt, dat was het! ik had ook best pret gisteraaf, dus woei :+ )
pi_85940629
Feli Ewelina! *O*

En wat doe dat nu weer in je hals, XM? Extra bloedtoevoer naar de hersenen, voor nog meer slimheid waarschijnlijk? :+ Ik denk dat het misschien niets te maken heeft met je huidige klachten, ook al omdat je zelf zegt dat dat aan de andere kant zit, maar raar is het wel!

En ik heb geslapen van half twee tot half 8 en van half tien tot 7 over half tien en dat laatste is jammer, want nu ben ik moe. :')
pi_85940656
quote:
Op woensdag 1 september 2010 10:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
XM :o wanneer hoor je meer?

Ewelinaaaaaaaaaaa! *O* Gefeliciteeeeerd! *O*

En nog bedankt voor de blijheid na mijn fertig-prêt-finished-finito-post van gisteravond :D (Co: prêt, dat was het! ik had ook best pret gisteraaf, dus woei :+ )
Ja, drom, ik vond de Franse versie zo enorm toepasselijk! :P
pi_85940684
Gefeliciteerd Ewelina! w/

Ik heb een hoogslaper en door steeds te kijken naar hoe Janneke omhoog klom, kan Pippa het nu ook. Taco en Janneke heb ik het echt moeten leren, dus erg cool. Minder cool is dat ze 's nachts bij mij op bed klimt en dan m'n hoofd kopjes geeft, echt wel honderd keer. En maar knorren en *boink* *boink*. :') Maar dan vind ik het ook weer veel te cute om haar weg te duwen. :@ Dus ik slaap ook slecht de laatste paar dagen. Ach ja, ik doe m'n naam wel eer aan zo. :+
pi_85940802
Morning!
Gefeli Ewelina! Heveel jaartjes jong? *O* *O* en ga je taart eten?

Ook *O* voor Maria!

Ik heb heelijk geslapen, niet gedroomd :o of althans ik kan het mij niet herinneren, da's voor mijn doen echt uniek...!

Gisteren is een vriendin langs geweest en samen besloten ook eet-ijstjes naar elkaar te mailen :') omdat we anders geen controle hebben :D hehehe...

En vandaag gaat vriendje weg t/m zondag, het rijk alleen! Een beetje :D en een beetje :'( maar ja het is maar kort.

[ Bericht 0% gewijzigd door Perruche op 01-09-2010 11:47:40 ]
pi_85940819
quote:
Op woensdag 1 september 2010 10:33 schreef de_nachtwacht het volgende:
Gefeliciteerd Ewelina! w/

Ik heb een hoogslaper en door steeds te kijken naar hoe Janneke omhoog klom, kan Pippa het nu ook. Taco en Janneke heb ik het echt moeten leren, dus erg cool. Minder cool is dat ze 's nachts bij mij op bed klimt en dan m'n hoofd kopjes geeft, echt wel honderd keer. En maar knorren en *boink* *boink*. :') Maar dan vind ik het ook weer veel te cute om haar weg te duwen. :@ Dus ik slaap ook slecht de laatste paar dagen. Ach ja, ik doe m'n naam wel eer aan zo. :+
O+ dat klinkt echt snoepig.
  Vis een optie? woensdag 1 september 2010 @ 10:38:09 #95
70532 loveli
N
pi_85940832
quote:
Op woensdag 1 september 2010 10:37 schreef Perruche het volgende:
En vandaag gaat vriendje weg t/m zondag, het rijk alleen! Een beetje :D en een beetje :'( maar ja het is aar kor.
Erg kor...
crap in = crap out
  woensdag 1 september 2010 @ 10:41:31 #96
277802 _Calimero_
pi_85940936
Ik heb de knoop doorgehakt en ga voor de vrouwelijke therapeute: de recht-door-zee en heldere aanpak past meer bij mij denk ik. Heb de meneer gemaild en gevraagd of ik alsnog contact met hem mag opnemen,mochten 8 gesprekken met haar niet voldoende zijn.

Zo, en nu ga ik weer klussen :W
  woensdag 1 september 2010 @ 10:42:00 #97
277802 _Calimero_
pi_85940952
Binnenkort kom ik weer meelezen en sociaal mee reageren :@ :* als ik verhuisd ben :')
pi_85940963
Gefeliciteerd Ewelina! *O*
pi_85941015
Gefeliciteerd Ewelina :)

ik heb bij O+ Bagels and Beans O+ gesolliciteerd :o
Ja doei.
pi_85941110
quote:
Op woensdag 1 september 2010 10:41 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb de knoop doorgehakt en ga voor de vrouwelijke therapeute: de recht-door-zee en heldere aanpak past meer bij mij denk ik. Heb de meneer gemaild en gevraagd of ik alsnog contact met hem mag opnemen,mochten 8 gesprekken met haar niet voldoende zijn.

Zo, en nu ga ik weer klussen :W
Knopen doorhakken is goehoed!! ^O^

Ook zwaar mee bezig op allerlei fronten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')