Voor 60,- hebben we een dealquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:28 schreef relaxxx1975 het volgende:
hoi
ik heb 45 euro over voor je mooie apparaat.
groetjes
50?quote:
Eh display in de auto weet ik niet dat had mijn clio niet.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:26 schreef freud het volgende:
Kon je in die Clio ook de stuurbediening gebruiken en werkte het display van de auto ook?
OK, dan weet ik genoeg, thanx!quote:Op maandag 20 september 2010 22:18 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Eh display in de auto weet ik niet dat had mijn clio niet.
Stuurbediening zijn verloop kabeletjes voor verkrijgbaar (kost wel wat geld)
Ik kan prima wachtenquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:51 schreef fransbreda het volgende:
Als je 9 dagen kan wachten tot ik het geld kan overmaken wil ik em wel kopen voor 60 euro.
Moet je hem wel opsturen maar dat betaal ik natuurlijk.
Het word breda! dus toch verzenden! ik mail je tegen die tijd als hij er nog is,quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:44 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Ik kan prima wachten![]()
Als jij over 9 dagen geld stort 60 + 7 euro porto stuur ik het op.
Waar woon je ?
Ben ook regelmatig soms ook in de buurt van Hengelo.
Voorlopig is die voor fransbreda.quote:
Jij was eerder dus ik wacht gewoon netjes op jou.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:23 schreef fransbreda het volgende:
Volgende week vrijdag komt het salaris binnen dus dan kan ik het naar je overmaken.
Maar alle begrip als je hem aan appelsjap verkoopt en meteen je geld krijgt.
No problem!
Als je de 15e even een PM stuurt is primaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:09 schreef fransbreda het volgende:
Dan hebben we gewoon een deal... Had alleen een dag te weinig getelt, de 15de maak ik het over, akkoord?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |