Als je gewoon wil dat je topic open blijft maak je je topic compleet en voeg je er een richtprijs bijquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:26 schreef djenzie het volgende:
[..]
Als je had gelezen, en je mij je e-mail adres had ge PM'ed dan had je ze al binnen gehad...
Te bezichten/op te halen in de buurt van Venlo (Limburg).quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:23 schreef Noisiv het volgende:
Waar is de telefoon te bezichtigen/ op te halen?
Ik bied bij deze 160 inc. verzend kosten.
Persoon die bod van ¤ 170,- heeft gedaan reageert niet dus negeer dit bod.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:24 schreef djenzie het volgende:
Heb inmiddels al een bod van ¤ 170,-
Ik heb je ge PM'edquote:Op woensdag 1 september 2010 07:33 schreef djenzie het volgende:
[..]
Te bezichten/op te halen in de buurt van Venlo (Limburg).
Ik wacht nog even op hogere bieders
Als ik de tel. met de post moet versturen is ie voor ¤ 160,- incl. voor jou als je hem komt ophalen (in de buurt van Venlo, Limburg) dan is ie voor ¤ 150,- voor jou.quote:
Je moet wel lang nadenkenquote:Op maandag 13 september 2010 21:36 schreef W00fer het volgende:
150 is wel een mooie prijs. Ff nadenken.
Je krijgt er nu ook een Vodafone Blackberry Prepaid kaartje bij met nog ¤ 5,- beltegoed en gratis Blackberry Internet Services tot 31-12-2010.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:18 schreef djenzie het volgende:
Bij deze bied ik mijn nieuwe simlockvrije Blackberry Curve 8900 aan.Toestel is nog geen 3 maanden oud, zonder krasjes inclusief alle accesoires:
• Accu
• Lederen hoesje
• Lader
• USB-kabel
• 3.5mm headset (orgineel)
• Orginele doos
• Blackberry software
Op het toestel staat OS versie 5.0.0.592.
Ik meen dat er zelfs nog 1 of 2 jaar garantie opzit (vanaf aankoopdatum, minder dan 3 maanden geleden), maar dat weet ik niet zeker.
Op de achterkant staat het Vodafone logo maar telefoon is simlockvrij, deze heb ik zo nieuw gekocht!
Heb via ander forum al een bod van 150,- EURO incl. verzendkosten.
Richtprijs is 200,- EURO
Foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja die Vodafone branding zint me niet helemaal. En ik vraag me af wat ik met die Blackberry wil gaan doen.quote:
Hij is echt simlockvrij hoor, als je me niet gelooft mag je met andere sim best proberen...quote:Op zondag 26 september 2010 22:36 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ja die Vodafone branding zint me niet helemaal. En ik vraag me af wat ik met die Blackberry wil gaan doen.
Ik wil altijd hebbedingetjes waar ik dan weer niks mee ga doen
150 Euro excl. verzendkosten of je komt je 'm ophalen voor 150 Euro in de buurt van Venlo (Limburg)?quote:Op maandag 27 september 2010 00:04 schreef Jetfly het volgende:
En..... anders wil ik hem wel overnemen!
Negeer dit bod, persoon heeft afgezien van de telefoon.quote:Op maandag 27 september 2010 01:57 schreef ThePianoMan het volgende:
interesse 160 excl. PM me als je dit gelezen hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |