MIN & 3PT% laat ik dan wel weg, wordt inderdaad iets teveel van het goedequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:51 schreef popolon het volgende:
Persoonlijk zou ik MIN en 3PT% achterwege laten, je krijgt anders zo'n enorm aantal stats waardoor je de overzichtelijkheid verliest. Aantal roster spots is ook wel erg groot.
Ik volg de 'ervaring' welquote:Op woensdag 1 september 2010 00:07 schreef popolon het volgende:
Yep die klinkt bekend, bij de laatste paar leaugues hadden we PG, SG, G, SF, PF, F, C, C, Util, Util, BN, BN, BN en dat geeft al een groot roster.
Maar het is jouw keus.
Ik hoop/denk toch wel dat minstens 8 moet lukken, het is nog 2 maanden weg natuurlijkquote:Op woensdag 1 september 2010 14:34 schreef popolon het volgende:Juiste link voor aanmelden.
Met minder dan 8 teams zou ik niet van start gaan, 8 is echt het minimum. We zullen zien.
En sinds wanneer ben jij mod?quote:Op woensdag 1 september 2010 14:34 schreef popolon het volgende:
Juiste link voor aanmelden.
Met minder dan 8 teams zou ik niet van start gaan, 8 is echt het minimum. We zullen zien.
Waar heb je het over? Ik geef alleen wat tips omdat ik al sinds 2005 fantasy speel bij Yahoo.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:07 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
En sinds wanneer ben jij mod?
Volgens mij was het een serieuze vraag, omdat hij niet wist dat je een moderator/blauwe bentquote:Op woensdag 1 september 2010 20:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Ik geef alleen wat tips omdat ik al sinds 2005 fantasy speel bij Yahoo.
Nee, ik heb zelf besloten om de max moves op 82 te zetten, 1 per speeldag dus (zo moet je toch iets zuiniger omgaan met je moves). Max games played op 82 of no maximum maakt (vrijwel) niets uitquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:37 schreef Tiez10 het volgende:
Wat betreft de league-instellingen: max moves op 82 en max games played op no maximum... Is dat per ongeluk omgedraaid, of een weloverwogen keuze?
quote:Wat is je teamnaam? (neem aan Red Stars, maar just to be sure)Op vrijdag 22 oktober 2010 21:32 schreef Reddiablo het volgende:
Damnit, accountnaam vergeten - kan iemand zien met welk email-adres ik geregistreerd sta?
(als dit überhaupt nog doorgaat, lol)
quote:Yep, that's the oneOp vrijdag 22 oktober 2010 22:03 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Wat is je teamnaam? (neem aan Red Stars, maar just to be sure)
quote:Klopt! (NL Time)Op zondag 24 oktober 2010 00:08 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Draft begint om 9 uur 's avonds?
quote:Je zit goed met de C's.Op zondag 24 oktober 2010 23:53 schreef YellowBlacks het volgende:
Ik was er ook bij. Heb weer een slechte team
quote:Ik ben geen fan van Nash. Wil Rondo wel, maar die ruil ik niet voor Howard. Ik wil alleen niet Howard en Rondo in 1 team hebben.Op dinsdag 26 oktober 2010 10:46 schreef Sjengster043 het volgende:
ik wil steve nash wel ruilen tegen dwight howard?
quote:Ik wel. Alleen Nowitzki is bij mij bijna onbespreekbaar.
quote:Dirk wil ik wel.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:54 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik wel. Alleen Nowitzki is bij mij bijna onbespreekbaar.
Is Howard beschikbaar?quote:
Ruilen voor Melo?quote:Op zondag 7 november 2010 17:46 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Maak maar een offer. Ik wil wel kwaliteit terug en niet 2 of meer average players.
Ik denk dat Humpries binnen korte tijd van belangrijke speler in fantay naar waiver wire materiaal gaat nu Favors de starting PF is geworden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:08 schreef YellowBlacks het volgende:
Iemand interesse in Stuckey of Humpries?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |